2025-01-09, 18:22
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theicebear
Förstår inte varför folk försvarar vuxna män som stämmer träff med barn på detta sätt varför? Tycker ni inte att en person som vill begå ett brott mot barn har gjort fel?
Förövrigt en skit dålig jämförelse.

Vem är det som försvarar dessa män? Försvarar man dessa män för att man inte tycker att det är ok att Sara går på krogen och skaffar en hög av parkeringsböter för pengar som skulle gå till att hjälpa barnen?
Citera
2025-01-09, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Om du inte förstår varför så har du förmodligen inte läst på om hur lömskt Dumpen är, dom löser inga problem utan endast tjänar pengar på andras lidande. Jag kan fråga dig detta dock, varför ska vi lita på en tidigare missbrukare och en ex-atlet som inte har några kvalifikationer för detta?

Klart jag har men kan fortfarande inte få in i min hjärna att folk försvar dessa individer helt sjukt.

Du tror alltså att det inte stämmer att dessa personer har chattat sexuellt med vad de tror är barn och stämt träff? Du menar alltså att det är ett påhitt ifrån dumpen?
Citera
2025-01-09, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Den längsta levde i 18 månader efter publicering
Hur lång var han, 2 meter?
Citera
2025-01-09, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Vem är det som försvarar dessa män? Försvarar man dessa män för att man inte tycker att det är ok att Sara går på krogen och skaffar en hög av parkeringsböter för pengar som skulle gå till att hjälpa barnen?

Vafan babblar du om?
Citera
2025-01-09, 18:27
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alopeciahoran
En ska jag har funderat på är dessa 6 s.k fiskare som aftonbladet säger sig ha pratat med. Jag undrar om inte det är "sanna fiskare" som står bakom det med sina olika personligheter.
Jag undrar om aftonbladet kollat upp och verifierat att det faktiskt är 6 riktiga olika personer eller om de faktiskt inte ens vågar för att de vet att det kan va "Sanna" som ligger bakom och det är en sanning de inte vill veta för att det inte gynnar deras drev mot dumpen.

Tror du på den själv? Hur bevisar dumpen att anonym fiskare B1 och B2 inte bara är Sara och alla hennes egna röster i huvudet?
Citera
2025-01-09, 18:27
Medlem
Citat:
Klart jag har men kan fortfarande inte få in i min hjärna att folk försvar dessa individer helt sjukt.

Du tror alltså att det inte stämmer att dessa personer har chattat sexuellt med vad de tror är barn och stämt träff? Du menar alltså att det är ett påhitt ifrån dumpen?

Vad jag tror är att VISSA av individerna har faktum chattat med vad de tror är barn, medans andra har manipulerats, utnyttjats medans dom är sårbara/drogpåverkade/fulla/ensamma. Chansen att dessa individer faktiskt skulle gjort något utan Dumpens handling är låg. Sedan så är deras bevisföring rätt låg, kik bilder (även om dom är live) kan fakeas.

Däremot så förvärrar dom endast för barnen eftersom "gäddor" nu kommer försöka att vara mer sneaky. Under alla dessa år har dumpen inte uppnått någon systematisk förändelse :/
Citera
2025-01-09, 18:28
Medlem
Citat:
Vafan babblar du om?

Sara har en hög av parkeringsböter och enligt 200 sekunder så har hon använt dumpens swishpengar för bar och resturangkvällar lmao
Citera
2025-01-09, 18:30
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Vafan babblar du om?

Du skriver nåt blabla om att männen blir försvarade när de typ 20 sista sidorna i tråden mest handlar om att Sara använder dumpenpengarna till öl och dålig bilkörning. Så hur kopplar du det till att männen blir försvarade?
Senast redigerad av Bananfobi 2025-01-09 kl. 18:32.
Citera
2025-01-09, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Sara har en hög av parkeringsböter och enligt 200 sekunder så har hon använt dumpens swishpengar för bar och resturangkvällar lmao

Det var ett väldigt märkligt svar på min fråga menar du att man försvarar pedofiler för att Sara har gjort något olagligt?
Citera
2025-01-09, 18:33
Medlem
Citat:
Det var ett väldigt märkligt svar på min fråga menar du att man försvarar pedofiler för att Sara har gjort något olagligt?

Bruh, jag svarade på "vad fan babblar du om" när du svarade den andra personen som pratade om parkeringsbötern
Citera
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:

Det är ju det du verkar påstå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Du skriver nåt blabla om att männen blir försvarade när de typ 20 sista sidorna i tråden mest handlar om att Sara använder dumpenpengarna till öl och dålig bilkörning. Så hur kopplat du det till att männen blir försvarade?
Jag kopplar det genom att nästan alla som ger svar på något av mina inlägg på det ena eller andra sättet försvarar dessa män med en massa bullshit. Du kan väl ta och leta reda på svaren jag fått på mina inlägg så ser du gott om folk med förklaringar till varför pedofilerna skulle vara offer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in