2025-01-09, 11:20
Medlem
Kommer ex-heroinisten Sara att någonsin betala av sina skulder på 654 278 kronor som hon har hos kronofogden?
Citera
2025-01-09, 11:21
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theicebear
Hahahaha, dummaste jag hört du kan inte vara seriös.
Du menar alltså att de flesta pedofiler tycker det är bra att pedofiler tar livet av sig och försvinner från samhället. Det finns absolut noll logik i det du säger.

Rent krasst skulle logiken kunna bestå i att det minskar konkurrensen, samt att visa hat mot en grupp kan minska andras misstankar om att man själv tillhör den gruppen.
Citera
2025-01-09, 11:22
Avslutad
Det vore fan ödets ironi om Sara tar livet av sig pga Aftonbladets artiklar.

Sånt som händer.
Citera
2025-01-09, 11:26
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Har ni fått det svart på vitt nu?
Alla ni som försvarar White traschen Sara & Patrik.
Dom har lurat brallorna av alla donatorer för att leva gott på pengarna själva.

Sluta vara så naiva.
Det är två lata pundare som aldrig haft ett hederligt jobb i hela sitt liv.

Tänk lite...
Så är det nog.

Så intressant med följarna som skriver att det inte spelar nån roll om Patrik o Sara tjänar nån mille vid sidan eller köper minkpälsar, eftersom dom skyddar barn och gör ”en bra grej”.

I vilka andra sammanhang är detta oviktigt, hur folks donerade pengar används? En normalt funtad människa som faktiskt jobbar för en ”bra sak” är ju förstås SUUUUUPERNOGA med varenda öre som kommer in. Just att nån då pass gränslös och slarvig människa som Sara verkar vara, hanterar pengar är ju superduperosmart.

Asså de stackare som skänker av sina a-kassor eller bidrag borde kanske ta sig en funderare. Man behöver ju inte vara speciellt begåvad för att förstå hur hela den här fadäsen kommer se ut i kölvattnet.

Jag tror nog att Sara skiter lite hur det ser ut, hon vet väl säkert bäst av alla att Dumpen är borta efter rättegången i vår och att det är tillbaka till gamla livet med checkbedrägerier och sno oxfilé på ICA.
Citera
2025-01-09, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Kommer ex-heroinisten Sara att någonsin betala av sina skulder på 654 278 kronor som hon har hos kronofogden?

Kanske hon räknar med att hennes självbiografi som ska släppas kommer betala av det. Men att skriva en bok ger ju inte 700lax, den måste ju sälja också. Om nu inte förlaget ger henne ett fastpris som betalas ut vid release.
Citera
2025-01-09, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
det är typiskt misstänkt pedofilbeteende att så aggressivt som du gör sitta och hylla Dumpen och önska livet ur folk.

Normala människor gör inte det. Så enkelt är det bara. Du är antingen lågintelligent eller självhatande pedofil. Båda dessa saker gör att du givetvis ska hållas borta från barn och vara på ett låst boende med trygg och inkännande personal.

Ser bara inget fel i det dumpen gör. Kollar inte ens på dumpen. Ser bara inget fel i att hänga ut pedofiler och om det resulterar i att pedofilerna tar livet av sig är det inget jag bryr mig om. Påverkar inte mig eller på något sett ovist negativt att det finns en mindre pedofil i samhället. Förstår inte varför folk försvarar pedofiler kan någon ge mig ett exempel på hur det är negativt att pedofiler blir uthängda?
Citera
2025-01-09, 11:34
Medlem
Citat:
Ser bara inget fel i det dumpen gör. Kollar inte ens på dumpen. Ser bara inget fel i att hänga ut pedofiler och om det resulterar i att pedofilerna tar livet av sig är det inget jag bryr mig om. Påverkar inte mig eller på något sett ovist negativt att det finns en mindre pedofil i samhället. Förstår inte varför folk försvarar pedofiler kan någon ge mig ett exempel på hur det är negativt att pedofiler blir uthängda?

Du kan inte förstå varför folk är emot att ett par pundare startar en lynchmobb och tar lagen i egna händer, är det de du försöker få fram?
Citera
2025-01-09, 11:38
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:

Du har totalt missat att deras familjer eller i vissa fall efterlevande blir trakasserade och får sina liv förstörda i vissa fall?

Utöver det har dumpens agerande i vissa fall försvårat för polisen i deras jakt på folk som faktiskt har begått brott, som en direkt konsekvens av konfrontationen har gäddan kunnat springa hem och tömma datorer och dylikt på bevis på faktisk brottslighet.
Citera
2025-01-09, 11:42
Medlem
Varför tror ni att det är så motsägelsefulla uppgifter från olika fiskare?
Citera
2025-01-09, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Du kan inte förstå varför folk är emot att ett par pundare startar en lynchmobb och tar lagen i egna händer, är det de du försöker få fram?

Ta lagen i egna händer låter mer som PHS, att hänga ut pedofiler som dumpen gjort är inte olagligt. Det förstås massa olagligt runt omkring de ansvariga för dumpen hållit på med det säger jag inget om.

Jag säger det igen ja jag ser inget fel i att hänga ut pedofiler.

Vi borde kanske se om lagen också så att det även blir olagligt att chatta på detta sätt med fiktiva barn så att fler pedofiler faktiskt får ett riktigt straff.
Citera
2025-01-09, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AEggkartongen
Du har totalt missat att deras familjer eller i vissa fall efterlevande blir trakasserade och får sina liv förstörda i vissa fall?

Utöver det har dumpens agerande i vissa fall försvårat för polisen i deras jakt på folk som faktiskt har begått brott, som en direkt konsekvens av konfrontationen har gäddan kunnat springa hem och tömma datorer och dylikt på bevis på faktisk brottslighet.

Har inte missat det men är bara sorgligt finns ingen anledning att trakassera anhöriga det är bara märkligt.
Samt att det försvårar för polisen kan det såklart göra men då får vi ändra lagen så att det blir olagligt att chatta på det sättet med fiktiva barn.
Citera
2025-01-09, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
inte för att jag vet vem "jackie" är men hennes bok kommer sälja bra.
Sara kommer exponeras i den. Smaskig läsning utlovas.
Hon har redan kontakt med ett bokförlag.

Du vet inte vem Jackie är men du vet att hon har kontakt med ett bokförlag?

Hur gick det när du tänkte där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in