2025-01-09, 10:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Vad härligt det måste kännas att vara en god människa och ha orsakat 11 personers självmord.

Är dock 12 enligt dumpens huliganforum.
Citera
2025-01-09, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theicebear
Jävla tjat om att deras arbetat fått folk att ta livet av sig. Idioterna som är beredda att träffa ett barn och förgripa sig på barnet förtjänar inget annat än att dö de som tycker det är synd om pedofiler eller att det är fel att hänga ut pedofiler är ju sjuka i huvudet eller själva pedofiler. De har gjort sig förtjänta av de dem fått!
Du har sunda, fina värderingar.
Människor som du bör inte släppas inom 100m av någon under 10år.
Citera
2025-01-09, 10:57
Medlem
rtyu12345s avatar
vad tror ni händer först?

dumpen Sara och Patrik blir satta i fängelse för att de tjänat pengar på psykisk sjukdom, familjers smärta och självmord, eller att de själva/familjer blir mördade av deras brottsoffer?

Jag menar, det finns inga riktiga barn, dumpen låtsas vara unga kåta tjejer och sedan fabricerar ihop en historia, och sedan utpressar och hänger ut. Sen tar de antagligen pengarna och köper lyx konsumtion och knark som alla andra kriminella.

Vilken röra, kommer vara sluta i ännu mer tragedi, varför gör inte polisen eller media något?
Citera
2025-01-09, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Är dock 12 enligt dumpens huliganforum.
Har för mig att 1 är si-och-så bekräftat. Även rykten om en barn till en gädda som tagit snaran.
Rätt av RA att bara ta upp bekräftade.
Citera
2025-01-09, 10:58
Medlem
Är nog också så att patric måste få nån slags bekräftelse nuförtiden,han har ju hamnat långt ifrån strålkastarna.
Inte som när han var aktiv höjdhoppare,sen är det nog pengarna dom mest är ute efter.
Citera
2025-01-09, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
ja, jag fattar till 100% att han är förbannad. Han har ju haft med henne att göra förr i två debatter då hon betedde sig fruktansvärt illa.
Sen har hon mer eller mindre pedofilanklagat honom vilket är helt sjukt. För på den tiden Sara knarkade och körde bil påverkad så jagade Aschnberg pedofiler.
Hur var det nu igen, jagade han pedofiler eller barnporr?
(FB) Robert Ashberg och barnporr - Vad skulle han med det till?
Citera
2025-01-09, 11:01
Medlem
Stämmer det som Aftonbladet skriver att de uthängda som sedmera tar sitt liv ej gallras bort?

Ser inga skäl till att ha det kvar?
Citera
2025-01-09, 11:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Hur var det nu igen, jagade han pedofiler eller barnporr?
(FB) Robert Ashberg och barnporr - Vad skulle han med det till?

Han var fakturareferens till Strix Television. Dom behövde det för ett reportage. Inga konstigheter på den tiden.
Citera
2025-01-09, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Du har sunda, fina värderingar.
Människor som du bör inte släppas inom 100m av någon under 10år.

Väldigt märkligt svar hur kan det vara fel att hänga ut pedofiler. Som förälder borde man bli glad att en mindre pedofil som är redo att förgripa sig på barn är borta från samhället? Varför skulle jag inte få vara i närheten av barn för att jag är av åsikten att de ska skyddas mot pedofiler och hemska övergrepp förklara det för mig tack.
Citera
2025-01-09, 11:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Har för mig att 1 är si-och-så bekräftat. Även rykten om en barn till en gädda som tagit snaran.
Rätt av RA att bara ta upp bekräftade.

Jag förstår, vore ju intressant om Aftonbladet kunde gräva mer i fallet om gäddbarnet. Dumpen gör detta för att "skydda barn", så vore ju en katastrof för deras affärsidé om barnen som ska skyddas dör pga av deras metoder.
Citera
2025-01-09, 11:04
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isgatan
Tror Patrik S går igång på sitt arbete, han borde snarare gå i terapi än att jobba så här.
Tyvärr är det ju rätt vanligt att dom som blivit utsatta som barn även blir förövare som vuxen.
Undra om P.S kan leva med vetskapen om att 11 män tagit sitt liv genom hans arbete.
Så länge cashen till nytt näspulver kommer in lär han fortsätta obrydd om hur många döda som han lämnar bakom sig, så fungerar en missbrukare.
Citera
2025-01-09, 11:04
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasp101
Stämmer det som Aftonbladet skriver att de uthängda som sedmera tar sitt liv ej gallras bort?

Ser inga skäl till att ha det kvar?

I vart fall faller argumentet om att varna allmänheten, varför varna för någon som är avliden? Ser inget annat än att det möter sektens behov av förnedringsporr och möjligen stimulerar swishande. Finns ju exempelvis de i granntråden som hejjar på och hoppas att det snart blir ett självmord till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in