Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Ak* varnade för kvinnan innan han mördades. Tänk om man hade lyssnat på honom? Då hade kanske Ak* sluppit bli mördad?
"Ak* Ham*ed Abb*s hade varnat flera myndigheter om kvinnan som nu misstänks ha mördat honom.
Drygt en månad innan han hittades död i en väska förra året berättade han för polisen om sin oro:
– Jag upplevde att hon tänkte göra något med sitt yngsta barn, säger han i förhör"
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/ako-37-varnade-om--kvinnan-innan-han-mordades/
Vad ska myndigheterna göra om ngn ”upplever” att en mamma tänker ”göra ngt” med sitt barn?
Upplevt eventuellt brott alternativt allmänt skumt beteende? Vem ska agera och hur?
Ako själv var skum. Han anmälde kvinnan - men fortsatte att umgås med henne. (Annars skulle hon inte ha kunnat slå honom med knytnäven).
Hon anmälde honom för våldtäkt, överfall och olovligt tagna sexuella bilder/videoklipp - men han slutar inte att umgås med idioten (man behöver inte träffas för att ”reda ut situationen”).
Innan mordet åkte Ako till kvinnans och hennes sambos/makes (står olika) lägenhet FLERA GÅNGER I VECKAN för att ”spela spel, fika och äta”. Är det under dessa ”fikaträffar” som SEXvideoklippen togs?
Vilken reko kille gör så?
Kvinnan har presenterat Ako för hela sin familj - samtidigt som sidosteppet ska ha hållits hemligt enligt Ako. Detta för att hennes ”kultur” inte tillåter sånt.
Vilken kultur gör det?
Svenskar är tillåtande och redo att tänka utanför boxen, men det är inte normalt att presentera älskaren till sin familj samtidigt som man fortsätter att vara sambo/gift med två små barn - och dessutom planera en resa tillbaka med den äkta mannen/sambon.
Hela det här illegala invandrarträsket/falska flyktingar står mig ända upp i halsen.
Jag tycker synd om polisen, socialarbetare, åklagare etc som tvingas att ha göra med skiten.