Citat:
Ursprungligen postat av
DeletedUser
Hon är ganska skrikig och verbal men det betyder nödvändigtvis inte att hon är en dålig person som vill andra illa, det kan finnas många olika anledningar till att hon beter sig så.
Det förvånar inte att folk är så himla lättkränkta, du tror t.ex inte att det är med glimten i ögat som hon kallar sina följare fula ord?
Hennes egen situation är nog ännu värre än både skolpersonalens, barnens, ex männens och hela köret.
Människan har förmodligen någon diagnos och det kan göra så att man omöjligen kan ha en korrekt verklighetssyn.
Om du tror hon säger saker med glimten i ögat förstår jag att du nyss upptäckt Pia. Det finns ingen glimt någonstans, det är rent hat. Men du kanske tycker det är kul att hon kallar sina barn pissfittor hon ska hämnas på och hoppas deras liv blir förstörda? Kan lova att de inte tycker det är lika kul.
Hon vill genuint såra och skada andra för hon anser andra är lägre stående varelser hon ser ner på. Var bara någon vecka sedan hon pratade om hur hon njöt av att bryta ner andra och det tar henne någon minut - jag kan vara elak säger hon och hånskrattar. Hon är riktigt rutten och alkoholmissbruket gör inte situationen bättre - det gör henne tre gånger så ond och hennes närstående är de som tar mest skada.
Det här är liksom inget nytt, det har pågått i flera år och den öppna avskyn mot sina egna barn ledde till alla orosanmälningar och att hon (tacka gudarna) blev av med vårdnaden.
Jag tror hon kan bli en fungerande, hyfsat normal människa om hon tar emot hjälp och inser sin problematik. Tyvärr tror jag det aldrig kommer hända frivilligt eftersom hon anser sig stå över alla andra och är därmed perfekt - det är alla andra det är fel på.