2025-01-08, 23:34
Avstängd
dansquelcass avatar
Har vi namnet på denne Crocodile Dundee?
Citera
2025-01-08, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filteer
Vad menar du? Det Finns vakter i alla större butiker. Om någon snattar så ska de kunna ingripa snabbt, dessutom är dom där för att "visa sig" så att det inte blir stökigt, speciellt när systembolaget ligger invid.
Speciellt vid stängning är väktare där för låsa gå igenom butiken inga kunder kvar.. sen övervaka ev snatteri
Citera
2025-01-08, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Måste funnits 1000 vittnen om det var på Ica maxi? Så det hade väl kommit ut ganska snabbt om det var en skjutning troligtvis en misshandel ev med tillhygge

En rätt hygglig bra gissning förutom att dödligt våld anvöndes.
Citera
2025-01-08, 23:44
Medlem
Smygknullarns avatar
Fått uppfattningen att domstolarna arbetar snabbare nu för tiden. När kan vi tänka oss att kulturberikaren får sin dom? Vad kan det bli? Några års fängelse och sedan utvisning?

Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Ja och snabbkassorna försvann ju väldigt snabbt. Såg flera gånger personalen i diskussion med kunder som på fullt allvar, på bruten svenska försökte förklara att det trodde snabbkassorna var gratis.

Inte svårt att förstå då mycket annat är gratis för dem i Sverige.
Citera
2025-01-08, 23:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mibetha
Han ser ut som nån gangster från Venezuela eller nåt sånt land .

Usch nej Venezuela män är snygga han här trollet Han liknar en riktig indier 😅
Citera
2025-01-09, 00:09
Medlem
Psychic00s avatar
FYFAN, HEMSKT!

Jag är stor stammis på den här ICA-butiken och även om jag inte kände henne personligen, gav hon alltid ett genuint, glatt och hjälpsamt intryck. Hon jobbade tillsammans med sina två döttrar, som är i 20-årsåldern. Det här är så otroligt tragiskt.

Jag planerar att åka dit och lämna blommor som en av de första sakerna jag gör imorgon bitti.

Vila i fred.

Jag hoppas verkligen att den jävla äckliga indier som mördade henne får det hårdaste straff som finns.
Citera
2025-01-09, 00:12
Medlem
AlbusPercivals avatar
Synd, hon var 20 minuter ifrån att avsluta sitt pass så blir hon huggen sådär, man undrar varför GM inte tog livet av sig själv istället för att be vakten döda han, luktar manipulering här.
Citera
2025-01-09, 00:21
Medlem
Kommer någon i resterande personal kunna jobba kvar i butiken undrar man ju? Visst det är en irrationell rädsla sett till oddsen på liknande dåd, men ändå? Vet inte om man hade pallat. Man hade nog haft sjuk ångest när det gick mot stängning iallafall. Blir intressant att följa vilka ev. säkerhetspåföljder det här får i butiken eller butiker i stort, om ens några.
Citera
2025-01-09, 00:24
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amhearst
Det där är väl öppet för diskussion - ponera en storväxt zigenarkvinna (BMI 30+), hon har en jättekjol med volanger på två meter I omfång runt sin späckstinna midja - när du kommer på henne med att stoppa in kilovis med kött i insydda fickor under kjolvecken. Och när de är fullstuvade trycker hon ner de sista bitarna där ligger kvar i kyldisken, rätt ner i troslinningen - Nog kan hon beskyllas för grovt snatteri, även om hon tekniskt sett ännu befinner sig innanför sista betalstation?
Nej, det kan hon inte.
Citera
2025-01-09, 00:28
Medlem
Jag var där och handlade och fick helavstämning, en äldre utländsk kvinna tog emot mig och var riktigt otrevlig. Jag har aldrig blippat fel och ska inte behöva bli bemött på ett sånt otrevligt vis, vilket jag sa till henne. Det visade sig att det bara var hennes jargong och vi kunde t.o.m. skratta åt det. Gillar egentligen såna raka individer men gränsen till otrevligt är hårfin.

Kan dock tänka mig att psykfall likt denna inte kan ta det, och fick för mig att det kunde rört sig om en liknande situation när jag hörde om detta.

(Menar självfallet inte att kunder ska kunna ge sig på personalen även om dom skulle vara otrevliga)

Så himla tragiskt 💔
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2025-01-09 kl. 00:47.
Citera
2025-01-09, 00:43
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Kan någon snälla visa bild på BO. Det var en bild på hennes dotter men inte henne själv.

Jag handlar där ofta och vill veta om jag känner igen henne. Vila i frid.

Bild på brottsofftet:https://imgur.com/a/EbCSFWe

Indien, som är misstänkt GM ser ut att ha autism.
Senast redigerad av 2n00b4U 2025-01-09 kl. 01:42.
Citera
2025-01-09, 00:48
Medlem
Psychic00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
https://imgur.com/a/EbCSFWe

Indien ser ut att vara lite autistisk.

Varför lägger du bild på offret och säger det du gör? hon var inte indier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera