Citat:
Ursprungligen postat av
Soffpotatis1357
Det är inte för att trycka ner henne som jag säger det, men tyvärr lär hon ha svårt att få något annat jobb än influencer så länge hon inte ändrar sin stil och inte gör färdigt en utbildning. Hon är snart 30 och har ingen färdig utbildning och ingen större erfarenhet av ett vanligt arbete?
G bör tagga ner sig själv, gå en riktig utbildning och skaffa ett ordentligt jobb. Annars lär hon fortsätta som influencer till hon anses för gammal för både det och att utbilda sig och skaffa arbete och erfarenhet någon annanstans. Det lär sluta med ett riktigt skitjobb annars. Visst, det är jobb det med och någon måste göra dem jobben också, men G har ändå potential att göra något mer med sig själv och sitt liv. Tråkigt att kasta bort det.
Det kommer bli svårt att hitta något arbete som matchar den nuvarande lönen och med flexibla arbetstider - även med en utbildning. Sedan får vi också komma ihåg att den tatuerade sleeven går ut över fingrarna och ses i många kretsar som job stopper.
Men jag tycker Gabriella verkar vara en person med mycket driv och jag tror att jobb i framtiden kommer att lösa sig. Vi vet heller inte om hon exempelvis har investerat pengar i fonder eller aktier eller om hon har några andra tillgångar utöver huset.
Citat:
Ursprungligen postat av
systerpk
Idag i bloggen: ”Idag ska vi äntligen till gymmet bland annat. Hur underbart!? Har längtat men det har inte blivit av mer än två gånger sedan jag födde.”
Snälla du födde för typ två veckor sen och har varit på gymmet 2 gånger. Typ 2 ggr för mycket… får panik i hela mig 😅
Märkligt att ta med sig sin nyfödda till gymmet samtidigt som hon är rädd att han ska få RS virus. Förstår heller inte varför man vill ta med sig så pass små barn till gymmet. Personligen vill jag träna ifred och fokusera på mitt, men vi är ju alla olika.
Citat:
Ursprungligen postat av
Milliemolly
Bråttom så bråttom. Stärkande bäckenbotten- och magövningar så snabbt efteråt kan ju göra hemma.
Troligtvis svårt att göra när Kenzo är hemma eftersom han verkar vara extremt klängig och behöver mycket uppmärksamhet.