2025-01-07, 19:07
Medlem
Dumpad av sin man vid slutet av två olika graviditeter, ja kan man ens skuldbelägga henne för att inte vilja skylta med det? Haha

Såg nyligen ett avsnitt av en kriminalare där ett gäng prostituerade hade likadan outfit som hon och vännen Tove hade på nyår. Förhoppningsvis växer hon ifrån det om några år och inser att hon är extremt omogen och vulgär.
Citera
2025-01-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordica1
Alltså bilden i hennes blogg från nyårsafton. Är inte särskilt pryd men HUR SER DE UT? På ett kalas med 4 vuxna och 8 barn? Fint att hon tänker på att inte bli full och uppfostra sin dotter till att vara stark men kanske rimligt också att inte gå runt som porrskådisar till vardags? Jättebra ideal att visa upp för sin dotter, och sina söner med för den delen.

Håller med om klädseln. Not classy.
Citera
2025-01-07, 19:45
Medlem
Vem vill ha en slutty stil? Jo om man gillar orten och kriminella kanske.
Senast redigerad av Dagflickan 2025-01-07 kl. 19:46. Anledning: Felstavning
Citera
2025-01-07, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luriosan
Detta verkar vara trenden bland influencers överlag. Det blir allt svårare att relatera till dessa människor och många framstår som out of touch. Vilken människa med ett heltidsjobb och normalt liv har tid att spendera flera timmar varje dag med att tvätta och städa? Sedan vet jag inte hur lyckat det är med rabattkoder när många kämpar med ekonomin.

I Gabriellas fall är det också tydligt att hon knappt träffar utomstående människor och därmed skriver om samma saker - år ut och år in. Lägg till att hon inte verkar ha några intressen förutom att styrketräna, städa, inredning och vara mamma. Varken hon eller bloggen utvecklas och det är tråkigt att läsa om samma saker.

Sedan kan hon också berätta var hon köper sina nya prylar och vad de kostar. Tänker bl.a. på hennes nya handdukar, ”amningsväska” och barnkläder men det kanske är en strategi för att få mer interaktioner med följarna? Oavsett vad är det ett beteende som stör mig.

Hon har skrivit att hon successivt håller på att backa från influenser världen.
Citera
2025-01-07, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algutsraven
En till block här pga en väldigt artig fråga om relationen! Det är så man känner igen en professionell influencer.

Hon blockade faktiskt inte mig men svarade inte på mina frågor
Citera
2025-01-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Jag tror inte hon kommer säga nåt om relationen eftersom allt gick så snabbt mellan dom.
Så erkänner hon att det är dåligt/över så ger hon ju alla som tvekade på dom rätt.

Tror också det. Hon har sagt det väldigt många gånger ”jag vet det är galet snabbt men med tiden kommer ni se att jag hade rätt som
Följde mitt hjärta”

Jag tror hon har väldigt starka känslor för honom. Jag tror han är en sån kille som varit lite populär och som många tjejer velat ha och då är det lite prestige att det var hon som fick honom och att det är hon gett honom 2 barn.
Citera
2025-01-07, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurremedmoset
Dumpad av sin man vid slutet av två olika graviditeter, ja kan man ens skuldbelägga henne för att inte vilja skylta med det? Haha

Såg nyligen ett avsnitt av en kriminalare där ett gäng prostituerade hade likadan outfit som hon och vännen Tove hade på nyår. Förhoppningsvis växer hon ifrån det om några år och inser att hon är extremt omogen och vulgär.

Vilken kriminalare var det
Citera
2025-01-07, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon har skrivit att hon successivt håller på att backa från influenser världen.

Fast vad ska hon jobba med då? Vilket yrke kan man ha om man saknar utbildning, har så dålig självkänsla att man bara kan titta neråt, samt helst går runt halvnaken?
Citera
2025-01-07, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Fast vad ska hon jobba med då? Vilket yrke kan man ha om man saknar utbildning, har så dålig självkänsla att man bara kan titta neråt, samt helst går runt halvnaken?

Det skrev hon stt hon hade en tydlig plan för men hon kunde inte dela med sig av den än. Jag tror det handlar om
Att ha eget företag av något slag, kanske Ohly fans som någon skrev. Finns ju de som inte visar ansiktet tex
Citera
2025-01-07, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh

Hon säger dock att hon inte har dålig självkänsla att hon tycker att hon är väldigt fin, har hon skrivit flera gr 😏🫠
Men hon höll väl på att utbilda sig till mäklare om jag inte minns fel ?
Senast redigerad av Abramsson1 2025-01-07 kl. 23:36.
Citera
2025-01-08, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abramsson1
Hon säger dock att hon inte har dålig självkänsla att hon tycker att hon är väldigt fin, har hon skrivit flera gr 😏🫠
Men hon höll väl på att utbilda sig till mäklare om jag inte minns fel ?

Hon hoppade av
Citera
2025-01-08, 07:01
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurremedmoset

Alltså, hon är snart 30 och har levt som "vuxen" sen hon var nästan 16, och har 4 barn, varit förälder rätt länge. Borde förstått för länge sen vad som inte passar sig. Men ja, det är ju bara att hoppas att hon inser det och kanske inte byter stil totalt, men lite mer påklätt och passande och förstår hennes egna beteende och vad det ger för signaler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in