2025-01-08, 19:48
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Du tänker inte på mjälten här? Den har jag hört gör det, inte hört något om levern, dock vet jag att man inte kan leva utan en fungerande lever, så om hon är huggen i levern så blir det game over om skadan är såpass illa

Den är det bara snöra av så blodflödet slutar och ta bort den, man klarar sig utan mjälte.
Citera
2025-01-08, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Den är det bara snöra av så blodflödet slutar och ta bort den, man klarar sig utan mjälte.

Ok, det svarade till 40% på min fråga
Citera
2025-01-08, 19:52
Medlem
Det känns som om en kille som kommit hit till Sverige med mycket press på sig.
Städföretag, ansvar för att skicka hem pengar till familj och köra kod/programmering

Verkar som ett bra recept för vansinne/psykos och mord.

Stackars kvinna och hennes familj.
Senast redigerad av Googleroid 2025-01-08 kl. 19:54.
Citera
2025-01-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retutu
Tror jag säkert de har - ingenting är gratis.

Vad gäller väktare så har man ibland tidigare "tagit OB för att ha riskerat livet vid gripande" i form av en näve lappar under reporterbordet som kompensation. Ur den yrkesgruppen offrar de faktiskt sina liv vid dessa skarpa längen.
Citera
2025-01-08, 19:59
Medlem
K.Blomkvists avatar
Denna sida är uppdaterad med ny bild

Mordet i Botkyrka
4,240 Views

https://imgur.com/a/mordet-i-botkyrka-ev48eYg
Citera
2025-01-08, 20:07
Avslutad
Han ser ut som nån gangster från Venezuela eller nåt sånt land .
Citera
2025-01-08, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Varit stammis i butiken i många år och fått hjälp av henne många gånger, och det är som du säger, mycket snäll och hjälpsam, log alltid. Hon var kort och byggd som en liten flicka, så det andra du säger stämmer också.

Fega kräk.

Så den (skräpet) gav sig på en liten, späd försvarslös kvinna. Fy faaan, hoppas den åker ner några hack i kastsystemet och numer lirar i samma liga som kackerlackor.
Senast redigerad av Miracle1290 2025-01-08 kl. 20:15.
Citera
2025-01-08, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
En kund ringer 112, en ensam vakt ingriper och griper gm i tron ​​att det var en snattare, hur säkert är det egentligen på Ica?

Alltså du har skrivit så många osanningar/spekulationer här så det dånar om det. Hur vet du att väktaren grep GM i tron om att han var en snattare? Har du källa på det?
Hur säkert är det egentligen att leva?
Jag förstår din frustration och känner den själv också då jag har en viss emotionell koppling till händelse men hitta inte på fler grejer bara för det är du snäll!
Citera
2025-01-08, 20:15
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Denna sida är uppdaterad med ny bild

Mordet i Botkyrka
4,240 Views

https://imgur.com/a/mordet-i-botkyrka-ev48eYg

Kan du ta bort bilden på dottern? Hon är inte den mördade. Vafan håller du på med??? Ska du upp med bilder på kusiner från deras facebook där med?
Citera
2025-01-08, 20:16
Avslutad
Jag har försökt hitta någon uppgift varför denne indier gick med kniv på Ica? Varför högg han bo ?
Om svaret finns i tråden har jag missat det .
Citera
2025-01-08, 20:19
Medlem
Om det stämmer med GM så var han troligtvis egen företagare inom städbranschen.
Född i Indien och fått svenskt uppehållstillstånd 2009.
Men som sagt är det inte bekräftade uppgifter.
Ålder med mera stämmer dock.
Citera
2025-01-08, 20:21
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reclaims
Absolut, det har jag inte heller sagt emot heller, du kanske behöver bättra på din läsförståelse. Men givetvis så kan en kund konfronteras/ifrågasättas om personal ser att denne stoppar på sig saker inne i butiken, även fast brottet ännu inte har skett.

Eller menar du att det aldrig händer någonsin i någon butik? ärthjärna
Nej men snälla ! Att konfrontera någon på misstanke är det endast polisen som får göra.
Inte ens en BK får gå fram till någon och konfrontera
Att ens blanda in läsförståelse bara för att du vill få rätt är bara patetiskt.

Nej, butikspersonal får inte gå fram och ifrågasätta eller konfrontera innan brottet är begått.
Varför är det så innerligt svårt att förstå att man , du, inte alltid vet . Utan andra faktiskt har kunskap och vet bättre om ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in