2025-01-08, 19:36
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Frågan är bara om GM heter Mohamed eller Yusuf?

Indier med indiskt namn.
Citera
2025-01-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
40 liter var det sagt tidigare i tråden, och jag kan inte hitta nåt om att hon på ICA skulle dött på samma sätt, tror personen misstar ett tidigare inlägg som sanning.

(FB) 60-årig kvinna knivmördad inne på ICA Maxi i Botkyrka (2025-01-07)

Jag vet inte vad den normala mängen är man brukar få, ska ta en snack med en god vän som kör akutläkarbilen, tämligen intressant om det skiljer sig från folk till folk, men jag vet att läkare inte skiljer på folk
Citera
2025-01-08, 19:38
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retutu
Tro mig, det finns läckor överallt inom polisen. Se bara på Expressen som redan fått tag på butikens övervakningsfilm i sin helhet. Tvivlar du på mig så får du göra det men en sak är säker - jag namnger inte oskyldiga.

Sen är det väl självklart att min polis inte delgav mig informationen för att sprida på Flashback, det säger ju sig själv.

expressen har nog köpt filmen

men läckan måste oxå vara på rätt plats eller ?
Citera
2025-01-08, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Ja det är mycket med tanke på att vi har c:a 6 liter i kroppen.

Men hon var ju minister och 80 liter räckte ju inte ens då.
Levern pissar ju ut blod som ett såll.
Man kan inte sy igen det heller. Där finns inget att sy i.

Jag tror att alla svenskar får samma behandling som Anna fick beroende på blodlagret förstås och vilken region.

Du tänker inte på mjälten här? Den har jag hört gör det, inte hört något om levern, dock vet jag att man inte kan leva utan en fungerande lever, så om hon är huggen i levern så blir det game over om skadan är såpass illa
Citera
2025-01-08, 19:40
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
40 liter var det sagt tidigare i tråden, och jag kan inte hitta nåt om att hon på ICA skulle dött på samma sätt, tror personen misstar ett tidigare inlägg som sanning.

(FB) 60-årig kvinna knivmördad inne på ICA Maxi i Botkyrka (2025-01-07)

https://sv.wikipedia.org/wiki/Mordet_p%C3%A5_Anna_Lindh
Blödningen bedömdes vara under kontroll och utrikesministern hade nu fått en mycket stor mängd blod, sammanlagt 80 liter.[9]
Citera
2025-01-08, 19:40
Medlem
Tintinikongos avatar
80 % av indierna är hinduer, enligt Google. Har jobbat med många indier. Samtliga har varit helt ointresserade av religion. Känns mer som ett psykdåd. Men man vet ju aldrig.
Citera
2025-01-08, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
expressen har nog köpt filmen

men läckan måste oxå vara på rätt plats eller ?

Tror jag säkert de har - ingenting är gratis.
Citera
2025-01-08, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Jag slutade handla på ICA Maxi för cirka 6-7 år sedan. Utbudet är klart bättre på ICA Kvantum i Kungens Kurva. Jag tror det lika gärna kunde ha blivit en person som bara var där och handlade.
Nu ska folk behöva hålla koll på sin omgivning i matbutiken, har fan inte ord för detta haveri.

Människor är fan ta mig självdestruktiva och omedvetna, samt har inte förmåga att se långsiktigt.

Nån som handlar där beskriver BO som mycket snäll och hjälpsam om det är hon de tror.

Angående det du skrev så är det så typiskt att såna här så kallat galna människor alltid väljer fysiskt svagare personer att kniva eller klubba ner. De går så gott som aldrig på en stor stark ung man…
Alltid äldre personer, medelålders kvinnor eller barn.
”Rösterna i huvudet” säger aldrig åt dem att randomly gå på 2-meters anabola-Johnny eller elitboxar-Ali.
Citera
2025-01-08, 19:44
Medlem
5549s avatar
Från vad som hittills kommit fram så känns GMs eventuella religiösa tillhörighet lika intressant som BOs, dvs inte alls.
Citera
2025-01-08, 19:46
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
80 % av indierna är hinduer, enligt Google. Har jobbat med många indier. Samtliga har varit helt ointresserade av religion. Känns mer som ett psykdåd. Men man vet ju aldrig.

Träffat en del indier. Inte så intresserade av religion alltid men många har varit rätt knepiga i psyket får jag nog tillstå
Citera
2025-01-08, 19:46
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Nån som handlar där beskriver BO som mycket snäll och hjälpsam om det är hon de tror.

Angående det du skrev så är det så typiskt att såna här så kallat galna människor alltid väljer fysiskt svagare personer att kniva eller klubba ner. De går så gott som aldrig på en stor stark ung man…
Alltid äldre personer, medelålders kvinnor eller barn.
”Rösterna i huvudet” säger aldrig åt dem att randomly gå på 2-meters anabola-Johnny eller elitboxar-Ali.

Varit stammis i butiken i många år och fått hjälp av henne många gånger, och det är som du säger, mycket snäll och hjälpsam, log alltid. Hon var kort och byggd som en liten flicka, så det andra du säger stämmer också.

Fega kräk.
Citera
2025-01-08, 19:47
Medlem
Inlägget jag skulle besvara tappade jag bort.

Ja, det är den utpekade GM i intervjun som handlar om hans och hans brors arbeten (en bror i Norsborg ej Tumba så de är ett gäng syskon på olika adresser)

https://www.mitti.se/nyheter/de-vill-se-hardare-tag-mot-nedskrapning-6.27.10204.3aa28d20da
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in