Citat:
Ursprungligen postat av
Vistula
Jag önskar dig också en fin kväll men svara tänker jag ändå göra. Hur är jag grundlurad? Jag vet exakt vad jag får av dumpen och jag gillar det. Jag skiter i om Sara fifflar. Jag förstår inte ditt raljerande om pedofiler som ragglar upp andra pedofiler. Hur är fiskarna pedofiler?
Inte en chans att du är en tjej. Du skriver väldigt maskulint och aggressivt. Vad är det för agenda du har?
Nu har du lite att förklara.
jag är gärna man förresten om det innebär aggressivitet. Jag gillar sånt.
Det du får ut av Dumpen är att se folk hängas ut. Och ja, sånt kan vara kul. Om avsändaren är ärlig med att även den är ett svin.
Hur fiskarna är pedofiler ...? har du ens varit inne på Dumpen och läst loggarna?
Det är inte normalt att sitta i veckor eller månader med nattliga sexchattar där man leker att man är en minderårig flick och använder ett fjortis-språk som man tror att riktiga fjortisar använder.
En del chattar är helt sjuka. Framförallt från fiskararens sida.
Min agenda är att jag själv fiskade åt Dumpen. Sen får du tror du vad du vill. Men det finns folk i tråden som vet att jag inte bluffar.
Eller rättare sagt min agenda är hämnd och slå upp tidningen så ser du att det funkar.