2025-01-08, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Inte bara några år. Jag firar 10 årsjubileum.

Ok
1. Vem bryr sig. De gör ett arbete som ingen annan vågar göra. Jag skiter i om de fifflar vid sidan av.
2. Tråkigt med förlusten av liv men arbetet är viktigare än några enstaka tragiska självmord. Arbetet måste fortsätta.
3. Ingen åsikt
4. Vet inte vad du pratar om
5. Dum kommentar
6. Ännu dummare.

Vad är det för agenda du har?

Du tillhör den dumma delen av befolkningen och det är ju meningslöst att fortsätta debattera.
"Arbetet måste fortsätta" ... hahaha
Du är grundlurad.
Två kriminella har skapat en armé med sexchattande pedofiler som raggar upp andra pedofiler (och en del mongon).
Det enda dom uppnått är att göra barn föräldralösa. Dumpen har inte räddat någon. Däremot sabbat flera pågående polisutredningar.
Det är en scam från början till slut. Men lev du i tron att dom gör nåt gott och se till att swisha Sara lite pengar. Hon behöver dom mer än nånsin nu när råttorna lämnar skeppet.

Ha en fin kväll och svara inte.
Citera
2025-01-08, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Dom självhatande pedofilerna i Gräv på Telegram är kartlagda och kommer snart ha Aschberg med bihang i hasorna.

Den autistiske busringaren Kim har ju lite som borde komma upp till ytan. Men eftersom han är funktionsnedsatt kanske AB låter han vara.

Ja det Kim gör mot fyllot Uffe är inte snygg. Det är rena trakasserier där dom ringer flera stycken bara för att jävlas så mycket som möjligt.

Läste i deras kanal att man nu ska skramla för att pröjsa av Saras skulder, hon har redan blåst dom och har skulder pga av att hon just blåst dom. Nu ska dom alltså ge henne ännu mer.
Senast redigerad av Tuppruskaren 2025-01-08 kl. 19:31.
Citera
2025-01-08, 19:37
Avslutad
Citat:
Du tillhör den dumma delen av befolkningen och det är ju meningslöst att fortsätta debattera.
"Arbetet måste fortsätta" ... hahaha
Du är grundlurad.
Två kriminella har skapat en armé med sexchattande pedofiler som raggar upp andra pedofiler (och en del mongon).
Det enda dom uppnått är att göra barn föräldralösa. Dumpen har inte räddat någon. Däremot sabbat flera pågående polisutredningar.
Det är en scam från början till slut. Men lev du i tron att dom gör nåt gott och se till att swisha Sara lite pengar. Hon behöver dom mer än nånsin nu när råttorna lämnar skeppet.

Ha en fin kväll och svara inte.

Jag önskar dig också en fin kväll men svara tänker jag ändå göra. Hur är jag grundlurad? Jag vet exakt vad jag får av dumpen och jag gillar det. Jag skiter i om Sara fifflar. Jag förstår inte ditt raljerande om pedofiler som ragglar upp andra pedofiler. Hur är fiskarna pedofiler?

Inte en chans att du är en tjej. Du skriver väldigt maskulint och aggressivt. Vad är det för agenda du har?

Nu har du lite att förklara.
Citera
2025-01-08, 19:42
Avslutad
Citat:
Jag önskar dig också en fin kväll men svara tänker jag ändå göra. Hur är jag grundlurad? Jag vet exakt vad jag får av dumpen och jag gillar det. Jag skiter i om Sara fifflar. Jag förstår inte ditt raljerande om pedofiler som ragglar upp andra pedofiler. Hur är fiskarna pedofiler?

Inte en chans att du är en tjej. Du skriver väldigt maskulint och aggressivt. Vad är det för agenda du har?

jag är gärna man förresten om det innebär aggressivitet. Jag gillar sånt.

Det du får ut av Dumpen är att se folk hängas ut. Och ja, sånt kan vara kul. Om avsändaren är ärlig med att även den är ett svin.

Hur fiskarna är pedofiler ...? har du ens varit inne på Dumpen och läst loggarna?
Det är inte normalt att sitta i veckor eller månader med nattliga sexchattar där man leker att man är en minderårig flick och använder ett fjortis-språk som man tror att riktiga fjortisar använder.
En del chattar är helt sjuka. Framförallt från fiskararens sida.

Min agenda är att jag själv fiskade åt Dumpen. Sen får du tror du vad du vill. Men det finns folk i tråden som vet att jag inte bluffar.
Eller rättare sagt min agenda är hämnd och slå upp tidningen så ser du att det funkar.
Citera
2025-01-08, 19:49
Avslutad
Citat:
jag är gärna man förresten om det innebär aggressivitet. Jag gillar sånt.

Det du får ut av Dumpen är att se folk hängas ut. Och ja, sånt kan vara kul. Om avsändaren är ärlig med att även den är ett svin.

Hur fiskarna är pedofiler ...? har du ens varit inne på Dumpen och läst loggarna?
Det är inte normalt att sitta i veckor eller månader med nattliga sexchattar där man leker att man är en minderårig flick och använder ett fjortis-språk som man tror att riktiga fjortisar använder.
En del chattar är helt sjuka. Framförallt från fiskararens sida.

Min agenda är att jag själv fiskade åt Dumpen. Sen får du tror du vad du vill. Men det finns folk i tråden som vet att jag inte bluffar.
Eller rättare sagt min agenda är hämnd och slå upp tidningen så ser du att det funkar.

Ok tack för det. Men är det inte lite märkligt att du raljerar om fiskarna men att du sedan själv påstår att du är en en fd. fiskare? Hur går det ihop.

Varför vill du ha hämnd?
Citera
2025-01-08, 19:52
Medlem
Citat:

Det är helt ok att du gillar dumpen. Det är helt ok att du tycker brott är skit samma när Sara begår de.
Frågan är: kan du acceptera och respektera att andra tycker något annat? Att det finns männiakor som vill att alla inom dumpen ska få stå till svars för sina handlingar, lögner, lagbrott osv?
Sätt stopp för dumpen i nuvarandw form. Det är dags atr sluta rädda fiktiva barn och låta verkliga människor betala priset med både liv och hälsa.
Citera
2025-01-08, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
Skulle inte alla donationer gå oavkortat till traumavård och rehabilitering för barn som blivit sexuellt utsatta?

Varför drar Sara upp det hela tiden om att media ska rapportera om utsatta barn istället? När hon blir konfronterad av t.ex. Aschberg? Brist på argument?

Stämmer det att det vid ett eller flera tillfällen att de s.k. "fiskarna" uppmuntrat till att antasta ett barn?

Jag blir mer o mer skeptisk till Dumpen...

Alla tycker olika om det. De skriver på ett lockande sätt till männen de fiskar och kommer med mycket komplimanger om hur snygga de är och hur sugna de blir efter ett att ha sett deras kuk osv (kom ihåg att de i detta tillfälle utger sig för att vara barn). Jag tvivlar starkt på att särskilt många under 15 skulle skriva på det sättet till en +50årig man. Samtidigt är det ju absolut ingen ursäkt utan en normal funtad vuxen avslutar ju chatten långt innan detta men att de går på på samma sätt mot missbrukare, funktionsnedsatta osv kan såklart diskuteras. Personligen tycker jag dumpen gör ett viktigt arbete men metoderna kan ibland vara tvivelaktiga
Citera
2025-01-08, 19:58
Medlem
Tidigare fiskare hävdar nakna bilder skickas. Sara förnekar. Skatteverket hänvisar till otaxerad inkomst. Sara förnekar. Och Sara förnekar om det här med Impulskollen. Samt hävdar att hon inte är ansvarig för vilka videor som lades upp på tredjeparts webbsida.

Kan inte vara roligt vara Sara just nu.

Undrar om miljonen de fick som gåva går rakt ner i Saras ficka.
Citera
2025-01-08, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det är helt ok att du gillar dumpen. Det är helt ok att du tycker brott är skit samma när Sara begår de.
Frågan är: kan du acceptera och respektera att andra tycker något annat? Att det finns männiakor som vill att alla inom dumpen ska få stå till svars för sina handlingar, lögner, lagbrott osv?
Sätt stopp för dumpen i nuvarandw form. Det är dags atr sluta rädda fiktiva barn och låta verkliga människor betala priset med både liv och hälsa.

Som sagt min ståndpunkt är enkel. Arbetet måste fortsätta. Arbetet och det obekväma som det medför vissa individer är överordnat alla andra överväganden. Dumpen behövs för annars finns det inget som avskräcker män att sexchatta med barn.
Citera
2025-01-08, 20:11
Medlem
Citat:
Som sagt min ståndpunkt är enkel. Arbetet måste fortsätta. Arbetet och det obekväma som det medför vissa individer är överordnat alla andra överväganden. Dumpen behövs för annars finns det inget som avskräcker män att sexchatta med barn.

Varför inte starta en en egen verksamhet precis som dumpens men som håller sig till lagar och regeler? Samt hänvisar pedofiler till seriösa vårdföretag där de kan få hjälp och inte till Impulskollen som inte ens har tillstånd att bedriva vård och ingen utbildad personal - så att pedofiler fortsätter gå fria för att Sara ska tjäna snabba pengar?

Skulle du stötta om Patrik och Sara fick 10 års fängelse vardera bara verksamheten togs över personer som skulle bedriva verksamheten på ett lagligt sätt?
Senast redigerad av Deslauriers 2025-01-08 kl. 20:16.
Citera
2025-01-08, 20:17
Medlem
Byxan81s avatar
Nu när det kommer in massa inlägg av "fiskare" på dumpens FB, med hur gullig Sara är osv...

Undrar jag, de som "jobbar" som "fiskare" får de någon lön eller ersättning? en "fiskare" skriver att det innebär motsvarande ett heltidsjobb att vara "fiskare".
Citera
2025-01-08, 20:20
Avslutad
Citat:
Ok tack för det. Men är det inte lite märkligt att du raljerar om fiskarna men att du sedan själv påstår att du är en en fd. fiskare? Hur går det ihop.

Varför vill du ha hämnd?

varför så nyfiken? jag blev ju outad i rask-tråden så vad fiskar du efter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in