2025-01-08, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatred-For-Mankind
Är ju frivilligt att donera. Får nog skylla sig själv om nu dessa pengar går till krogbesök, körkortsutbildning, kläder och smink.

Denna Sara vet väl folk vad det är för någon typ och vad hon går för.
Haha ja, det vet de... barnens frälsare och den ENDA i hela Sverige som gör minsta lilla insats för barn. Hon är dessutom bättre än landets samlade vårdresurser på att avgöra om någon är självmorsbenägen, hon vet mer om vad som är juridiskt korrekt än HD.. Glömde jag att hon borde helgonförklaras?
Citera
2025-01-08, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det är du som påstår att du vet och har läst att de inte har någon revisor.
Då är det DU som får säga vart du ha läst det någonstans

Det du har länkat bekräftar ingeting av det du påstår
Om du uppfattar det så, så är det tråkigt för din del.
Citera
2025-01-08, 14:09
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
"Vi har pratat med anhöriga till samtliga män som tagit sina liv. De berättar att de har blivit trakasserade, att barnen har blivit mobbade i skolan och att anhöriga står kvar med väldigt många frågor. Hur ser du på det?

– Om man går på anhöriga så är det fruktansvärt. Då får de ju hemskt gärna kontakta oss. Men skolorna har ju också ett ansvar att ta hand om eleverna."

Jaha så nu är det alltså skolans fel också, absolut inte dumpens fel. Vidriga jävla människa.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/W03WRg/dumpen-sara-det-ar-skitsnack

Jag tror inte Sara fattar att Aftonbladet gissningsvis sitter på mer än vad de faktiskt säger och visar för henne. Detta är ett klassiskt journalistiskt grepp.

Men om fiskare nu börjar svettas och säga att det är från direktiv av Sara som vissa saker görs så kan man undra vad dom sagt till polisen. Det kan bli en intressant förundersökning att läsa. Kan även förklara "avhoppen" av fiskare på sistone.
Citera
2025-01-08, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Om du uppfattar det så, så är det tråkigt för din del.

Du länkar till allabolag som någon bevisning
Och jag har tittat på ett par olika bolag där jag känner ägarna och jag kan inte se något som du påstår

Så då är det så att du ljuger igen
Citera
2025-01-08, 14:15
Avslutad
Är nog tyvärr slut på underhållningen nu. Inte ens dom mest trogna donatorer kan tycka det är okej vad pengar har gått till.
Citera
2025-01-08, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Är nog tyvärr slut på underhållningen nu. Inte ens dom mest trogna donatorer kan tycka det är okej vad pengar har gått till.
Kollar man Facebook säger de bara att Aftonbladet ljuger, de är helt verklighetsfrånvända och tror att Sara är någon felfri figur.
Likt sekt medlemmar som inte ser de fel och brister på sin ledare som presenteras trotts alla tecken.
Citera
2025-01-08, 14:21
Medlem
Citat:
Du länkar till allabolag som någon bevisning
Och jag har tittat på ett par olika bolag där jag känner ägarna och jag kan inte se något som du påstår

Så då är det så att du ljuger igen
Hm... ta fram dina polares bolags registerutdrag från bolagsverket och titta får du se.. eller lasta ner detas senaste årsredovisning och titta...

Tycker det är du som kallar mig lögnare utan att komma med några bevis?

Skit samma bäste Karlsson. Är du övertygad om att du har bevis och kan reglerna så är ju det kanon! Då behöver vi inte gaffla om det mer. De som vet de vet.
Citera
2025-01-08, 14:25
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Det där säger ingenting.
Kollade ett bolag som några som jag känner driver
De omsätter 80 000 000 det står inget om deras revisor
Så ett bolag med den omsättningen inte behöver en revisor?
Citera
2025-01-08, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Hm... ta fram dina polares bolags registerutdrag från bolagsverket och titta får du se.. eller lasta ner detas senaste årsredovisning och titta...

Tycker det är du som kallar mig lögnare utan att komma med några bevis?

Skit samma bäste Karlsson. Är du övertygad om att du har bevis och kan reglerna så är ju det kanon! Då behöver vi inte gaffla om det mer. De som vet de vet.

Det är du som påstår saker som ska visa att det stämmer.
Jag ser inget när jag tittar på allabolgag

Köper du och laddar ner boksluten?
Kan du se deras så får du visa att det du påstår stämmer
Citera
2025-01-08, 14:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Kollar man Facebook säger de bara att Aftonbladet ljuger, de är helt verklighetsfrånvända och tror att Sara är någon felfri figur.
Likt sekt medlemmar som inte ser de fel och brister på sin ledare som presenteras trotts alla tecken.

Vissa kommer ju fortsätta betala som inget hänt. Så är det alltid med såna här projekt. Men dom lär tappa massor. Sen har Aftonbladet förmodligen mer, men inte spelat alla kort än.

Roligt även att hon misslyckats betala p-böter, om det är dumpenkärran som hon fått böter på så ska ju den bilen vara belagd med användningsförbud. Då försvårar hon ju dumpens arbete.
Citera
2025-01-08, 14:32
Medlem
Citat:

Årsredovisning finns gratis på allabolag...

Eller hitta...

https://www.hitta.se/f%C3%B6retagsinformation/dumpen+media+group+ab/5568529258#reports

Ta gärna fram vilken revisor som granskat och signerat Dumpens ÅR för 2023... du som kan detta.
Citera
2025-01-08, 14:33
Medlem
Citat:

Dumpens årsredovisning som man kan ladda ner på allabolag är bara signerad utav Patrik.

Googlade dumpen och revisor, detta är det närmsta man kom:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Bertil nämner att de skall ha revisor som skriver under men på redovisningarna står ingen revisor med så de är ju en lögn
Senast redigerad av Allahelgon 2025-01-08 kl. 14:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in