2025-01-07, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Fast oro över läkartid var väl före hon ” försvann” från Lilla Wien, i sin nyårsblåsa dagen före Trettondagsafton?

Så, Var är hon nu?

Den lades ju upp för en timme sen?
Citera
2025-01-07, 17:49
Medlem
DeletedUsers avatar
I gräddis live som hon hade för några dagar sedan så har det framkommit att hon har läst denna tråden på Flashback och är förmodligen medveten om vad som skrivs här.
Hon sade att hon tycker det är fel hur en välvillig person som henne får så mycket skit mot sig. Hon menar att hon inte riktigt kan rå för sin situation.
Så nu vet ni.
Citera
2025-01-07, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
I gräddis live som hon hade för några dagar sedan så har det framkommit att hon har läst denna tråden på Flashback och är förmodligen medveten om vad som skrivs här.
Hon sade att hon tycker det är fel hur en välvillig person som henne får så mycket skit mot sig. Hon menar att hon inte riktigt kan rå för sin situation.
Så nu vet ni.

En välvillig person som henne, vilken värld lever hon i? 😂
Citera
2025-01-07, 18:06
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hennes ordval ang vart hon varit säger ju mig iallafall att det är Hassan hon varit hos IGEN. "Take your best guess"...
Men hon vill vara lite hemlighetsfull för det var ganska rikligt med kritik hon gick senast för alla hennes 67300 turer med honom. Så hon vill nog bli lite fullare innan hon pratar med "oss" om det hela.
Men det kommer säkert vara någon snyftvals om att Hassan fått en infektion i katetern av alla löss eller nåt...så...så då måste ju den GODHJÄRTADE Pisspia ta hand om honom och laga lite SOPPA!!!!

Enig med dig jag tror också hon hängt hos Hasan.
Hon verkar blivit väldigt medveten om att följarna börjar bli mer och mer negativt inställda till hennes eviga tjat om Hasan och det stör henne nog nå överjävligt.

Först behandlar inte Hasan henne som den Gräddrumpa hon ser sig som och nu börjar även följarna svika stackars Pia.
Citera
2025-01-07, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Jag skulle önska att detta är sista gången jag skulle behöva förklara vad jag menar med respekt...
Gjort det förut utan framgång...

Med respekt menar jag inte att jag alltid respekterar allt vad Pia gör och tycker att hon bör få respekt för allt, men det är inte heller respektfullt att bara skriva inlägg här fyllda av hat och respektlöshet...

Även Pia förtjänar respekt som människa...

Inte längre faktiskt. Hon har tappat all min respekt, förmodligen de flesta andras också. Man kan inte vara hur dålig människa som helst och fortfarande kräva respekt och godhet i gengäld från andra. Man får tillbaka det man sänder ut, Pia avskyr och respekterar inte andra så varför ska andra respektera henne?
Citera
2025-01-07, 18:11
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
En välvillig person som henne, vilken värld lever hon i? 😂

Vet inte, men tänk om hon har en allvarlig diagnos av något slag?
Då kan hon inte reglera sitt beteende.
Citera
2025-01-07, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Fast oro över läkartid var väl före hon ” försvann” från Lilla Wien, i sin nyårsblåsa dagen före Trettondagsafton?

Så, Var är hon nu?

Är du riktigt nu eller? Är det Dumstruten jag skriver med eller vad fan pågår

Nu fick du en uppdatering om Pia från källan själv, PissPia i egen hög person, som dessutom inte var mer än en timme gammal!

Men inte fan duger det utan ska skita ner tråden med något du hittar på själv.
Citera
2025-01-07, 19:12
Medlem
Jag kan inte hjälpa att jag fascineras av Gräddbarnet,hon är som en djävla torped.
Citera
2025-01-07, 19:16
Medlem
Jag kom på att alla som sitter på telefonen kanske inte kan öppna tiktoklänken utan att ha deras skitapp, så jag gjorde en skärminspelning: https://gofile.io/d/OtTF14

Alla får kolla förutom vonDy och dumstruten, ni två kan dra åt helvete och öppnar ni länken likförbannat kommer ni få en saftig trojan på luren eller datorn så passa er.

Förövrigt vore det himla komiskt om PissPia inte går på läkarbesöket för inte lär hon ringa och avboka vilket kommer resultera i en faktura.
Och vi vet ju vad Pia gör med sina fakturor, rätt ner i papperskorgen, så det blir ett nytt ärende hos kronofogden så småningom.
Citera
2025-01-07, 19:33
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Så nu vet ni.

Pia Pissfitta är till 100% självsvållande till den situation hon befinner sig i nu. Pia vägrar, med en dåres envishet, att ta det minsta ansvar över sig själv, sitt agerande o sitt sätt att leva. Människan har skapat sig en egen värld med egna lagar som andra ska anpassa sig efter. Att Pia säger sig att se sig som en "välvillig" person, är nog för att hon inte har den minsta aning om vad ordet betyder.

Citat: Denna välvilja finns i värme, vänlighet, medkänsla, vanlig anständighet, rättvist spel, vänlighet, altruism, generositet och kärlek. Det välvilliga hjärtat lutar sig mot andra; den är inte neutral eller likgiltig . Välvilja är motsatsen till illvilja, kyla, fördomar, grymhet och aggression.

Pia Pissfitta är en illvillig person. Hon har helt enkelt blandat ihop orden. Blir nog så när hjärnan är marinerad i alkohol o kroppen full av illvilliga, sexuellt, överförda infektioner.
Citera
2025-01-07, 19:41
Medlem
marytraders avatar
Hm, vad var det för snack om att inte våga lita på sjukhus? Har hon varit iväg och fått en trist besked av alkoholläkaren? Hennes levervärden lär ju börja bli livshotande. En liten späd tjej som hinkar litervis av vin varje dag och groggar och drinkar när det bjuds.
Citera
2025-01-07, 19:47
Medlem
Tack Ratdancer för din insats! Helt klart en annan dagsform på Gräddis idag. Men samtidigt visar hon hur skruvad hennes världsbild är. När man är vuxen gör man sånt som är obehagligt, inte för att man vill utanför att man MÅSTE! Som att gå på läkarkontroller eller betala räkningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in