2025-01-07, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är samma som gbp, det fungerar inte om man inte samtidigt ändrar sin livsstil med sundare kost och utökad motion

Vore roligt att se Anjo göra en motionsvideo, vlogg, där han joggar typ 200m i sina sponsrade joggingkläder. Jag skulle göra ett undantag och tumma upp Anjo en sådan video. Kom på ett "drinking game" till videon också - en sup för varje flås han gör och en öl för varje svettdroppe i hans ansikte. Blir förmodligen en blöt kväll...
Citera
2025-01-07, 21:09
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Vore roligt att se Anjo göra en motionsvideo, vlogg, där han joggar typ 200m i sina sponsrade joggingkläder. Jag skulle göra ett undantag och tumma upp Anjo en sådan video. Kom på ett "drinking game" till videon också - en sup för varje flås han gör och en öl för varje svettdroppe i hans ansikte. Blir förmodligen en blöt kväll...
Hade varit episkt, men det blir nog inte många sådana vloggar innan han hamnar på sjukhus

I hans fall så menar du nog Cola Zero
Citera
2025-01-08, 08:58
Medlem
doktorfeelgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
varför tro han att streamingtjänster vill köpa hans dokus hahaha

Men det fattar du väl? Anjo är ofelbar enligt honom själv, alltså måste allt han gör vara ofelbart. Klart att HBO, Netflix, Amazon Prime, Disney+, discovery, SkyShowtime, hell till och med SVT och TV4s Kalla Fakta, står inför ett budnings krig för att få rättigheter till Anjos dokumentär. Den kommer vinna alltifrån Guldsulan i Bremen till Golden Globe. Ser det framför mig när han tar emot priset på galan;
"Aj vanna tänk majsälf, för majking dis amäjzing dokkumenttary. Ålså, maj wajf a little bitt and Jocke Lundell, väry fäjmos star in Svideen".
Citera
2025-01-08, 09:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
varför tro han att streamingtjänster vill köpa hans dokus hahaha
När säger han det?
Citera
2025-01-08, 17:46
Avslutad
vad ska hans "dokumentär" handla om?

Fan vad bajsnödigt att ens använda det ordet om nåt ihopklippt skit på youtube.
Som ett barn som leker TV typ.
Citera
2025-01-08, 20:20
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
vad ska hans "dokumentär" handla om?

Fan vad bajsnödigt att ens använda det ordet om nåt ihopklippt skit på youtube.
Som ett barn som leker TV typ.
Du! Han har faktiskt drönar-shots i introt 😡😡😡
Citera
2025-01-08, 20:58
Medlem
Dopys avatar
Jag hade helt glömt denna lögn Anjo och Jocke spred
Citat:
Och även socialen ställer som krav för att dottern ska få vara med Chrippa att Linnea ska vara ute ur bilden och Julia ska få bo i lägenheten med Chrippa och deras gemensamma dotter under en period
Socialen skulle aldrig någonsin kräva att ett separerat par bor ihop.
Citera
2025-01-09, 05:33
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag hade helt glömt denna lögn Anjo och Jocke spred

Socialen skulle aldrig någonsin kräva att ett separerat par bor ihop.

Men jockibooooi (uttala det som olof k) har kontakter inom socialen. Så han kan ställa krav.
Citera
2025-01-10, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Var kan man se att Anjo var med bakom kulisserna på Idol dvs. när Joakim var där?
Det kan man se på Jockes youtube kanal avsnittet ”idol” helt galet att han tillåts vara där. Hoppas verkligen att karma kommer ifatt snart och att folk inser vilka pissluffare dom alla är. Helt sjukt att människor sitter och hejar på dom när det är så fruktansvärt tydligt vad dom håller på med. Och för att inte snacka om rask? Han måste ju ha någon sjukdom med tanke på att han tycker att han aldrig gjort Chrippa något illa men ändå har över 100 youtube videos där han talar illa om Chrippa på alla sätt som går 🤦🏼‍♀️. Och att dom idag var på Chrippas häktningsförhandling för att sen kunna njuta av att dela för andra hur patetisk Chrippa är.. så jävla vidriga människor. Jag är inget Chrippa fan men jag tycker verkligen inte att de dom håller på med är okej!
Citera
2025-01-10, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorfeelgood
Men det fattar du väl? Anjo är ofelbar enligt honom själv, alltså måste allt han gör vara ofelbart. Klart att HBO, Netflix, Amazon Prime, Disney+, discovery, SkyShowtime, hell till och med SVT och TV4s Kalla Fakta, står inför ett budnings krig för att få rättigheter till Anjos dokumentär. Den kommer vinna alltifrån Guldsulan i Bremen till Golden Globe. Ser det framför mig när han tar emot priset på galan;
"Aj vanna tänk majsälf, för majking dis amäjzing dokkumenttary. Ålså, maj wajf a little bitt and Jocke Lundell, väry fäjmos star in Svideen".
Om någon köper hans dokumentär och tänker sända den så hoppas jag väldigt många kontaktar det bolaget och media och säger vilken vidrig människa han är och att han inte förtjänar något annat mer än sån olycka som han ordnat för andra människor genom att offentligt grovt förstöra deras liv. Äckligt kräk är vad han är
Citera
2025-01-11, 15:39
Medlem
DonFoldits avatar
Anjo hävdade att det inte finns något intresse , och att han själv inte vet nånting om krypto eller vad Jockiboi gjorde med influencio.

Jag tänkte skitsnack, för jag är jätteintresserad.

Sen tog jag en titt på influencio hemsida och ser att Lisen Björlund syns där med namn och bild.

Så kollar jag på videos på youtubekananlen influencio där Anjos tryne syns som en av de målvakterna som var med från början, men av nån anlending så ville Anjo inte synas på hemsidan längre, medans Lisen gärna ville synas på den, troligen ett gemensamt beslut inom Anjos familj.

Anjo har ju bättre rykte än Lisen.

Sjuk snubbe den där Anjo.
Han försökte berätta för oss vad vi skulle tro, och att vi inte skulle lägga fokus på hans inblandning i influencio eftersom vi saknar intresse och borde vilja fokusera på Chrippa istället.

Jag personligen fokuserar på er allihopa och är intresserad över hur ni alla verkar sakna moral och etik.. troligen är själslösa, och vad ni är kapabla till för lögner och hyss då.

Ingen av er är bättre än den andra , förutom dom som vill sluta förtala varandra framför barnen som lär sig mobbing av att se ert okreativa skit som ni tycker är underhållning för barn.

Gör en dokumentär om när ni blev lurade till att agera målvakter när asiater skulle lura svenskar på 150 miljoner genom ett kryptomynt. Det hade varit intressant. Men det passar nog inte in i er fejkvärld som framgångsrika youtubers och företagare med krypto som ni inte vet nått om och saknar intresse för fast ni har alla era namn och ansikten på ett sånt mynt som verkar ha försvunnit med 150 miljoner kronor.
Citera
2025-01-11, 16:59
Medlem
anjo tigger på sin insta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här