2025-01-06, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Finns inget äckligare än när nyblivna mammor ska lägga upp sexiga bilder typ när de ammar. Så lågt och billigt. Denna gång bemödar hon sig med en emoji över ungefär halva tutten. Bara omoget och larvigt. Brukar även följa Klara Elvgren, hon gör likadan. De påminner om varandra. Liksom - vi vet att ni haft sex, föder barn, ammar…so what? De flesta gör så. Varför skulle just ni vara så speciella? Riktiga snuskfior🤮

Tycker inte alls Klara är på samma nivå som Gabriella
Citera
2025-01-06, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tycker inte alls Klara är på samma nivå som Gabriella
Kanske inte när det gäller sminket.
Citera
2025-01-06, 20:50
Medlem
Hon har haft frågestund igen, och jag ställde en fråga om relationen till Z, lär ju inte få nå svar hehe 🫠
Citera
2025-01-06, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abramsson1
Hon har haft frågestund igen, och jag ställde en fråga om relationen till Z, lär ju inte få nå svar hehe 🫠

Återkom ifall du får något svar! 😇

I inlägget om Nyårsafton idag så skrev hon såhär ang att dricka alkohol: ”Den andra vuxna här hemma under samma tak är precis likadan och det tycker jag är otroligt skönt.”

Är inte det en väldigt konstig formulering när man pratar om sin make? ”Den andra vuxna här hemma under samma tak….” 😳🤔
Citera
2025-01-06, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Finns inget äckligare än när nyblivna mammor ska lägga upp sexiga bilder typ när de ammar. Så lågt och billigt. Denna gång bemödar hon sig med en emoji över ungefär halva tutten.

På bloggen är det inga emojis, där är det tuttar i vädret både på henne själv och på bästis! Att de inte ramlar ut? Varför vill man klä sig sådär hemmavid bland barn i mellanstadieåldern? Sååå konstigt!
Citera
2025-01-06, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Återkom ifall du får något svar! 😇

I inlägget om Nyårsafton idag så skrev hon såhär ang att dricka alkohol: ”Den andra vuxna här hemma under samma tak är precis likadan och det tycker jag är otroligt skönt.”

Är inte det en väldigt konstig formulering när man pratar om sin make? ”Den andra vuxna här hemma under samma tak….” 😳🤔

Haha, verkar som att jag har blivit blockad av Gabriella?! 😂 Jag frågade om deras relation, och nu hittar jag inte ens hennes konto längre. Ooops, måste ha träffat en känslig punkt där! 😆🫣
Citera
2025-01-06, 23:35
Medlem
Citat:
Haha, verkar som att jag har blivit blockad av Gabriella?! 😂 Jag frågade om deras relation, och nu hittar jag inte ens hennes konto längre. Ooops, måste ha träffat en känslig punkt där! 😆🫣

Alltså kommer ni in på hennes instagram? Vill bara dubbelkolla om det är att jag har blivit blockad 😅 kommer ni in så är det att jag har blivit blockad 😂
Citera
2025-01-06, 23:48
Medlem
Luriosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Är det bara jag som tycker att bloggen blivit ännu tråkigare? Även om hon mellan varven berättar lite om vardagen och lägger ut bilder på henne och barnen känns det så opersonligt på något sätt och så materialistiskt. Det är så mycket prat om prylar och vad hon äter.
Detta verkar vara trenden bland influencers överlag. Det blir allt svårare att relatera till dessa människor och många framstår som out of touch. Vilken människa med ett heltidsjobb och normalt liv har tid att spendera flera timmar varje dag med att tvätta och städa? Sedan vet jag inte hur lyckat det är med rabattkoder när många kämpar med ekonomin.

I Gabriellas fall är det också tydligt att hon knappt träffar utomstående människor och därmed skriver om samma saker - år ut och år in. Lägg till att hon inte verkar ha några intressen förutom att styrketräna, städa, inredning och vara mamma. Varken hon eller bloggen utvecklas och det är tråkigt att läsa om samma saker.

Sedan kan hon också berätta var hon köper sina nya prylar och vad de kostar. Tänker bl.a. på hennes nya handdukar, ”amningsväska” och barnkläder men det kanske är en strategi för att få mer interaktioner med följarna? Oavsett vad är det ett beteende som stör mig.
Citera
2025-01-06, 23:50
Medlem
Citat:
Alltså kommer ni in på hennes instagram? Vill bara dubbelkolla om det är att jag har blivit blockad 😅 kommer ni in så är det att jag har blivit blockad 😂

Guys! Hon har BLOCKAT mig 😂🥲 jag frågade bara kort om det är slut mellan dem och vad som egentligen händer.
Alltså hon har blockat mig 😂 vad betyder detta måntro? 🫠🫣
Citera
2025-01-07, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luriosan
I Gabriellas fall är det också tydligt att hon knappt träffar utomstående människor och därmed skriver om samma saker - år ut och år in. Lägg till att hon inte verkar ha några intressen förutom att styrketräna, städa, inredning och vara mamma. Varken hon eller bloggen utvecklas och det är tråkigt att läsa om samma saker.

Spot on! Har inte tänkt på det, men du har ju helt rätt i att hon knappt träffas utomstående människor (annat än sjukvårdspersonal). Det gör ju också att hennes värld blir väldigt liten och därför har hon väl typ inget att skriva om heller.
Citera
2025-01-07, 00:18
Medlem
Citat:
Guys! Hon har BLOCKAT mig 😂🥲 jag frågade bara kort om det är slut mellan dem och vad som egentligen händer.

Hoppsan! 😅 Ja men bloggen kan du ändå följa ifall du vill se bröst och rumpor varvat med maträtter och bebisar. 😇
Citera
2025-01-07, 00:22
Medlem
Citat:
Det kan också vara så att hon är här inne och läser och fattade att det var du som skrivit den frågan och samtidigt är på fb och skriver. Det kanske inte var så populärt! 🙄🤪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in