2025-01-05, 18:51
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Det återstår att se hur bra eller dålig Hofvander är.
Vi får se om han lever upp till "hypen"!
Citera
2025-01-05, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Verkar som BP var nära en kanonvärvning som spricker i sista stund. Juhani Pikkarainen, vänsterfotad mittback över 1.90 lång, hade näst högst betyg på sofascore i finska ligan senaste säsongen. Startade dessutom en match i landslaget under hösten.

Klar för Degen istället, lite oväntat. Werner kanske får ihop något slagkraftigt till slut ändå.
Citera
2025-01-05, 19:51
Medlem
eternussermos avatar
Hammar till belgiskt mittenlag enligt disco

https://www.aftonbladet.se/a/wgb9Mo
Citera
2025-01-05, 20:44
Medlem
eternussermos avatar
Abraham klar för fyra år enligt Avdic
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/avslojar-paulos-abraham-helt-klar-for-hammarby/
Citera
2025-01-05, 20:47
Medlem
Två Nigerianska U20-landslagsmän verkar vara klara för Bajen. En HB och en ytter har anlänt.
Citera
2025-01-05, 20:55
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Hammar till belgiskt mittenlag enligt disco

https://www.aftonbladet.se/a/wgb9Mo

Ser inget pris.
Citera
2025-01-05, 21:01
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Ser inget pris.
Nej, gissar att han kvittas mot Abraham, går på ett ut.
Citera
2025-01-05, 21:39
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Vad ligger oddsen på att DIF gör en HTFF av FC Stockholm? Att det kommer ett farmarlag förr eller senare tar jag helt för givet.
Det hoppas jag verkligen inte. Visst är det gynnsamt att ha ett talanglag i ettan men inte till vilket pris som helst. Iaf inte Hammarbys väg.
Citera
2025-01-05, 23:13
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vi får se om han lever upp till "hypen"!
Finns väl ingen hype överhuvudtaget. En helt ok truppspelare som inte kommer göra bort sig när han väl byts in. Bra att vi inte betalar 10 miljoner som Bosse gör för utfyllnad.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2025-01-05, 23:36
Medlem
Paolos Abraham kommer troligtvis bli en Sucée värvning för Hammarby.

Man såg hans kvaliter i Göteborg.

I ett ännu mer offensivt Hammarby kommer försvararna få det svårt i Allsvenskan.
Kan bli en av allsvenskans bästa spelare 2025. Kom ihåg vart ni läste det först.
Senast redigerad av Soppatorsk90 2025-01-05 kl. 23:39.
Citera
2025-01-06, 00:11
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Lägre förväntningar då är gratis respektive köpt som ersättare för en avbytare.
Den biten är jag med på, men hur går det ihop med att presentera ena som Maradona och den andra med en ambitiös GTA-inspirerad video? Det lägger väl förväntningar på dem båda. Men det är såklart en väldigt ointressant diskussion det här.
Citera
2025-01-06, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Den biten är jag med på, men hur går det ihop med att presentera ena som Maradona och den andra med en ambitiös GTA-inspirerad video? Det lägger väl förväntningar på dem båda. Men det är såklart en väldigt ointressant diskussion det här.
Det beror på spelares personlighet vad som är bäst för var och en. Jag känner inte de här spelarna så vet inte vad som är bäst för dem.

(Jämför: Då jag var coach började jag med att säga att vi skulle upp i näst högsta serien (från näst lägsta) för att väcka tanken att det kunde vara möjligt.
Sedan individuellt för varje spelare, en del hade redan bra psyke, de flesta behövde förstärka självförtroendet, medan andra var för kaxiga så behövdes varvas ned så de inte underskattade motståndarna. Men det viktigaste var att få alla att tro att det var möjligt att vinna även mot mycket bättre spelare.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in