Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-01-05, 20:57
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Regel nr 1.

Ragga aldrig på ditt egna jobb!!!

Men även om jag gör det på fritiden ute nånstans, OCH hon råkar hitta mig på jobbet?
Citera
2025-01-05, 20:59
Citat:
Du jobbar i butik alltså?

Du kan ju alltid skämta med kunder, så länge det inte är stötande på något sätt. Men skämta enbart med kunderna för att samla skämt som fungerar, så kan du använda dem på nåt annat ställe sen.

Om det jag beskrev händer. Jag kan jobba som polis också, och då händer det att de får hämta snattare i butiker exempelvis. Jag kan vara politiker också.

Nu jobbar jag inte som varesig politiker eller polis men ja..
Citera
2025-01-05, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hgt7rrifc
Men även om jag gör det på fritiden ute nånstans, OCH hon råkar hitta mig på jobbet?

Sluta noja, kommer inte hända.
Citera
2025-01-05, 21:04
X
Senast redigerad av Hgt7rrifc 2025-01-05 kl. 21:28.
Citera
2025-01-05, 21:07
Medlem
Citat:
Hur vet du det?
1988 blev en familj mördad i ett litet samhälle där aldrig någonting hände. Juha Valjakkala hetta han, riktig fullblodspsykopat...

Varför tar du upp någon fullblodspsykopat plötsligt?

Gör du det med en kvinna så kommer hon garanterat springa eller anmäla dig.

Du behöver träna på sociala koder.
Citera
2025-01-05, 21:23
Medlem
Citat:
Gör jag vadå?
Det är du som säger att jag inte kommer bli anmäld av att fråga nummer på fritiden, få problem med jobbet.

Förstår vad du menar nu.

Du måste vara försiktig med vad du säger.

Ok att säga till tjejer:

”Hej, fin färg på dina kläder, man blir verkligen glad av att se dig” (eller liknande, något som du verkligen genuint tycker själv)

INTE Ok:

Fan såg ett klipp på YouTube om en psykopat som hette Juha! Han klippte upp sina offer med en köttsax så blodet sprutade!

Förstår du liksom skillnaden här?

Du måste sluta kolla skitkonstiga klipp på YouTube om du vill ha en chans med tjejer. Om du fyller dit huvud med psykopater och annat skit så har du inget intressant att snacka med till brudarna sen. Gå ut och prata med folk istället för att ruttna med internet.
Citera
2025-01-05, 21:25
Avstängd
dansquelcass avatar
Hur svårt kan det vara?

Locka med pengar och du har musen.
Citera
2025-01-05, 21:25
Citat:
Förstår vad du menar nu.

Ok att säga till tjejer:

”Hej, fin färg på dina kläder, man blir verkligen glad av att se dig” (eller liknande, något som du verkligen genuint tycker själv)

Nu blev det riktigt fel.

Du sa, hon kommer inte klaga på ditt jobb.

Jag hade då i åtanke, gå fram och göra som min vän gjorde "Tja, kan jag få ditt nummer?" Han gjorde så. Han har haft sex med säkert 40.

Glöm dåren och blodet, det blev fel, ta bort det. Det blev totalt fel.
Senast redigerad av Hgt7rrifc 2025-01-05 kl. 21:37.
Citera
2025-01-05, 21:27
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Hur svårt kan det vara?

Locka med pengar och du har musen.

Ja visa att du är välbeställd.
Man måste prata med tjejer för att de ska kanske vilja knulla. Om man inte är rik.

Jag förstår att du inte pratar om Att köpa sex, utan snarare drinkar/mat.
Senast redigerad av Hgt7rrifc 2025-01-05 kl. 21:44.
Citera
2025-01-05, 21:31
Medlem
Citat:
Nu blev det riktigt fel.

Du sa, hon kommer inte klaga på ditt jobb.

Jag hade då i åtanke, gå fram och göra som min vän gjorde "Tja, kan jag få ditt nummer?" Han gjorde så. Han har haft sex med säkert 40.

Glöm dåren och blodet, det blev fel, ta bort det. Det blev totalt fel.

Ok, glömt! Bra att du sa att det blev fel. Sådär kan du ju göra om du skulle råka säga nåt fel till tjejerna. ”Det blev fel, förlåt” är ju jättebra isf.

Men ja, jag står fast med att du borde säga nåt mer innan du frågar om nummer. Du vet inte alls om polaren har framgång, många tjejer ger fake nummer om de känner sig otrygga. Din kompis säger att han legat med 40 men siffran en snubbe säger måste du alltid halvera, som bäst.
Citera
2025-01-05, 21:33
Citat:
Förstår vad du menar nu.

Ok att säga till tjejer:

Jag skulle vilja gå fram och säga "Tja, kan jag få ditt nummer?" Normal replik.

Jag kommer inte fråga exakt det, för om man tänker "nu ska jag säga sådär" så händer det inte, det blir något helt annat. Som vanligt, alltid så och jag hatar att det alltid blir så.

Oavsett, jag tror hon ska tycka illa om jag frågar den frågan med just de orden. Det är vad jag tyvärr tror.
Jag tror hon ska hitta mig på jobbet och klaga.

Du säger att risken är obefintlig, jag försöker förklara att jag tror inte risken alls är obefintlig. Varför? Därför att jag bara helt enkelt tror det, pga paranoia och att jag är SJUKT rädd för tjejer.

Ta bort allt om Johan, det blev fel. Jag tog bort allt jag skrev.
Citera
2025-01-05, 21:36
Citat:
Ok, glömt! Bra att du sa att det blev fel. Sådär kan du ju göra om du skulle råka säga nåt fel till tjejerna. ”Det blev fel, förlåt” är ju jättebra isf.

Men ja, jag står fast med att du borde säga nåt mer innan du frågar om nummer. Du vet inte alls om polaren har framgång, många tjejer ger fake nummer om de känner sig otrygga. Din kompis säger att han legat med 40 men siffran en snubbe säger måste du alltid halvera, som bäst.

Jag vet att jag tjatar nonstop om han och YT killarna.

Det är så jag känner är min metod, min stil.
Ungefär som att vissa gillar action, andra föredrar komedier. En del tittar bara på skräck.
Folk är olika helt enkelt, och jag kan bara vara mig själv.

Jag har alltid varit lite som de på YT, jag vet det. RandomMakingMovies alltså. Det är sån jag är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in