2025-01-05, 15:01
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Skrämmande hur hon uttryckte sig, att hon skulle hugga en kniv 6 gånger i halsen på en annan människa hon inte ens känner.

Hoppas hon åker dit på det. Hinken behöver en realitycheck hon också. Vidrig tjej.
Citera
2025-01-05, 15:12
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vart har hon sagt det?
Länk?

Jag har ingen länk då jag inte hänger på Twitch, men det har postats från flera konton på Instagram om att hon sagt det i en live.

Någon får gärna plocka fram ett klipp eller länk.
Citera
2025-01-05, 15:30
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Jag har ingen länk då jag inte hänger på Twitch, men det har postats från flera konton på Instagram om att hon sagt det i en live.

Någon får gärna plocka fram ett klipp eller länk.

Sånt jävla skitsnack från psycho bruden. Han kommer inte släppas.
Citera
2025-01-05, 15:32
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Det är samma lättlurade kioskmongon som sitter i luggos, bajsas och hinkens stream

Ja verkligen.
Dom lever i någon jävla bubbla där självförtroendet är på topp och kallar folk för fattiga tattare, dom fattar verkligen inte hur pinsamma dom är; sen när Chrippa åker dit fattar dom ingenting..(låtsas dom som iallafall) ingen kan väl vara så korkad på riktigt tänker jag..? 🤣🤣🤣
Citera
2025-01-05, 15:35
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
När kommer åtalet?

När förundersökningen är klar, kan dröja ett tag om dom har mer på honom.
Nu trotsade han ju reseförbudet också, den smarta kräftisch. 😂
Citera
2025-01-05, 15:53
Medlem
Citat:
Det finns häkten i Spanien. Gör man ett brott i Spanien sitter man i häktet I väntan på rättegång. Finns sådana som suttit 3-4 år i häktet då hela systemet maler långsamt där.
Efter rättegång blir man flyttad till fängelse.
Häktet är inte likadant som i Sverige, och kan ofta vara i nära anslutning till fängelset, som t.ex olika byggnader på samma område.

I Chrippas fall då han ska bli överflyttad till Sverige, sitter han troligtvis I häkte.
Båda länder måste godkänna överflyttning för att det ska ske.

Jag skulle säga att häktet kallas "gaol" i talspråk och fängelse är "prisión", men man kan också säga "custodia" om häktet.
I större städer finns det häkte för utlänningar, men inte överallt. Knappast i Alicante.

Spanien har fått kritik för fängelsemiljön och har renoverat endel fängelser, men har inte hunnit med alla än. Häkten är inte prioritet att rusta upp.

Blattelito satt väl häktad jäkligt länge i Spanien? Om han inte fortfarande är kvar, 2-3 år senare? De har inte bråttom i Spanien direkt!
Citera
2025-01-05, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Ja verkligen.
Dom lever i någon jävla bubbla där självförtroendet är på topp och kallar folk för fattiga tattare, dom fattar verkligen inte hur pinsamma dom är; sen när Chrippa åker dit fattar dom ingenting..(låtsas dom som iallafall) ingen kan väl vara så korkad på riktigt tänker jag..? 🤣🤣🤣
Det är helt otroligt. Lika stört med alla som drar upp alla utom Kräftan och Hinken i denna tråd.
Citera
2025-01-05, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Du vet inte vad omsättning är eller? Tips: kolla vad företaget gjorde i vinst

Har full koll på de.

Kollade och de hade tagit ut tillsammans 700.000 kr.

De är la ganska okej pengar för en familj att leva på dock är de 2023
Citera
2025-01-05, 16:51
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Kollar om ”Min sanning” av Chrippa. Så jävla tragiskt alltihop, förmodligen enda gången han talat sanning och beskrivit tillvaron så äkta vi förmodligen kan komma. Jag kan inte förstå hur de kunde fortsätta efter detta, med tanke på sllt som sagts även om det nu mot förmodan vore lögn(!)

https://youtu.be/wqc9k-_k1O0?si=4iXmtA2DCSooDMhy
Kollade också om den och i den sade han att L stulit pengar från hans konto medan han satt inne. Fick mig att fundera på om hon gör samma sak igen nu när han sitter inne.
Citera
2025-01-05, 17:01
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Sånt jävla skitsnack från psycho bruden. Han kommer inte släppas.
Hon satt och sade på stream att hon vet att Chrippa är oskyldig.

Sedan kommer ljudklipp ut där hon och Chrippa talar om penningtvätt. Hur hon kan få det till total oskyldig plus att hon pratar i polisförhör för ett år sedan om Chrippas skattebrott.

Hon vet att han inte är oskyldig men försöker bibehålla fasaden

Edit: hennes stream går att se på Youtube på swe influencer
Citera
2025-01-05, 17:02
Medlem
Citat:

Sedan kommer ljudklipp ut där hon och Chrippa talar om penningtvätt. Hur hon kan få det till total oskyldig plus att hon pratar i polisförhör för ett år sedan om Chrippas skattebrott.

Båda lever i en psykos. Riktigt sjukt.
Citera
2025-01-05, 17:12
Medlem
Citat:

Pratar dom om penningtvätt? Hade för mig dom bara pratade om att få tag i någon som kunde tillhandahålla ett bankkonto.

Ett bankkonto är inget som går att tvätta pengar med, men man kan gömma pengar där som tex kronofogden letar efter. Tror dock inte det är olagligt att gömma pengar ifrån kronofogden.

Rätta mig gärna om jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in