Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-01-05, 13:31
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hgt7rrifc
Ofta killar anmäler tjejer för ofredande.. Händer typ inte.
Händer inte att tjejer anmäler en kille för ofredande om han bara försöker stöta lite.

Nu protesterar en massa intorkade gamla idioter som hatar kvinnor att h
Joho då, kvinnor anmäler allt och alla för allting, och alla blir dömda och alla blir fängslade så fort man ens tittar i någons lite diffusa närvaro men nej, det stämmer inte.

Sedan kommer samma män att säga att du ska skaffa pengar och prestige för alla tjejer är horor som bara vill föröka sig med rikaste hanen, men det är bara trams.

Folk är så tramsiga.
Citera
2025-01-05, 13:35
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Har redan svarat på hundratals av dessa jäkla trådar.

Med tanke på att din trådstart är så oerhört jävla fattig så får jag anta att du är totalt clueless när det kommer till att fixa fitta.

Kortfattat: du är en liten tölp som enbart kommer att ha chans på feta brudar.

1. Träna för fan, 3-4 gånger i veckan. Läs på så att du inte gör dig illa
2. Sluta spela Call of Duty och runka varenda jävla kväll. Du måste förstå att detta gör dig till en ointressant loser för tjejer. Tjejer vill ha någon de kan ha roligt tillsammans med emellan knullen. Skaffa vettiga hobbies.
3. Skaffa bättre jobb och mer $$$
4. Fokusera på att ha roligt, inte på att få knulla. Tjejer kan se dina intentioner på miiiiiiils avstånd.
5. Sluta skapa egna trådar för att få allting matat på en jävla silversked. Du är en sån där jävel på jobbet som bara ställer frågor om exakt allting utan att ens försöka först själv. Sök på befintliga trådar din jävla mupp.
6. Du måste för fan börja våga prata med brudar, de bits fan inte. Gå ut och prata med 100 tjejer. Du kommer kanske misslyckas med 100 av dem, ta det som en man. Prata med 100 till, lyckas få 1 att skratta. Då kan ni dela nummer/snap/insta/tiktaktok eller vad fan nu kidsen använder.

Ska det vara så jävla svårt?? Borde enbart finnas 1 jävla tråd, svär att vi har en miljon losers i Sverige och varenda en av dem har känt behov av att sprida att de är helt fittlösa på en tråd i Flashback.

Ja jag är fan hård mot dig och det är precis det du behöver, så ta till dig den här skiten nu.

Jag tafsar iallafall inte.
Jag våldtar inte.
Köper inte heller sex.
Jag har bara råkat ha en väldig, väldig otur.

Ändå bor jag i Stockholm. Fullt med fitta eller hur
Buffé av fitta

Mm
Jag får trots det gå utan.
Jag har inte valt att ha haft en dysfunktionell uppväxt, där ingenting fungerade.

Alla människor är inte födda med samma tur som du.
Sen får du tycka och tro vad du vill.

Vet du hur svårt mitt liv har varit?
Vet du hur stora problem det har varit sedan dag 1?

Jag vet att barnen i Indien har det värre, jag har sett det på plats med egna ögon. Får jag inte tycka det här är jobbigt för det?
Citera
2025-01-05, 13:37
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Så är det på krogen kanske. Och krogen är väl inte det bästa stället om du vill ha något varaktigt.
Du är ett oskrivet blad för de du möter. På krogen gör folk ytliga bedömningar.
Men om du t ex är på biblioteket och tittar bland böcker i hyllan och det bredvid dig står en kvinna och gör likadant, så har du ju en helt annan samtalsöppnare (eller på gymet) än vad du har en lördagskväll på krogen.

—————————
M v h RFT (fd parterapeut/familjerådgivare)

Hon måste alltså titta oavbrutet? Tills man kommer fram
Citera
2025-01-05, 13:39
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Finns det något typiskt som alla tjejer gör för att visa att de är intresserade då?

Om hon först tittar och sen tittar bort, då är hon inte intresserad.
Har jag fel?
Sluta prata som att kvinnor är en klump. Kvinnor är människor. Det finns gamla kvinnor, råa kvinnor, blyga kvinnor, kvinnor med erfarenhet från krig, kvinnor som precis genomgått en gastric bypass, kvinnliga rabbiner, fula kvinnor, sjuttonåriga gravt överviktiga kvinnor, kvinnor som inte pratar svenska, kvinnor som vill gifta sig rikt, kvinnor som bor i kvinnoseparatistiska kollektiv, kvinnor som är bagare, kvinnor som har ätstörningar, kvinnor som är överintelligenta, kvinnor som kräks när de får orgasm, kvinnor som är apatiska, kvinnor som har Down syndrom, kvinnor som alltid vinner på trivial pursuit. Tror du att de här kvinnorna flörtar likadant? Se kvinnor som människor, inte som nån sorts planta som man kan lära sig sköta om. Du kan ju börja med den kvinnosynen så går det nog bättre.
Citera
2025-01-05, 13:43
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Har redan svarat på hundratals av dessa jäkla trådar.

Med tanke på att din trådstart är så oerhört jävla fattig så får jag anta att du är totalt clueless när det kommer till att fixa fitta.

Kortfattat: du är en liten tölp som enbart kommer att ha chans på feta brudar.

1. Träna för fan, 3-4 gånger i veckan. Läs på så att du inte gör dig illa
2. Sluta spela Call of Duty och runka varenda jävla kväll. Du måste förstå att detta gör dig till en ointressant loser för tjejer. Tjejer vill ha någon de kan ha roligt tillsammans med emellan knullen. Skaffa vettiga hobbies.
3. Skaffa bättre jobb och mer $$$
4. Fokusera på att ha roligt, inte på att få knulla. Tjejer kan se dina intentioner på miiiiiiils avstånd.
5. Sluta skapa egna trådar för att få allting matat på en jävla silversked. Du är en sån där jävel på jobbet som bara ställer frågor om exakt allting utan att ens försöka först själv. Sök på befintliga trådar din jävla mupp.
6. Du måste för fan börja våga prata med brudar, de bits fan inte. Gå ut och prata med 100 tjejer. Du kommer kanske misslyckas med 100 av dem, ta det som en man. Prata med 100 till, lyckas få 1 att skratta. Då kan ni dela nummer/snap/insta/tiktaktok eller vad fan nu kidsen använder.

Ska det vara så jävla svårt?? Borde enbart finnas 1 jävla tråd, svär att vi har en miljon losers i Sverige och varenda en av dem har känt behov av att sprida att de är helt fittlösa på en tråd i Flashback.

Ja jag är fan hård mot dig och det är precis det du behöver, så ta till dig den här skiten nu.

Jag har vuxit upp hela livet bland diagnosbarn och autister.

Tror du det har varit så himla lätt?
Citera
2025-01-05, 13:45
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Hon måste alltså titta oavbrutet? Tills man kommer fram

Nej, det fungerar inte så. Släpp detta. Så funkar det i filmer, inte i verkligheten.

”Lahavana” uttrycker sig hårt, men läs nr 1, 4, och 6 i hans lista. Där har du något att starta med.

—————————-
Citera
2025-01-05, 13:48
Medlem
Citat:
Ja, hur? Det finns inget facit, nej jag vet det.

Ingen trolltråd, jag har inte lärt mig det.

Du pratar med tjejer som du pratar med små barn.

Men hur pratar man med små barn??
Citera
2025-01-05, 13:50
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Du pratar med tjejer som du pratar med små barn.

Men hur pratar man med små barn??

Jag vet inte hur man gör det, men jag tror du driver med mig. 🤨
Citera
2025-01-05, 14:03
X
Senast redigerad av Hgt7rrifc 2025-01-05 kl. 14:23.
Citera
2025-01-05, 14:04
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Nej, det fungerar inte så. Släpp detta. Så funkar det i filmer, inte i verkligheten.

”Lahavana” uttrycker sig hårt, men läs nr 1, 4, och 6 i hans lista. Där har du något att starta med.

—————————-

Punkt 1, jag vill inte tjafsa, men det finns faktiskt folk som inte tränar, och ändå får ligga.
Citera
2025-01-05, 14:07
Medlem
Citat:
Ja, hur? Det finns inget facit, nej jag vet det.

Ingen trolltråd, jag har inte lärt mig det.

Om du vill bara ligga kan du studera PUA online, de predikar att du bara gör det och ju mer du gör det, desto lättare blir det.

Mitt tips är att prata mer med folk i allmänhet och överlag och att skilja dig från dina förväntningar på utfall.
Citera
2025-01-05, 14:10
Jag jobbar.

Jag har gått igenom mycket för att få det jobbet.

Jag är bara rädd att om jag raggar på en tjej -

Hon hittar mig, på jobbet.

"Han raggade på mig"
Hon uppskattade inte det.

Jag vill inte få sparken för helvete.
😔
Senast redigerad av Hgt7rrifc 2025-01-05 kl. 14:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in