Citat:
Ursprungligen postat av
lahavana
Har redan svarat på hundratals av dessa jäkla trådar.
Med tanke på att din trådstart är så oerhört jävla fattig så får jag anta att du är totalt clueless när det kommer till att fixa fitta.
Kortfattat: du är en liten tölp som enbart kommer att ha chans på feta brudar.
1. Träna för fan, 3-4 gånger i veckan. Läs på så att du inte gör dig illa
2. Sluta spela Call of Duty och runka varenda jävla kväll. Du måste förstå att detta gör dig till en ointressant loser för tjejer. Tjejer vill ha någon de kan ha roligt tillsammans med emellan knullen. Skaffa vettiga hobbies.
3. Skaffa bättre jobb och mer $$$
4. Fokusera på att ha roligt, inte på att få knulla. Tjejer kan se dina intentioner på miiiiiiils avstånd.
5. Sluta skapa egna trådar för att få allting matat på en jävla silversked. Du är en sån där jävel på jobbet som bara ställer frågor om exakt allting utan att ens försöka först själv. Sök på befintliga trådar din jävla mupp.
6. Du måste för fan börja våga prata med brudar, de bits fan inte. Gå ut och prata med 100 tjejer. Du kommer kanske misslyckas med 100 av dem, ta det som en man. Prata med 100 till, lyckas få 1 att skratta. Då kan ni dela nummer/snap/insta/tiktaktok eller vad fan nu kidsen använder.
Ska det vara så jävla svårt?? Borde enbart finnas 1 jävla tråd, svär att vi har en miljon losers i Sverige och varenda en av dem har känt behov av att sprida att de är helt fittlösa på en tråd i Flashback.
Ja jag är fan hård mot dig och det är precis det du behöver, så ta till dig den här skiten nu.
Jag tafsar iallafall inte.
Jag våldtar inte.
Köper inte heller sex.
Jag har bara råkat ha en väldig, väldig otur.
Ändå bor jag i Stockholm. Fullt med fitta eller hur
Buffé av fitta
Mm
Jag får trots det gå utan.
Jag har inte valt att ha haft en dysfunktionell uppväxt, där
ingenting fungerade.
Alla människor är inte födda med samma tur som du.
Sen får du tycka och tro vad du vill.
Vet du hur svårt mitt liv har varit?
Vet du hur stora problem det har varit sedan dag 1?
Jag vet att barnen i Indien har det värre, jag har sett det på plats med egna ögon. Får jag inte tycka det här är jobbigt för det?