2025-01-05, 08:40
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Efterbliven kommentar. Vad säger att han inte kan lyckas?
Sa jag att han inte kunde lyckas?

Efterbliven kommentar (från någon som menar att Paulos är kass)
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-01-05 kl. 08:47.
Citera
2025-01-05, 08:45
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
GAIS har gjort en del fynd från småklubbar i Bohuslän genom åren. Oavsett är det väl inget fel om man får tag i någon talang på tillväxt. Är väl inte precis en startelvaspelare.
Kan säkert lyckas, vart bara förvånad när jag skulle kolla om klubben låg i division 1 södra men blev varse att dom ligger nere i division 4.

Vore onekligen kul om det blir en knäpp på näsan för IFK och Häcken i år, men tvivlar på att dom grämer sig över att GAIS snodde honom nu.
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-01-05 kl. 08:48.
Citera
2025-01-05, 09:27
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det där är dessvärre en så pass vanlig företeelse att det är svårt att inte skratta åt det idag. Men ja, det är naturligtvis inte okej det heller, men man förväntar sig mer från Bajen i detta avseende.

Hur känner du själv över att ni kontinuerligt värvar spelare med AIK bakgrund? Personligen hade jag tyckt det varit extremt jobbigt om allt vi hämtade in var besudlat av er.
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
primitivt
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
trött diskussion
och toklöjligt.

Det är vad jag känner om diskussionen.

Höj dig!
Citera
2025-01-05, 09:41
Medlem
trazkeis avatar
Pena verkar försvinna. Nu borde MFF definitivt kapa Simon Olsson. Hade varit kul att se från sidan.
Citera
2025-01-05, 10:04
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
och toklöjligt.

Det är vad jag känner om diskussionen.

Höj dig!
Du ställer alltså en fråga och kommer tillbaka två dagar senare och klagar på att jag svarat. Det där är idioti på en både imponerande och sällan skådad nivå, som endast kan uppnås efter ett långt och hårt liv med kopiösa mängder av tunga droger. Du har lämnat mig mållös. Jag både applåderar dig och lyfter på hatten. Idiot.
Citera
2025-01-05, 11:00
Medlem
Valvantos avatar
Axel Norén klar för Mjällby. Otroligt stark värvning.
Citera
2025-01-05, 11:16
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Säger en del om vart GAIS är i hackordningen och stärker tesen att dom blir ett av bottenlagen i år.
Citera
2025-01-05, 11:24
Medlem
bananjuices avatar
Ja två riktiga eldprov i år, i mina ögon. Klarar ga&is av att göra det lika bra en gång till, och klarar Thomassen av ett ajk med väldigt annorlunda karaktär på spelartruppen vilket jag antar att kolsäckarna kommer att ha.
Citera
2025-01-05, 11:29
Medlem
Verkar som BP var nära en kanonvärvning som spricker i sista stund. Juhani Pikkarainen, vänsterfotad mittback över 1.90 lång, hade näst högst betyg på sofascore i finska ligan senaste säsongen. Startade dessutom en match i landslaget under hösten.

BP som redan värvat Zandén och Blazevic till dom bakre leden. BP är BP men tippar på att dom kommer vara det mest felvärderade laget i kommande tipsen. Dom har cash och kommer ha ett mittenlag på pappret helt klar. Sen vetefan om BP egentligen borde vara ett köpelag med tanke på talangverksamheten. Verkar gett sig fan på att man ska stanna uppe mer än enstaka år den här gången iaf.
Citera
2025-01-05, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto

Ja tyvärr. Money talks. Mjällby har sålt några spelare och fått in cash. GAIS är en förhållandevis fattig klubb.
Citera
2025-01-05, 12:58
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Ja två riktiga eldprov i år, i mina ögon. Klarar ga&is av att göra det lika bra en gång till, och klarar Thomassen av ett ajk med väldigt annorlunda karaktär på spelartruppen vilket jag antar att kolsäckarna kommer att ha.
Thomassen har ett riktigt fint CV sett till ppm, men om jag ska passa på att skita i det blå skåpet nu när alla ändå är griniga över min ställning i Paulos-frågan så hade vi helt ärligt en rejäl dos med tur i en hel del av dom matcherna vi vann under vår run efter Thomassen tog över. Jag tror nog att vi kan utmana om tredjeplatsen med nuvarande trupp, men jag kommer knappast sitta och vara upprörd om vi kommer typ femma heller.
Citera
2025-01-05, 13:23
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Han var bra, men har för dåligt tålamod. Hans idealposition är samma som Besaras och Teah kan ju inte förvänta sig att bli startspelare istället för Besara...
Kanga var gratis.

Clemmensen värvades för att (till att börja med) bli AVBYTARE då Gul såldes...
Förklara gärna hur dina invändningar bemöter min kommentar, tvärt om så ger du mig vatten på min kvarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in