2025-01-04, 16:35
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Visst är det som ovan.

Kanske Rask borde använt sin frus smink innan filmandet?

Ja, har man Trosas kommunvapen tatuerat på handen och inte vill bli identifierad, ska man nog använda smink eller handskar.
_

I punkt 6, menar jag för övrigt CHRIPPAS moderator. Försent att rätta orginalposten, men de flesta förstår nog att jag skrev fel namn.
Citera
2025-01-04, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Varför blev chrippa av med sin twitch kanal då om han inte gjorde något olagligt?
För att han svär i nästan varje mening som kommer ur munnen på honom, och twitch är otroligt stränga med vad man får säga. Han blev ju bannad en vecka först för något sexuellt tror linnea satt i hans knä, då förstår man nivån på twitch. Och flera tusen anmälningar kom in, tror inte twitch har något problem att banna sedan kolla vad anmälningarna handlar om.
Citera
2025-01-04, 16:41
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Han blev inte avstängd efter den streamen, han gjorde about inget i den streamen som bryter mot Twitch TOS.

Han blev avstängd senare och jag vet inte varför då bara han fått meddelandet från Twitch om anledningen. Jag har aldrig pratat med människan.

Jag har dock en teori: han läste upp ett inlägg från chatten som syftade på NilsLegend och i det inlägget fanns en fras som är rasistisk mot vissa asiatiska folkgrupper. Jag vet andra som blivit bannade för den frasen.
shit vad du ljuger.han blev avstängd för att han spred porrfilmen
Citera
2025-01-04, 16:42
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Ja, har man Trosas kommunvapen tatuerat på handen och inte vill bli identifierad, ska man nog använda smink eller handskar.
_

I punkt 6, menar jag för övrigt CHRIPPAS moderator. Försent att rätta orginalposten, men de flesta förstår nog att jag skrev fel namn.

Svarta plasthandskar hade tagit det till en helt ny sjuk nivå.
Citera
2025-01-04, 16:45
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:

Han spred inte porrfilmen.
Han blev inte avstängd efter den streamen.
Du som känner Chrippa och därför har sett vad Twitch skrev för skäl, posta dina bevis.
Citera
2025-01-04, 17:23
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Jag tycker att Rask, Anjo mfl är bra mycket bättre personer än vad Chrippa och Linnea är. Dock så säger det inte så mycket då Chrippa är ett riktigt jävla as och ribban inte är så hög.
Tycker det är samma skrot och korn allihop.

Måste man välja någon av dom som är sämst så är det Rask eftersom han gör det han gör trots att han aldrig kunnat försörja sina 3 barn på det. En riktig megaloser som aldrig borde skaffat barn från första början.

Om dom här avskrädena levde för 80 år sedan skulle dom alla suttit på en låst avdelning, livet ut. Det säger en del.
Citera
2025-01-04, 17:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Varför blev chrippa av med sin twitch kanal då om han inte gjorde något olagligt?
Twitch baserar inte sina regler på svensk lagstiftning
Du kan göra saker som är olagliga i Sverige, men fortfarande få streama på twitch.
Du kan göra saker som är lagliga i Sverige, men som bryter emot twitch regler.
Citera
2025-01-04, 17:36
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Chrippa är steget före i väntan på rättegång kommer han dra på planet till dubai.

Han kommer inte att dra på nånting.
Citera
2025-01-04, 17:42
Medlem
Citat:

Så har jag också uppfattat det.

Jag tror att det kommer väckas åtal om det och lika så bilderna som chrippa spred, inget verkar ju vara nedlagt och det borde det varit vid de här laget.
Citera
2025-01-04, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Han kommer inte att dra på nånting.

Jo han är steget före. Trollar alla på fb.
Citera
2025-01-04, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Jo han är steget före. Trollar alla på fb.

Ska han göra en prison break och rymma från fängelset eller hur tänker du? fast han verkar ju leva i en film värd så han kanske tror det.
Citera
2025-01-04, 17:57
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Så har jag också uppfattat det.

Jag tror att det kommer väckas åtal om det och lika så bilderna som chrippa spred, inget verkar ju vara nedlagt och det borde det varit vid de här laget.

Vad baserar du din uppfattning på?

Chrippa blev inte bannad under eller efter streamen, inte heller efter massanmälningsdrevet drog igång.

Här har du de minuter de talar om filmen, vänligen återkom med tidsangivelse på när han bryter mot Twitch TOS och på vilken punkt.

Ignorera totalt Motvikts titel och den text han lagt in själv före klippet. Det är hans åsikt och inget annat (om man nu inte vill vinkla det till förtal mot Chippa förstås). Kolla på vad som faktiskt sägs och händer i klippet:

https://youtu.be/m9NoHBPnhmo?si=1c50CBe6MhaTG5Zf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in