2025-01-03, 23:56
Medlem
Hej. Jag undrar ifall jag kan köra klasser (tex bodypump) hos en annan anläggning trots att jag endast har medlemskap (silver) på 1 klubb? Det gick nämligen att boka men vill dubbelkolla.

Har ett bokat pass 9.30 imorgonbitti i en klubb där jag inte är medlem..kommer jag in med mitt vanliga armband/kort? Det är utanför bemannada tider så vet ej hur det går till.

Nordic har inte svarat sen 48 timmar tillbaka.

Mvh 😊
Citera
2025-01-04, 00:25
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pravihrvat
Hej. Jag undrar ifall jag kan köra klasser (tex bodypump) hos en annan anläggning trots att jag endast har medlemskap (silver) på 1 klubb? Det gick nämligen att boka men vill dubbelkolla.

Har ett bokat pass 9.30 imorgonbitti i en klubb där jag inte är medlem..kommer jag in med mitt vanliga armband/kort? Det är utanför bemannada tider så vet ej hur det går till.

Nordic har inte svarat sen 48 timmar tillbaka.

Mvh 😊
Silver ger enbart rätt att träna i ”hemmaklubben”, enligt Nordic Wellness hemsida.
Du får köpa guld. Men möjligt att träning på andra anläggningar kan köpas styckevis.
Citera
2025-01-04, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Silver ger enbart rätt att träna i ”hemmaklubben”, enligt Nordic Wellness hemsida.
Du får köpa guld. Men möjligt att träning på andra anläggningar kan köpas styckevis.

Ja precis lite gråzon. Jag vill gärna gå men hur och till vem ska jag betala när det är under obemannad tid?
Citera
2025-01-04, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pravihrvat
Ja precis lite gråzon. Jag vill gärna gå men hur och till vem ska jag betala när det är under obemannad tid?

Undra om det ens går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in