2025-01-03, 22:14
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Ok! Men han är ju inte värst utan det är Linnea, Julia och Jocke. Men håller med, helt sjukt att från första början börja spela in varandra.
Mm, inget trevligt sällskap direkt där man blir inspelad hela tiden. Jag hade varit på spänn hela tiden

Men jag måste nog säga att Anjo är värst med att spela in, dock så sprider Jocke alla sina inspelningar. Linnea tror jag inte spelar in lika mycket, men hon spelar definitivt in saker ja.

Tror inte att t.ex. Chrippa och Rask spelar in saker. Dom tänker inte lika långt framåt som dom andra. Chrippa och Rask är definitivt smartare än Anjo dock.
Citera
2025-01-03, 23:20
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk

Tror inte att t.ex. Chrippa och Rask spelar in saker. Dom tänker inte lika långt framåt som dom andra. Chrippa och Rask är definitivt smartare än Anjo dock.

Ja, Chrippa är en riktig Einstein. Han har bara otur som dragit på sig ett stort antal åtalspunkter, flytt landet och blivit gripen.
Citera
2025-01-03, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Ja, Chrippa är en riktig Einstein. Han har bara otur som dragit på sig ett stort antal åtalspunkter, flytt landet och blivit gripen.
Ja helt slumpmässigt har han dragit en riktig nitlott.
Citera
2025-01-04, 01:06
Medlem
Vänta här nu menar Anjo på att det är Luggen som har spelat in samtalet mellan Chrippa och Linnea? Det har jag väldigt svårt att tro.
Citera
2025-01-04, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Vänta här nu menar Anjo på att det är Luggen som har spelat in samtalet mellan Chrippa och Linnea? Det har jag väldigt svårt att tro.
Nej, det är inte Luggen.
Citera
2025-01-04, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tills chrippa valde Linnea. Då ville dem istället få chrippa i fängelse och få hans dotter omhändertagen. Det verkar som om dem lyckades med sina mål.

Hmm ja då ville Jocke ha tillbaka sina saker. Lägenhet, bil osv men Chrille tog ju bara Jonnas bil och drog.
Jag tror att det hände en del bakom kulisserna som vi inte såg.

För då kan man lika gärna säga att Linnea nådde sina mål, han blev häktad och blev av med barnet och sin familj.
Citera
2025-01-04, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Nej, det är inte Luggen.

Var det inte Fredriksson som sitter som mod?
Kanske det var han 400Ben menade när han sa att chrippa skulle få en rejäl chock när han får reda på vem som läckt en massa var väl både till polis & andra.
Citera
2025-01-04, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Var det inte Fredriksson som sitter som mod?
Kanske det var han 400Ben menade när han sa att chrippa skulle få en rejäl chock när han får reda på vem som läckt en massa var väl både till polis & andra.
Fredriksson och några till har jag för mig.
Det kommer visa sig.
Citera
2025-01-04, 02:30
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19

Kan sätta en del på att det är deras förra värd som hyrde ut till dem som spelat in....den hade ju tät kontakt med Anjo och det har delats bilder och prat om drönare osv. Så där skulle jag sätta mina pengar iallafall. Den som hyrde ut hade ju dessutom möjlighet att gå in med nyckel och gömma en avlyssningsgrej. Klart de velat vara en fluga på väggen hemma hos Chrippa o Linnea
Citera
2025-01-04, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Kan sätta en del på att det är deras förra värd som hyrde ut till dem som spelat in....den hade ju tät kontakt med Anjo och det har delats bilder och prat om drönare osv. Så där skulle jag sätta mina pengar iallafall. Den som hyrde ut hade ju dessutom möjlighet att gå in med nyckel och gömma en avlyssningsgrej. Klart de velat vara en fluga på väggen hemma hos Chrippa o Linnea

Chrippa påstod vid något tillfälle att Jonnas mamma hade satt upp kameror i deras hem. Kanske de kände sig avlyssnade, tror man kan känna sådant om man också hör teorier från Anjo eller någon annan om vad man pratar om hemma, och fick för sig att det var Jonnas mamma som gjort det. Vilket låter märkligt men hon lär ju ska vara en märklig kvinna, så vem vet?
Citera
2025-01-04, 03:06
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
I den här tråden måste man veta allt om Chrippa och hans liv, vad han har för färg på sina kalsonger och vad han äter till frukost, OCH man måste hata allt med han. Annars äter grottmänniskorna här inne upp dig.

Nja, jag tycker att trådens deltagare är rätt vänliga mot newbies.
Oavsett vad så gissar jag på att C har samma kallingar han hade på sig under gripandet utanför gymet (vilket är en fördel då de lär vara bekväma och inte string).

Till frukost får han en flaska vatten, om han har betalt för det dvs. Däremot lunch/middagskombon består av okänd röra i sin privata matskål (som han antingen får diska i legionella-vatten eller köpa fler vattenflaskor, de har ingen centraldisk i häktet).

Det Mr Catch me if you can Berg sysslar med på resten av dygnet är att försöka hålla sig levande bland alla psykfall och tjata på de trötta vakterna på att få "ringa Åååklagaren"

Resten kan ju Linnea berätta då han slösade sitt enda samtal på henne istället för sin advokat.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-01-04 kl. 03:09.
Citera
2025-01-04, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nja, jag tycker att trådens deltagare är rätt vänliga mot newbies.
Oavsett vad så gissar jag på att C har samma kallingar han hade på sig under gripandet utanför gymet (vilket är en fördel då de lär vara bekväma och inte string).

Till frukost får han en flaska vatten, om han har betalt för det dvs. Däremot lunch/middagskombon består av okänd röra i sin privata matskål (som han antingen får diska i legionella-vatten eller köpa fler vattenflaskor, de har ingen centraldisk i häktet).

Det Mr Catch me if you can Berg sysslar med på resten av dygnet är att försöka hålla sig levande bland alla psykfall och tjata på de trötta vakterna på att få "ringa Åååklagaren"

Resten kan ju Linnea berätta då han slösade sitt enda samtal på henne istället för sin advokat.

Visst är det jättemärkligt. Han har barn, föräldrar, syskon och advokat och han ringer Linnéa.

Den enda han har pratat med är således Linnéa och då är det ju hon som berättat att det finns råttproblem som hon sedan säger inte alls är så. Hon har ju pratat med Chrippas föräldrar och jag tror inte att de hittar på när de pratar med sina barn.
Linnéa ljuger väldigt mycket fortfarande. Så onödigt.

Jag håller med att nya i tråden inte alls brukar bemötas på ett dumt sätt i denna tråd. Man behöver ju inte bli dum i huvudet bara för att man skriver på flashback vilket väldigt många tycks tro att man måste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in