2025-01-03, 10:00
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag tror många skulle tycka att det var en upplevelse att möta en björn.

Då är det säkert så att det är därför kvinnorna svarat att de hellre möter en björn, eftersom de vill ha en häftig naturupplevelse. Tack för att du är med och löser svaret på frågan.
Citera
2025-01-03, 10:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Då är det säkert så att det är därför kvinnorna svarat att de hellre möter en björn, eftersom de vill ha en häftig naturupplevelse. Tack för att du är med och löser svaret på frågan.
Lite så för egen del faktiskt. Hade varit ett minne för livet att möta en björn. Vilket kan sägas om få män.
Citera
2025-01-03, 10:09
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Lite så för egen del faktiskt. Hade varit ett minne för livet att möta en björn. Vilket kan sägas om få män.
Jag kan hålla med dig om att samma kan sägas om få kvinnor också.
Citera
2025-01-03, 10:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag kan hålla med dig om att samma kan sägas om få kvinnor också.
Björnmöte för alla då!
Citera
2025-01-03, 10:25
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Björnmöte för alla då!

Vi kör så, för naturupplevelsens skull!
Citera
2025-01-03, 11:28
Avslutad
Själv är jag glad över avsaknaden av hysteriska kvinnor i skogen, men fö pissar män på er hysteria. Tas inte på allvar. Skrattade åt.

Vad trodde ni med tråden? Oj kvinnor är rädda för oss i skogen oj oj. Jaa vi får försöka rädda dem.

Fuck you skaffa er ett jobb istället era jävla parasiter
Citera
2025-01-03, 13:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Själv är jag glad över avsaknaden av hysteriska kvinnor i skogen, men fö pissar män på er hysteria. Tas inte på allvar. Skrattade åt.

Vad trodde ni med tråden? Oj kvinnor är rädda för oss i skogen oj oj. Jaa vi får försöka rädda dem.

Fuck you skaffa er ett jobb istället era jävla parasiter
Du är obegriplig.
Citera
2025-01-03, 13:07
Medlem
Citat:
med lite otur så blir det sista minnet oxå
Citera
2025-01-03, 13:08
Medlem
Citat:
Du är obegriplig.

Citat:
Ursprungligen postat av TrixpelleTrollkarl
Varför skulle svaret vara relevant för här på FB? En jättestor andel män använder inte ens FB så det går inte att dra slutsatser om män utifrån det.

Och du är okunnig som föreslår saker som är meningslösa. Återigen, hur ska man kunna få reda på vad män tycker utifrån att genomföra undersökningar såsom de bedrivs på det här forumet? Du har fortfarande inte svarat på frågan och det är för att du inte har något svar.
Citera
2025-01-03, 13:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av koktkille
med lite otur så blir det sista minnet oxå
Samma med män iofs.
Citera
2025-01-03, 13:27
Medlem
Citat:
Samma med män iofs.
inte riktigt lika stor sannolikhet dock,
normalt sett skulle björnen dragit sig undan när den märker av människor och så som scenariot beskrivs har björnen tydligen fått nåt intresse av människan ifråga, och vi människor vill inte vara intressanta för en vild björn,,, det kan bli fatalt.
Och om vi fortsätter sannolikhets analysen vill jag tro att svampplockare som mig inte utgör något hot mot vare sig kvinnor eller män,
Jägare är en helt annan fråga
Citera
2025-01-03, 14:32
Medlem
FB börjar verkligen infesteras av parasiter. Folk som hittar på saker, som inte vågar försvara sina uttalanden och som inte kan ta när de blir rättade etc. Helt ofattbart att man kan vara så pass moraliskt trasig samt intellektuell oärlig.

Jag tror målet för feministerna är att förstöra den här tråden och få den nedstängd så jag tror att jag kommer lämna den här tråden. Det är viktigt att manshatarnas lögner tydligt dokumenteras. Det vore synd att få den här tråden nedstängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in