2025-01-03, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Menar du att ilska inte ska riktas emot Chrippa? Om så, varför försvar du Chrippa?
Chrippa äter kritorna eftersom det är för komplicerat att rita streckgubbar. För 100 år sen hade han klassats som Norrköpings byfåne.
Citera
2025-01-03, 12:17
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Förklara så att jag förstår dig nu.

Varför skulle detta vara mitt önsketänkande?

För du har inga bevis på det du påstår. Fram med bevis på det du vet.
Citera
2025-01-03, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Chrippa äter kritorna eftersom det är för komplicerat att rita streckgubbar. För 100 år sen hade han klassats som Norrköpings byfåne.

Så därför anser du att Linnea ligger bakom all idioti Chrippa har gjort det senaste decenniet?
Citera
2025-01-03, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
För du har inga bevis på det du påstår. Fram med bevis på det du vet.

Säg mig, hur skall detta bevisas för dig?
Varför tycker du det är så osannolikt att Chrippa mår relativt bra under omständigheterna, så du påstår att det är min fantasi och önskan att det vore så?
Citera
2025-01-03, 12:28
Medlem
Citat:
Så därför anser du att Linnea ligger bakom all idioti Chrippa har gjort det senaste decenniet?
Det sa jag inte. Hon har dock varit den utlösande kraften till nuvarande situation. Antingen omedvetet men troligare medvetet. Hon har ju till och med förvarnat om detta redan för ett år sen.

Chrippa förtjänar det ändå för allt skit han utsatt sin familj för.
Citera
2025-01-03, 12:32
Medlem
Kattknullarns avatar
Borde inte rubriken ändras? Chrippa är mer populär än Jockiboi, ta bort hans namn
Citera
2025-01-03, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Det sa jag inte. Hon har dock varit den utlösande kraften till nuvarande situation. Antingen omedvetet men troligare medvetet. Hon har ju till och med förvarnat om detta redan för ett år sen.

Chrippa förtjänar det ändå för allt skit han utsatt sin familj för.

Det blir väldigt skevt när ni skriver så då och då, jag tror då att ni försvara Chrippa.

Många här inne försöker skylla på allt och alla och hitta orsaker till varför Chrippa gjort dom valen han gjort. Enligt mig valde han att leva utanför det ekonomiska samhället, och har enbart valt partners och vänner som okey med det så han kan prata helt öppet och det i hemmet, och bolla idéer.

Så enbart han är enligt mig ansvarig för sitt liv och sina handlingar. Finns det medbrottslingar så har garanterat C inte haft något emot det utan snarare uppmuntrat.
Citera
2025-01-03, 12:44
Avslutad
Citat:
Jocke och råttorna baserar jag på podcasten.

Han är i Spanskt häkte inte i Guantanamo, det finns möjligheter om man vill höra sig för hur han har det.

Bra under omständigheterna.

Det finns inte häkten i Spanien.
Citera
2025-01-03, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Det finns inte häkten i Spanien.

Carcel eller arresto kanske? Eller vet du vad det heter i Spanien då?
Citera
2025-01-03, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
För helvete, vem bryr sig om hur den där pajasen mår? Och fortfarande hur fan vet du det?

Någon frågade jag svarade, du blev förbannad. Jag bryr mig så överdrivet mycket fast att detta har blivit den skurken jag följer som mest av någon anledning. Tror det är att allt har skett så öppet och varit så lätt att följa.

Enkla anledningen att jag var nyfiken och listade ut vem som hade svaret på min fråga och frågade.
Citera
2025-01-03, 13:12
Medlem
Baron21s avatar
Hur klarar sig Linnéa ekonomiskt, nu när C sitter?
Och hur klarar sig Julia ekonomiskt?
Citera
2025-01-03, 13:14
Avslutad
Citat:
Carcel eller arresto kanske? Eller vet du vad det heter i Spanien då?

Man sitter i ett vanligt fängelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in