2025-01-02, 22:38
  #60709
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Vad är oddsen kring att Linnea börjar med Onlyfans nu?

Den är nog rätt stor, men hennes utseende försämras för varje dag (tycker hon ser mer ut som en 40 årig Hollywooodfru än en 24 åring som ska vara på livets topp).
__________________
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-01-02 kl. 22:50.
Citera
2025-01-02, 22:39
  #60710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vad är skillnaden mellan Linneas casinostream och Chrippas (som uppenbarligen är olaglig eftersom det finns som åtalspunkt i hans häktespremoria)?
Jag är helt okunnig så upplys mig gärna.

Jag vet inte heller. Men när de pratar svenska så vänder de sig till en svensk publik och då är det de reglerna som gäller. Så är hennes lilocasino samma som Chrippa så går det väl samma väg för henne. Men som sagt jag vet inget om hennes casino men någon vet säkert.
Citera
2025-01-02, 22:40
  #60711
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag tror att Jocke var fel ute ikväll med sina två Instagram-storys där man skulle polisanmäla henne för det hon streamade. Inte en enda gång uppmanade hon någon tittare att spela Casino. Inte heller att besöka den (hemliga) sidan hon spelade på.

Kollade kanske tio minuter på streamen och hon fick bara ur sig lite guttarala läten pga allt hat som skrevs.
Utan Chrippa som ger henne ladd och dunkar henne i ryggen så är hon väldigt lam.
Citera
2025-01-02, 22:40
  #60712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag tror att Jocke var fel ute ikväll med sina två Instagram-storys där man skulle polisanmäla henne för det hon streamade. Inte en enda gång uppmanade hon någon tittare att spela Casino. Inte heller att besöka den (hemliga) sidan hon spelade på.

Ja just det, han tog bort dem så så kan det vara. Vet så lite om casinon.
Citera
2025-01-02, 22:42
  #60713
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vad är skillnaden mellan Linneas casinostream och Chrippas (som uppenbarligen är olaglig eftersom det finns som åtalspunkt i hans häktespremoria)?
Jag är helt okunnig så upplys mig gärna.

Han visade på sin overlay vilken sida det var
Han erbjöd tittare insättningsbonus via hans länkar som spammades i chatten
Han fokuserade på att han spelade, tex "kom igen, 20 på blåbär, kom igen JAAAAAAA jag fick fruktsallad HYPE I CHATTEN NUUU"

Linnéa har ingen overlay
Linnéa hade inga länkar
Linnéa nämnde knappt något om vad hon spelade överhuvudtaget. Kolla på streamen utan bild och du kan tro hon målade naglarna i två timmar och läste chatten

EDIT: Linnéa marknadsför inte Casinospel. Det är inte olagligt att spela eller streama att du spelar.
__________________
Senast redigerad av Spritnota 2025-01-02 kl. 22:49.
Citera
2025-01-02, 22:47
  #60714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Att han som vill hålla sig utanför draaaaama inte är nöjd med en häktad bror som väntar på åtal utan orkar ta sig tiden uppmana 1 miljon följare att polisanmäla Linnea (på förmodat falsk grund men tar inte gift på det) är milt sagt motsägelsefullt.

Att Linnea streamar vad som förmodligen var en sponsrad stream utan att nämna eller visa sponsorn är förstås också lustigt på sitt eget sätt och mest troligt ett misstag från hennes sida.

Man kan jämföra det med att hon streamade när hon drack en genomskinlig klar vätska ur ett glas utan loggor. Drack hon kranvatten, drack hon Absolut Vodka, ingen vet, för det nämndes aldrig.


Jag tror faktiskt hon streamade idag mest för att skingra tankarna och snacka lite skit. Om uppsåtet just den här gången var att tjäna pengar på marknadsföring så gjorde hon ett uselt jobb. Hon länkade inte ens till sin linktr.ee, där hon samlat sina deals.

Jocki blev nog lite för ivrig ikväll. Det hade varit klokare att uppmuntra till anmälan när det är mer uppenbart att brott begås (affelänkar till olicensierade plattformar).



Jag är mer nyfiken vad för slags meddelande hon fick som gjorde att hon ganska abrupt stängde av streamen:
https://www.twitch.tv/videos/2342476277?filter=archives&sort=time (ca 1h5min in)
Citera
2025-01-02, 22:51
  #60715
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag tror faktiskt hon streamade idag mest för att skingra tankarna och snacka lite skit. Om uppsåtet just den här gången var att tjäna pengar på marknadsföring så gjorde hon ett uselt jobb. Hon länkade inte ens till sin linktr.ee, där hon samlat sina deals.

Jocki blev nog lite för ivrig ikväll. Det hade varit klokare att uppmuntra till anmälan när det är mer uppenbart att brott begås (affelänkar till olicensierade plattformar).



Jag är mer nyfiken vad för slags meddelande hon fick som gjorde att hon ganska abrupt stängde av streamen:
https://www.twitch.tv/videos/2342476277?filter=archives&sort=time (ca 1h5min in)

Håller med. Varför streamen avbröts, är det enda intressanta.
Citera
2025-01-02, 22:55
  #60716
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Han visade på sin overlay vilken sida det var
Han erbjöd tittare insättningsbonus via hans länkar som spammades i chatten
Han fokuserade på att han spelade, tex "kom igen, 20 på blåbär, kom igen JAAAAAAA jag fick fruktsallad HYPE I CHATTEN NUUU"

Linnéa har ingen overlay
Linnéa hade inga länkar
Linnéa nämnde knappt något om vad hon spelade överhuvudtaget. Kolla på streamen utan bild och du kan tro hon målade naglarna i två timmar och läste chatten

EDIT: Linnéa marknadsför inte Casinospel. Det är inte olagligt att spela eller streama att du spelar.

Hon höll ju extremt låg profil idag men innan har ju även hon hållit på som Chrippa och gapat/sjungit/vrålat om sina låtsasvinster så är det som du säger så kommer även hon ligga löst till.

Finns väl inget företag i världen som betalar henne pengar för att låtsas-spela om hon inte gör reklam för skiten. Hon är ju egentligen en nobody som är urtrist att lyssna på (eller se spela).
Citera
2025-01-02, 23:16
  #60717
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Såg lite på Linneas live.

Det verkar som det är SJ som läckt tågbiljetteterna.
Rask ska ha visat detta i sin video. - jag har inte kollat och orkar inte kolla detta.

Ja det var SJs medarbetare som läckte att båda reste. Självklart att göra det, vad trodde hon? Linnea är verkligen en korkad blondin.
Citera
2025-01-02, 23:54
  #60718
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Ett par andra har tagit över med samma jargong men betydligt sämre språk. Märkligt? Nope. Allt är Jockes fel som vanligt.

Fast kolla Rasks tråd när hans otrohet uppdagades, den hade varit minst 500 sidor längre om inte samtliga användare som micro113 påstår använder kontot hade respekterat en ban.

Det enda jag tycker är underligt i trådarna är att det finns så många som stöttar någon i härvan. I mina ögon är det logiska att tycka att de allihopa är usla förebilder och därför ska kritiseras på ett mycket hårdare sätt än människor som inte försörjer sig som influencers.

Deras content och usp är att ingen av dem gått gymnasiet, några inte ens grundskola, de har en historik av konkurser och skatteskulder, de hänger ut, förtalar och polisanmäler varandra.

Det är som att se det mest extrema och de mest extrema personligheterna från varje dokusåpa fast helt LIVE och utan regler och formalia.

You can't make this shit up.
Citera
2025-01-03, 00:23
  #60719
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Vår allas egen babbemaddrass. Låt oss diskutera hennes framtid, OF konto eller återgå till att vara en spermahink?

Och ja, jag syftar på ducklips.

Det som framkommit om Linnéa är att hon var blyg, anonym, haft ett fåtal pojkvänner där svartsjuka och bråk dominerat relationerna. Som den nuvarande.

Det är gubben Anjo som som började kalla henne för hinken och hade inte så mycket hänt nästan dagligen så hade han blivit kritiserad för det. Men, det kommer säkert ikapp honom en dag.
Citera
2025-01-03, 00:37
  #60720
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Det som framkommit om Linnéa är att hon var blyg, anonym, haft ett fåtal pojkvänner där svartsjuka och bråk dominerat relationerna. Som den nuvarande.

Det är gubben Anjo som som började kalla henne för hinken och hade inte så mycket hänt nästan dagligen så hade han blivit kritiserad för det. Men, det kommer säkert ikapp honom en dag.

Man märker det på henne, att så fort inte Chrippa finns i närheten som en katalysator så är hon väldigt lam i sin personlighet.

Att varje förhållande har kantats av hennes svartsjuka och lögner tyder på en usel självkänsla. Då förstår man mer varför hon satt klorna i en kille med IF som hon lättare kan styra. Utan honom kommer hon snabbt förgås i den riktiga världen så avskydd som hon är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in