Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Fast i podden så sa han att han kommer lägga ut att man ska ringa eko om hon spelar, antar att hans dm sprängdes när hon började spela.
Det verkar ju vara olagligt om nu Chrille åkt på det.
Ja precis, han involverar sig ytterligare. Det krävs två parter för att hålla liv i en konflikt såhär länge. Det enklaste hade ju varit att för länge sedan undvika att uttala sig offentligt och låtit rättsväsendet göra sitt jobb...
Sen att ständigt spela offer för situationen man själv aktivt placerat sig i är löjeväckande, att hans anhängare inte ledsnat på det är otroligt.