2025-01-02, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jocke tänker på barnet. Han vill inte att det ska bli LVU. Så han stöttar Julia så gott han kan. Trots att han själv blir nedmald av det. Hoppas Julia kan komma igen nu.
Just nu verkar Jocke mest tänka på sig själv och sin ptsd. Enligt sin egna insta story.
Citera
2025-01-02, 17:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Möjligtvis olaga hot, tror verkligen inte förberedelse till mord bara för man uttryckt sig klumpigt.

Nej förberedelse till mord blir det knappast men olaga hot kan det bli, vet också att chrippa hade sagt något om skuldrådgivaren som han tog upp tidigare i någon video.

Det mest spännande är ju vem som spelade in den här diskussionen.
Citera
2025-01-02, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej förberedelse till mord blir det knappast men olaga hot kan det bli, vet också att chrippa hade sagt något om skuldrådgivaren som han tog upp tidigare i någon video.

Tyvärr kan det inte bli något om hot alls, Chrippas ovänner inser det och lägger ut det på internet istället för att gå vidare.

Det är väll bara att fråga Jocke vem som spelat in?
Citera
2025-01-02, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Tyvärr kan det inte bli något om hot alls, Chrippas ovänner inser det och lägger ut det på internet istället för att gå vidare.

Det är väll bara att fråga Jocke vem som spelat in?

Vi får se vad som händer, var många som sa att han inte utreds för ekonomiska brottslighet heller, han hade inte reseförbud och han skulle inte bli häktad, han gör allt för sitt barn osv men nu verkar allt slagit in så nog kan det mycket väl komma flera saker han blir åtalad för.
Citera
2025-01-02, 17:51
Medlem
Citat:

Finns det påstådda ljudklippet ute någonstans jag har då inte hört och utgår bara från vad som skrivs här i tråden. Jag vet ju inte ens om chrippa har sagt detta. Men om du har tillgång till ljudklippet hör man fler personer i klippet eller bara chrippa?
Citera
2025-01-02, 18:03
Medlem
Citat:
Finns det påstådda ljudklippet ute någonstans jag har då inte hört och utgår bara från vad som skrivs här i tråden. Jag vet ju inte ens om chrippa har sagt detta. Men om du har tillgång till ljudklippet hör man fler personer i klippet eller bara chrippa?
chrippa o linnea men ja tror dom pratar med nån annan också.
Citera
2025-01-02, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
chrippa o linnea men ja tror dom pratar med nån annan också.
Jaha är det samma klipp som när linnea säger det om skuldrådgivaren?
Citera
2025-01-02, 18:06
Avslutad
Citat:

Banal har lagt upp några ljudklipp här i tråden och även 400Ben la ut något.
Jag är sämst på att dela videoklipp.
Men om du har Instagram eller TikTok finns en del ljudklipp på Gossipchrippa.

Och allt ang skuldrådgivaren finns allt på hans kanal på YouTube.
Citera
2025-01-02, 18:13
Medlem
kaktusplastiks avatar
Är Linnea kvar i Spanien? Har hon lagt ut det som skulle vara hjärtskärande än?

Kollade lite på Rasks video där han går igenom Chrippas sista live. Orkade inte kolla klart för att Rask är så jävla tjatig och upprepande, men det var i alla fall roligt att höra Chrippa sitta och håna allt Jocke sa – när vi nu vet att allt stämde.

"Vi är tydligen i Spanien, och jag kommer åka in i ett spanskt häkte" osv, sagt med otroligt hånfull röst. Check på allt. Vilken pajas.
Citera
2025-01-02, 18:15
Medlem
Citat:
Banal har lagt upp några ljudklipp här i tråden och även 400Ben la ut något.
Jag är sämst på att dela videoklipp.
Men om du har Instagram eller TikTok finns en del ljudklipp på Gossipchrippa.

Och allt ang skuldrådgivaren finns allt på hans kanal på YouTube.
Tack! Ska se om jag hittar
Citera
2025-01-02, 18:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Är Linnea kvar i Spanien? Har hon lagt ut det som skulle vara hjärtskärande än?

Kollade lite på Rasks video där han går igenom Chrippas sista live. Orkade inte kolla klart för att Rask är så jävla tjatig och upprepande, men det var i alla fall roligt att höra Chrippa sitta och håna allt Jocke sa – när vi nu vet att allt stämde.

"Vi är tydligen i Spanien, och jag kommer åka in i ett spanskt häkte" osv, sagt med otroligt hånfull röst. Check på allt. Vilken pajas.

Igår var hon där, hon körde live därifrån.
Inget hjärtskärande har kommit ut från hennes håll vad jag vet.

Såg också Rasks video och det är ju rätt intressant hur kräftan förnekar allting in i det längsta men sen faller allt han har sagt, antingen är han sjuk eller väldigt väldigt korkad.
Citera
2025-01-02, 18:22
Avstängd
Citat:

Det är verkligen intressant vem som spelat in samtalen och delgett dessa.
Chrippa och Linnéa pratade ju fritt minst sagt.

Och vem skulle de lura in i penningtvätt?
Den stod inte nära dom men behov av pengar. Vilka två as som tänkte göra så.
Nu vet vi ju att Linnéa var drivande i penningtvätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in