Citat:
Så här har Jocki uttalat sig tidigare,För att han har hundar här som själva erkänt att de har direktkontakt med honom, de kan aldrig se några fel hos honom och har gjort det till sitt deltidsjobb att sitta och försvara allt han gör här.
Andra fattar att världen inte är svartvit och att någons ord inte är lag och att man gör rätt i att ifrågasätta någons påståenden när de verkar osannolika och motsägelsefulla.
Jag har ställt flera frågor här men får aldrig svar, det är för att de inte vet hur de ska besvara rimliga ifrågasättanden.
__________
Andra fattar att världen inte är svartvit och att någons ord inte är lag och att man gör rätt i att ifrågasätta någons påståenden när de verkar osannolika och motsägelsefulla.
Jag har ställt flera frågor här men får aldrig svar, det är för att de inte vet hur de ska besvara rimliga ifrågasättanden.
__________
"Lundell: “Du är en råtta”
Joakim Lundell vill inte svara på Mediernas frågor om ambulansen och realityserien hos Dplay. Han går däremot till hård verbal attack mot Sveriges Radio och Mediernas reporter Terje Carlsson och menar att Medierna mörkar övergrepp mot kvinnor och försvarar en förövare.
“Jag tkr (sic) personligen att du är ett kräk”, inleds ett SMS som han ber oss citera i sin helhet.
Var det din idé att man skulle ha en ambulans för att kunna konfrontera den så kallade fuskbyggaren?
– Så jävla äckligt alltså. Du är i mina ögon en råtta, du är på riktigt en råtta, säger Joakim Lundell."
Han menar på att medierna mörkar övergrepp mot kvinnor. Om han nu var 28 och tjejen på bilden var 15, varför mörkas det här i tråden då?
Håller ni med mig om att en 28 årig man med en 15 årig flicka kan anses som ett övergrepp moraliskt sätt? Jag tycker personligen lagstiftningen i Sverige är sjuk och det borde såklart vara olagligt.
, Joakim som inte vill bli inblandad...