2025-01-01, 20:03
  #10453
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vad ska komma upp till ytan förklara det, finns det något konkret? för just nu är det bara svammel och överklagan som inte påverkar jockes karriär eller familjen.

Är det svammel? Hans känslor ifrån barndomen har redan kommit upp till ytan, han mår skit, han har inte mått bra på länge. Nej jag har inte sparat några print på Jockes Instagram och kommer inte dela så finns inga bevis men du får ta mitt ord på att Jocke gått ut med detta.

Hela Jockes liv kommer ikapp han nu, och det är inget lätt han kunde ha blivit otroligt förmögen men lyckades bränna dom chanserna och måste knega på dagligen än idag.

Förvånar mig inget han kommer göra dig besviken 2025.
Citera
2025-01-01, 20:10
  #10454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Nej.
Men så fort man klandrat C för vad han gjort då har man varit en Rövslickare eller hund åt J.

Det krävdes ordentligt med bevis så fort man sssde något om C.

Så nu är det dags.
Fram med allt vad ni har på J.
Så kan det diskuteras vidare.
Fram med sakerna. Sitt inte och skriv att det finns saker.

Kungarna av tylesand.
Spritmissnruk.
Narkotika
Det är gammalt.

För att förtydliga.
Jag ståt inte bakom de drev J starta för att försvara C för 1 år sen. Grisigt.
Dessutom visade det ju sig vara en äcklig kille.
Men jag förstår oxksp att man vill försvara sin bror till det yttersta först. Vilket många påpekat varför kastar man sin bror under bussen ?
Han gjorde intr det till en början. Vilket han får skit för nu.

Att man är hund åt J har man själv erkänt genom att påstå att man har kontakt med honom eller att han vet om ens identitet.
Så fort man börja prata om eller kritisera Joakim så börjar man prata om hans brorsa istället. Varför är det så jobbigt att man kritiserar och ifrågasätter Joakim? Ni verkar inte ha några som helst problem med att personer sitter dag ut och dag in och diskuterar hans brorsas unga brud och hennes familj, trots att de inte är offentliga och trots att det inte finns bevis på ens hälften av de saker som påstås. Men så fort man nämner Joakim så ska alla bevis fram på studs!

Dessutom, det här är flashback, ingen polisutredning, vem som helst har rätt att påstå vad som helst, oavsett om det finns grund för det eller ej. Jag föredrar att det finns någon grund för saker, men jag förstår också vilket sammanhang jag väljer att vistas på. Gör du?

Jag har skrivit flera saker som jag tycker är väldigt konstiga när det kommer till Joakim och hans vänner, men det verkar inte vara någon som varken vill svara eller diskutera dom. Det som Danjal och Joakim har sagt och skrivit finns det bevis för så jag vet inte riktigt vad du är ute efter när du ifrågasätter vad jag skriver.




__________
Citera
2025-01-01, 20:21
  #10455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
FEEEEEEEL!! Han umgås INTE med Rask!!!

Hjälper inte, verkligheten är ikapp Jocke nu.

Tyckte bara någon skrev att dom är så gott som bäst vänner.
Citera
2025-01-01, 20:39
  #10456
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det 2025 är väl en överklagan alltså inga konstigheter, då kan vi släppa de.

Du kan väl berätta för oss va de där med Zara innebär och berätta gärna allt omkring det utan att slingra dig, så låt oss höra!
Det där med Zara kan ju vara en pågående utredning, och därför man inte kan gå ut med dem bevisen nu?
Det var ju samma när du visste något men inte kunde gå ut med det ännu pga pågående utredning.
Jocke borde också lära sig att inte läcka information under pågående utredning. Det försvårar bara för polisen och åklagaren.
Citera
2025-01-01, 21:03
  #10457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Att man är hund åt J har man själv erkänt genom att påstå att man har kontakt med honom eller att han vet om ens identitet.
Så fort man börja prata om eller kritisera Joakim så börjar man prata om hans brorsa istället. Varför är det så jobbigt att man kritiserar och ifrågasätter Joakim? Ni verkar inte ha några som helst problem med att personer sitter dag ut och dag in och diskuterar hans brorsas unga brud och hennes familj, trots att de inte är offentliga och trots att det inte finns bevis på ens hälften av de saker som påstås. Men så fort man nämner Joakim så ska alla bevis fram på studs!

Dessutom, det här är flashback, ingen polisutredning, vem som helst har rätt att påstå vad som helst, oavsett om det finns grund för det eller ej. Jag föredrar att det finns någon grund för saker, men jag förstår också vilket sammanhang jag väljer att vistas på. Gör du?

Jag har skrivit flera saker som jag tycker är väldigt konstiga när det kommer till Joakim och hans vänner, men det verkar inte vara någon som varken vill svara eller diskutera dom. Det som Danjal och Joakim har sagt och skrivit finns det bevis för så jag vet inte riktigt vad du är ute efter när du ifrågasätter vad jag skriver.




__________

Troligen för det finns för lite ute om det.

Min identitet är inte röjd.
Snackar inte med J.
Snacksr inte med någon av dom i den kretsen. Bor inte ens i närheten av Norrköping.

Det med Zara ?
Ja vad ska man säga. Finns liksom inget att prata om. Då det inte finns någon info.
Citera
2025-01-01, 21:05
  #10458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det där med Zara kan ju vara en pågående utredning, och därför man inte kan gå ut med dem bevisen nu?
Det var ju samma när du visste något men inte kunde gå ut med det ännu pga pågående utredning.
Jocke borde också lära sig att inte läcka information under pågående utredning. Det försvårar bara för polisen och åklagaren.

Om det är utredning. Borde det inte finnas fup då ? Jag vet inte sånt. Men det borde finnas mer info för allmänheten.
En influenser brukar inte klara sig undan sånt om det handlar om sexuella saker mot yngre.
Citera
2025-01-01, 21:14
  #10459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Om det är utredning. Borde det inte finnas fup då ? Jag vet inte sånt. Men det borde finnas mer info för allmänheten.
En influenser brukar inte klara sig undan sånt om det handlar om sexuella saker mot yngre.

Vart är fupen i Chrippa utredning? Som du ser själv så kan det utreddas utan fup.

Klart man inte polisen delger allmänheten info om att polisen utreder någon.
Citera
2025-01-01, 21:36
  #10460
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Om det är utredning. Borde det inte finnas fup då ? Jag vet inte sånt. Men det borde finnas mer info för allmänheten.
En influenser brukar inte klara sig undan sånt om det handlar om sexuella saker mot yngre.
Nej, det är först när det går till åtal Fupen blir offentlig.
Under utredningen släpper polisen inget offentligt eftersom det kan påverka utredningen negativt.
Citera
2025-01-01, 23:17
  #10461
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det där med Zara kan ju vara en pågående utredning, och därför man inte kan gå ut med dem bevisen nu?
Det var ju samma när du visste något men inte kunde gå ut med det ännu pga pågående utredning.
Jocke borde också lära sig att inte läcka information under pågående utredning. Det försvårar bara för polisen och åklagaren.

Ja men då är det ju bättre att Goldi svarar mig att det är en pågående utredning om Zara då hade jag acceptera de.
Men nu slingrar man bara runt allting och ställer motfrågor.
Citera
2025-01-01, 23:21
  #10462
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Är det svammel? Hans känslor ifrån barndomen har redan kommit upp till ytan, han mår skit, han har inte mått bra på länge. Nej jag har inte sparat några print på Jockes Instagram och kommer inte dela så finns inga bevis men du får ta mitt ord på att Jocke gått ut med detta.

Hela Jockes liv kommer ikapp han nu, och det är inget lätt han kunde ha blivit otroligt förmögen men lyckades bränna dom chanserna och måste knega på dagligen än idag.

Förvånar mig inget han kommer göra dig besviken 2025.

Såklart att han mår dåligt efter detta år de kan väl vem som helst förstå, men om nu allt börjar lägga sig så tror jag att han kommer få njuta av att bli pappa igen, det är något positivt och den största lyckan i livet.
Citera
2025-01-01, 23:23
  #10463
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad är det med Zara som stör dig?

Som sagt jag vet inte vad eller vem denna Zara är, har frågat dig ungefär 10 ggr nu men du bara vänder & vrider på allt så jag känner mig rätt säker att du bara hakar upp dig på detta för att chrippa har nämnt det.
Citera
2025-01-01, 23:25
  #10464
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Att man är hund åt J har man själv erkänt genom att påstå att man har kontakt med honom eller att han vet om ens identitet.
Så fort man börja prata om eller kritisera Joakim så börjar man prata om hans brorsa istället. Varför är det så jobbigt att man kritiserar och ifrågasätter Joakim? Ni verkar inte ha några som helst problem med att personer sitter dag ut och dag in och diskuterar hans brorsas unga brud och hennes familj, trots att de inte är offentliga och trots att det inte finns bevis på ens hälften av de saker som påstås. Men så fort man nämner Joakim så ska alla bevis fram på studs!

Dessutom, det här är flashback, ingen polisutredning, vem som helst har rätt att påstå vad som helst, oavsett om det finns grund för det eller ej. Jag föredrar att det finns någon grund för saker, men jag förstår också vilket sammanhang jag väljer att vistas på. Gör du?

Jag har skrivit flera saker som jag tycker är väldigt konstiga när det kommer till Joakim och hans vänner, men det verkar inte vara någon som varken vill svara eller diskutera dom. Det som Danjal och Joakim har sagt och skrivit finns det bevis för så jag vet inte riktigt vad du är ute efter när du ifrågasätter vad jag skriver.




__________

Så man är en hund för att man känner en person?
Alla känner inte Jocke men kan ändå tycka om honom så är det väl med alla människor vissa tycker man bättre om och andra inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in