Citat:
Ursprungligen postat av
shackihorsie
Enligt din logik går det bara att tycka att en person är en idiot i hela vida världen? Intressant ståndpunkt.
__________
Nej.
Men så fort man klandrat C för vad han gjort då har man varit en Rövslickare eller hund åt J.
Det krävdes ordentligt med bevis så fort man sssde något om C.
Så nu är det dags.
Fram med allt vad ni har på J.
Så kan det diskuteras vidare.
Fram med sakerna. Sitt inte och skriv att det finns saker.
Kungarna av tylesand.
Spritmissnruk.
Narkotika
Det är gammalt.
För att förtydliga.
Jag ståt inte bakom de drev J starta för att försvara C för 1 år sen. Grisigt.
Dessutom visade det ju sig vara en äcklig kille.
Men jag förstår oxksp att man vill försvara sin bror till det yttersta först. Vilket många påpekat varför kastar man sin bror under bussen ?
Han gjorde intr det till en början. Vilket han får skit för nu.