2024-12-25, 14:10
Medlem
Nån mer som har dom här signature? Känns som dom är fake, det är fan pulver och inte ens lite kristaller i! Fick tag i 3 kartor för 800kr.. Såklart man köper det liksom. Men de känns som dom är fake trotts kartan. (Nervgesic Pregabalin Capsules IP 300mg).

Använder dom mot Subutex avtändning. Har gått en vecka nu sen jag gick ner till noll. Första 5 dagarna bröstade jag utan nånting, sen så tänkte jag att det är lika bra att ta lite lyrika nu under jul osv så man orkar med all skit o folk o sånt. Men är uppe i typ 1200mg och känner mig fortfarande lite sjuk med svettningar och skakningar..
Citera
2024-12-25, 23:47
Medlem
FortuneTellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpran
Nån mer som har dom här signature? Känns som dom är fake, det är fan pulver och inte ens lite kristaller i! Fick tag i 3 kartor för 800kr.. Såklart man köper det liksom. Men de känns som dom är fake trotts kartan. (Nervgesic Pregabalin Capsules IP 300mg).

Använder dom mot Subutex avtändning. Har gått en vecka nu sen jag gick ner till noll. Första 5 dagarna bröstade jag utan nånting, sen så tänkte jag att det är lika bra att ta lite lyrika nu under jul osv så man orkar med all skit o folk o sånt. Men är uppe i typ 1200mg och känner mig fortfarande lite sjuk med svettningar och skakningar..

Köpte ett par kartor jag med för två veckor sedan, kändes väldigt underdoserade (jag tuggar dem) och var inte alls lika mycket jämfört med andra märken jag haft. Kändes som hemmagjorda fast de gått så långt och blistrat in de. Inga markeringar på kapslarna heller, utan bara röd/vita. Fick äta "1800" mg för att ens bli av med värsta symptomen.
Citera
2024-12-26, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Hur vanligt är det med fake lyrica? Tog 600 mg av Signature, tror dom är indiska. Fick inget vidare rus. Vart darrig o ångesten vart inte bättre, snarare tvärtom. När jag tog 600 mg av riktiga lyrica direkt från Apotek så vart jag så väck att jag knappt kunde gå. Och nej, har ingen tolerans. Detta är första gången jag tar lyrica på flera år. Tog 900 mg för 1 timme och 40 minuter sen. Får se hur det känns. Innehåller dom nån slags rc tro? Kanske 50% pregabalin och resten rc.
Tänkte bara varna om den lyrican som kommer från indien, Man känner nästan ingenting, vet inte om man får ep ändå, så var försiktiga.
Senast redigerad av 9rx 2024-12-26 kl. 17:16.
Citera
2024-12-27, 21:28
Medlem
Volvo950s avatar
Hej, första gången lyrica.

Får man AT efter en karta utspridd på 1-2 veckor?
300 mg kapslar.

Tacksam för svar
Citera
2024-12-27, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo950
Hej, första gången lyrica.

Får man AT efter en karta utspridd på 1-2 veckor?
300 mg kapslar.

Tacksam för svar

Nej.
Citera
2024-12-29, 17:10
Medlem
StonedMonkeys avatar
Vad kan man göra för att minska risken för krampanfall när man går på lyrica?
Citera
2024-12-29, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Vad kan man göra för att minska risken för krampanfall när man går på lyrica?

Oroa dig inte för EP... Har aldrig träffat nån som fått EP av det. Ryckningar är mer vanligt på högre doser än 900mg+. Själv tog jag 2800mg första dagen utan tolerans o det gick fint, var skapligt full dock.

Edit: Bara så du vet finns det inget i hela världen som kan göra att du inte får EP i förväg, det är något man får totalt oväntat, spelar ingen roll om du käkat 100mg Stess eller benz innan. Antingen får man det eller inte, men dom flesta får aldrig EP oavsett dos. Obehagligheter kan uppstå men inte EP. (för d flesta)
Citera
2024-12-29, 23:51
Medlem
Citat:
Oroa dig inte för EP... Har aldrig träffat nån som fått EP av det. Ryckningar är mer vanligt på högre doser än 900mg+. Själv tog jag 2800mg första dagen utan tolerans o det gick fint, var skapligt full dock.

Edit: Bara så du vet finns det inget i hela världen som kan göra att du inte får EP i förväg, det är något man får totalt oväntat, spelar ingen roll om du käkat 100mg Stess eller benz innan. Antingen får man det eller inte, men dom flesta får aldrig EP oavsett dos. Obehagligheter kan uppstå men inte EP. (för d flesta)

Jodå man kan absolut få EP av Lyrica, känner åtminstone 2 som jag vet fått det av just Lyrica.
Samma sak på tramadol, vissa får det tom på en relativt låg dos, medans jag själv tagit hästdoser utan att få det.
Citera
2024-12-30, 00:51
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detenklalivet
Jodå man kan absolut få EP av Lyrica, känner åtminstone 2 som jag vet fått det av just Lyrica.
Samma sak på tramadol, vissa får det tom på en relativt låg dos, medans jag själv tagit hästdoser utan att få det.

Citat:

Har hänt min vän 2 gånger så det är hennes jag är orolig för.. Men hon tar 900 mg och fyller på efter några timmar med 900 mg till.. Hon fick även ett anfall efter 1500 mg gabapentin och 2 - 3 mg sub..

Själv har jag tagit liknande doser många gånger utan problem, men hon har alltså fått 3 anfall på ett år, och jag är orolig för henne. Hon älskar lyrica, tar det varannan dag men det blir ohållbart om hon fortsätter ramla och slå sig.
Citera
2025-01-01, 15:26
Medlem
gregory124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FortuneTeller
Köpte ett par kartor jag med för två veckor sedan, kändes väldigt underdoserade (jag tuggar dem) och var inte alls lika mycket jämfört med andra märken jag haft. Kändes som hemmagjorda fast de gått så långt och blistrat in de. Inga markeringar på kapslarna heller, utan bara röd/vita. Fick äta "1800" mg för att ens bli av med värsta symptomen.

En fråga ,ska lyrica glittra ?
Den jag fått en box står ingen signeture utan bara pregabalin capsules IP 300mg
Careclub pharmaceutical verkar vara från Mumbai (indien)
Öppnade en capsules och det ser ut som en glitter bomb med pulver haha. Som riktig flex koks typ. Är det normalt
Mvh
Citera
2025-01-01, 16:07
Medlem
FortuneTellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregory124
En fråga ,ska lyrica glittra ?
Den jag fått en box står ingen signeture utan bara pregabalin capsules IP 300mg
Careclub pharmaceutical verkar vara från Mumbai (indien)
Öppnade en capsules och det ser ut som en glitter bomb med pulver haha. Som riktig flex koks typ. Är det normalt
Mvh

Yes, lyricapulver brukar se ut som nyfallen glittrik snö
Citera
2025-01-02, 11:26
Medlem
gregory124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FortuneTeller
Yes, lyricapulver brukar se ut som nyfallen glittrik snö
Grymt, tack för svar 🤝
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera