Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-30, 14:13
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Fast det är det som är grejen - det finns människor som tjänar rätt bra, men samtidigt har fula ovanor som kostar mer än det smakar. Det skulle inte förvåna mig om anledningen till att hon lever rätt sunkigt är just att pengarna går åt till annat.

Problemet med dessa OnlyFans-bruttor är inte att de inte tjänar mycket, utan att de helt enkelt inte har vett nog att veta när de ska sluta och investera varenda krona för framtiden. Istället fortsätter de in i kaklet och tror att pengarna alltid kommer flöda in...
Det finns absolut, men Paow är inte en av dessa människor.
Citera
2024-12-30, 14:46
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Någon som lyckades se bilden Paow lade upp för en liten stund sedan när hon har en rejäl blåtira? Tydligen norrmannen som utdelat knogmacka på henne samt orsakat skadegörelse på hennes ytterdörr och trappuppgång för 50-tusen.

Och till våren är de tillsammans igen.
Citera
2024-12-30, 15:24
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Och till våren är de tillsammans igen.
Säkerligen, och om inte, så har hon snart en ny stjärna till "pojkvän".
Citera
2024-12-30, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Säkerligen, och om inte, så har hon snart en ny stjärna till "pojkvän".

Det är ju tyvärr ofta om inte alltid porrskådisars privatliv ser ut så här, konstant i cykler av olika män som behandlar dem illa på olika vis.

Man kan ta för givet att Paow inte pensionssparar, eller sparar på något vis öht. Är det en högoddsare att yrkesbanan slår ut i ren prostitution när tittarna på OF börjar sina?
Citera
2024-12-30, 17:08
Medlem
godboys avatar
Paow stod ju inte direkt först i kön när hjärnorna delades ut. Men ingen ska fan slå henne! Kan inte en stor crack-neger våldta norrbaggen så hårt så hans anus spricker.

Angående det ekonomiska så tror jag inte en sekund på att hon drar in några jättepengar på OF eller någon annan plattform.
Citera
2024-12-30, 19:15
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Paow stod ju inte direkt först i kön när hjärnorna delades ut. Men ingen ska fan slå henne! Kan inte en stor crack-neger våldta norrbaggen så hårt så hans anus spricker.

Angående det ekonomiska så tror jag inte en sekund på att hon drar in några jättepengar på OF eller någon annan plattform.
Naturligtvis inte. Pengar tjänar hon, men det är nog inte några jättesummor när allting kommer omkring. Det är däremot viktigt att hålla fasaden uppe utåt. Det hade varit intressant att se vad både Kronofogden och Skatteverket skulle säga om hennes ekonomi.
Citera
2024-12-31, 09:26
Medlem
Dansflugans avatar
När omyndigförklaras hon som Britney Spears?
Citera
2024-12-31, 23:18
Medlem
Nu har hon gått ut på Instagram att det var Christian som tvingade henne ha sex med en transa.
Citera
2024-12-31, 23:31
Medlem
LouizCyphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Nu har hon gått ut på Instagram att det var Christian som tvingade henne ha sex med en transa.

Rätt intressant att hon försökte få mig att köpa den filmen för någon dag sen. Om jag blev våldtagen av en transa så hade jag helst velat glömma allt som kunde påminna mig om händelsen. Men inte Paow, hon ser möjligheten att tjäna en lina på traumat.

Sen hennes ”knäckta” näsa som hon visar på sin insta så är det en reguljär näsoperation hon gjorde när den bilden togs. Hela hon är ju rearrangerad så hon vet väl inte vad som är vad längre.
Citera
2025-01-01, 00:13
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Hahaha rent skitsnack från hennes sida. Nu har hon dock tagit bort den bilden. Men var uppenbart att hon skrev till sin kompis för att framställa sig själv som ett offer.
Citera
2025-01-01, 00:27
Medlem
LouizCyphers avatar
För dem som inte har sett den filmen så finns det inte mkt tillstymmelse av att hon våldtas. Hon tar en jäkla massa initiativ till att bli knullad och suga transans kuk.
Citera
2025-01-01, 01:10
Medlem
Bilden med hatt och tejpad näsa, nyfyllda läppar med uppenbart injektions-blåmärke, vet inte om hon menar att Cristian skulle orsakat läpparna? Näsan är iaf tejpad på exakt det sättet man ska tejpa sin näsa första veckorna efter man opererat den. Läkare kanske tejpar den likadant vid misshandel? Då har hon uppsökt vård för skadorna från Cristian?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in