2024-12-31, 00:17
Medlem
TPLs avatar
"Fyll på med vitaminer och boosta kroppen med det som den verkligen behöver 🫶 @myproteinse"

Tja, vi har ju sett hur frisk man blir om man lever som My. 🤒🤕😷
Citera
2024-12-31, 00:42
Medlem
osnutens avatar
Minns inte riktigt hur hon senast formulerade det?

Det finns fortfarande några platser kvar!
Platserna börjar ta slut!
Snart fulltecknat i januari!
En ledig plats har öppnat upp sig i min populära onlinecoachning!

Passa på nu! Annars blir det 995:- i straffavgift!
Senast redigerad av osnuten 2024-12-31 kl. 01:13.
Citera
2024-12-31, 10:32
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Är inte ungefär samma belopp på de större gymmen med större träningsattiraljer, välutbildad personal och rymliga omklädningrum med dusch och bastu?
Vilka möjligheter väljer människor när det gäller att förbättra sitt livsmönster som psykisk-mental-fysisk
balans i sitt liv?
En individ som har har en lokal som inte är större än toaletten på ett gym med en föga trovärdig person i ett labilt psyke, fysik och förvirrad som de flesta upplever?
Eller ett gym som de flesta omtalar positivt med rejäla lokaler med olika redskap, välutbildad personal och möjligheter till att duscha efteråt?
Själv skulle jag välja sistnämnda. Vad skulle ni själva välja angående träna sig i form, psykiskt och fysiskt?

Fast gymmet kommer som extra tillval. Det hon säljer in är träningsupplägg på annat gym, chat och måltidsförslag.

För att träna på My’s gym lär det tillkomma typ 500 kr/tillfälle.
Citera
2024-12-31, 11:34
Medlem
TPLs avatar
"30 December 2024 16:37:34

🌟 sista dygnet med FRI STARTAVGIFT 🌟 Betalning börjar i slutet av januari, använd ditt nya friskvårdsbidrag, & påbörja resan mot ditt starkaste JAG 👊🏻 Nu avslutar vi året med några härliga träningspass 🏋️‍♀️ Men framförallt kliver vi in i det nya året med hälsosamma, sunda, starka och rimliga målsättningar 💪🏻🌟 Idag och imorgon är SISTA dagen med FRI STARTAVGIFT värde 1000:- skicka in en intresseanmälan nu på en gång så tar vi en dialog 🤗 Har du testat allt men inget har funkat? Känner du dig fast och vet inte var du ska börja? Är du trött på dieter som inte håller? Då är det dags att göra en förändring! 💪✨ Slut på snabbfix och strikta dieter. Vi fokuserar på en hållbar **BALANS** som funkar i längden, där du kan njuta av maten du älskar! 🍝🥑🍫 🥦 Jag vet att det kan kännas tufft, men du behöver inte göra det ensam. Med en coach vid din sida når du dina mål snabbare! Oavsett om du vill gå ner i vikt, forma kroppen eller hitta din balans, skräddarsyr jag programmet efter just dina mål. Jag ser till helheten – kost, träning, återhämtning och rutiner – för att du ska få resultat som håller. Mitt mål är att hjälpa dig skapa en hållbar livsstil så att du kan fortsätta på egen hand, även när du inte har mig som coach. 🙌 Med mig som din onlinecoach får du: 🍏 Kostplan anpassad utifrån dig 🏋️‍♀️ Träningsschema - hemma eller gym 🧘‍♀️ Återhämtning och vila 🚴‍♀️ Cardio och vardagsmotion 📱 App med chattfunktion– kommunicera när du vill! ❤️ Veckovis återkoppling och justeringar 🗓 Rapportering av vikt, mått och bilder för att följa din progression Målet är långsiktiga vanor som du kan hålla i framtiden! När du är redo att investera i dig själv, finns jag här för att hjälpa dig skapa nya vanor och nå dina mål. 💥 Skicka en intresseanmälan nu, så kontaktar jag dig för en personlig telekonsultation! Och om du inte har använt hela ditt friskvårdsbidrag ännu, passa på! 🎉 Låt oss avsluta året på topp och börja det nya året i starka, sunda spår tillsammans! 🏋️‍♀️🔥
"

#ozempic #desperat
Senast redigerad av TPL 2024-12-31 kl. 12:00.
Citera
2024-12-31, 13:10
Medlem
TPLs avatar
My pratar om den här tråden i en story och råder alla att bara strunta i den...
Citera
2024-12-31, 13:32
Medlem
TPLs avatar
Symptom hon fick:
Stressutslag
Hjärtklappning
Ångest
Sömnproblem
Forserad
Koncentration
Irriterad
Känslig
Blev sjuk
Gick upp i vikt
Orkeslös
Deprimerad
Blackout

#forserad

Angående blombutiken så säger hon att hon kom upp i en jättebra omsättning, gjorde en fantastisk resa "men jag valde min hälsa"... Snygg omskrivning för hotande konkurs.
Hon utsätts fortfarande för en del näthat, inte konstigt alls. Skit ska skit ha.
Till träningslägret på Öland i maj finns det fortfarande 8-10 platser kvar. Jag gissar att det inte blir av alls.

"Osv. Helt psykiskt knäckt av flera anledningar som jag kommer att berätta längre fram...."
Det vill säga aldrig.
Senast redigerad av TPL 2024-12-31 kl. 13:38.
Citera
2024-12-31, 13:48
Medlem
[quote=TPL|90556282]Symptom hon fick:
Stressutslag
Hjärtklappning
Ångest
Sömnproblem
Forserad
Koncentration
Irriterad
Känslig
Blev sjuk
Gick upp i vikt
Orkeslös
Deprimerad
Blackout

#forserad

Angående blombutiken så säger hon att hon kom upp i en jättebra omsättning, gjorde en fantastisk resa "men jag valde min hälsa"... Snygg omskrivning för hotande konkurs.
Hon utsätts fortfarande för en del näthat, inte konstigt alls. Skit ska skit ha.

Jajamän skit ska skit ha!

Noterade att hon råkade försäga sig i senaste liven, hon sa att hon avvecklade blomsteraffären men rättade sig snabbt till ”snarare sålde” 😀

Ja med den fantastiska omsättningen och absolut inga betalningsanmärkningar stod väl köparna på kö!

Helt otroligt hur lätt hon ljuger om precis allt!
Citera
2024-12-31, 13:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Noterade att hon råkade försäga sig i senaste liven, hon sa att hon avvecklade blomsteraffären men rättade sig snabbt till ”snarare sålde” 😀

Ja med den fantastiska omsättningen och absolut inga betalningsanmärkningar stod väl köparna på kö!

Freudian slip. 🤭
Citera
2024-12-31, 14:38
[quote=Jonsson99|90556441]
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Symptom hon fick:
Stressutslag
Hjärtklappning
Ångest
Sömnproblem
Forserad
Koncentration
Irriterad
Känslig
Blev sjuk
Gick upp i vikt
Orkeslös
Deprimerad
Blackout

#forserad

Hon är riktigt störd den kvinnan. Men allt har ett slut. Hon tror fortfarande att hon är en "kändis". Och att hon är en eftertraktad Coach. Hon är inget av det. Hon kommer att sluta på socialbidrag och utan vänner. Jonas kommer att tacka för sig och Lilleman kommer att flytta till sin pappa.
Citera
2024-12-31, 14:40
Citat:
My pratar om den här tråden i en story och råder alla att bara strunta i den...
Sannings tråd om My Martens, är detta. Klart hon vill att alla ska strunta i den. Men ju mer hon ljuger och luras så blir tråden bara mer välbesökt och granskningen fortsätter. 🌵
Citera
2024-12-31, 14:55
Medlem
TPLs avatar
"Jag vill jobba med träning och hälsa till 100% och inte kombinera med annan verksamhet.
Jag vill vara 100% involverad i Ludvigs skola och fotboll ⚽ ❤️

Kan jag så kan du.

Hälsan är viktigare än allt annat. Jag kunde inte göra en förändring från en dag till en annan. Men på 6-7 månader kunde jag förändra min arbetssituation situation och livsstil.
"

"Hade jag inte haft det problemet jag konstant utsätt för så hade det fungerar med ett bra team omkring mig, med det blev tyvärr outhärdligt!
Mer om det senare....

Även om det var naivt att tro att jag i längden skulle orka ha blomsterbutik, gym , onlinecoachning, träningsresor och vara en 100% dedikerad och närvarande mamma ❤️

Men jag vågade och jag provade! Jag fick mitt "avslut" till branschen och jag skapade en fantastik resultat och är förbannat stolt över mig själv ❤️💪
"

🤣🤣🤣
Citera
2024-12-31, 14:56
Medlem
Citat:
"Jag vill jobba med träning och hälsa till 100% och inte kombinera med annan verksamhet.
Jag vill vara 100% involverad i Ludvigs skola och fotboll ⚽ ❤️

Kan jag så kan du.

Hälsan är viktigare än allt annat. Jag kunde inte göra en förändring från en dag till en annan. Men på 6-7 månader kunde jag förändra min arbetssituation situation och livsstil.
"

"Hade jag inte haft det problemet jag konstant utsätt för så hade det fungerar med ett bra team omkring mig, med det blev tyvärr outhärdligt!
Mer om det senare....

Även om det var naivt att tro att jag i längden skulle orka ha blomsterbutik, gym , onlinecoachning, träningsresor och vara en 100% dedikerad och närvarande mamma ❤️

Men jag vågade och jag provade! Jag fick mitt "avslut" till branschen och jag skapade en fantastik resultat och är förbannat stolt över mig själv ❤️💪
"

🤣🤣🤣
Stolt över exakt vad kan man undra 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in