2024-12-30, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Nu gäller det att bunkra toapapper!! Synd att jag hällde ut handspriten i vasken tidigt 2020... kanske hade kunnat få en slant för den nu.

Skönt att veta att man inte kommer riskera att drabbas av biverkningar av något värdelöst vaccin iallafall.

Jag kan rekomendera filmen Thank you Dr Fauci , till alla som vill veta mer om gain of function research.

Fauci var med och skapade en fågelinfluensa som var luftburen , och nästan skapade en pandemi redan 2012 dödligheten var mellan 20 -50 procent..

https://www.youtube.com/watch?v=AMlTZig6ljg&list=WL&index=7&t=298s
Citera
2024-12-30, 20:56
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Känner flera ovaxxade som blev av med luktsinnet, hoppas dom lärt sig göra rätt val nästa gång.

Jag förlorar hellre luktsinnet än förlorar mitt liv. Som några tyvärr gjorde av vaccinet.
Citera
2024-12-30, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saywhaat-
Jag kan rekomendera filmen Thank you Dr Fauci , till alla som vill veta mer om gain of function research.

Fauci var med och skapade en fågelinfluensa som var luftburen , och nästan skapade en pandemi redan 2012 dödligheten var mellan 20 -50 procent..

https://www.youtube.com/watch?v=AMlTZig6ljg&list=WL&index=7&t=298s
Har inte sett och kan inte uttala mig om det men... Hur kom detta påstådda virus under kontroll då? Hölls det i isolation eller.

Idiotisk tankegång i spoiler. Med tanke på något med så pass hög dödlighet som siffrorna ovan.

Jag har inte läst the real Dr fauci men det lilla jag hört via podcasts så verkar ju såna som honom, rena fullblods-psykopater. Eller ja han specifikt. Ska kolla om det finns en ljudboksversion på youtube sen...
Citera
2024-12-30, 21:16
Medlem
AdamSmiths avatar
Åh. Nej. En till pandemivarning *gäsp*.

Efter farsen med vaccinet mot covid så kommer jag inte ta någon jävla spruta nästa gång.
Citera
2024-12-30, 21:43
Medlem
Citat:
Känner flera ovaxxade som blev av med luktsinnet, hoppas dom lärt sig göra rätt val nästa gång.
Lite sent nu om dom ändå tappat lukten 🤔
Citera
2024-12-30, 21:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icebitte
Lite sent nu om dom ändå tappat lukten 🤔
Nästa gång är det synen eller kuken som ruttnar bort, #VACCINERA!
Citera
2024-12-30, 21:50
Medlem
Citat:
Nästa gång är det synen eller kuken som ruttnar bort, #VACCINERA!
Njaee.. det ska jag nog inte.. både lukt,smak,kuk och syn kvar än..
Jag var den enda på jobbet som inte vaxade. Även den enda som inte var sjuk en enda dag under alla dessa år. Så kuken får jag nog se styv i fortsättningen med 👍
Citera
2024-12-30, 21:51
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Var just på närköpet och köpte upp toalettpapper för en månads behov.
Detta lär smälla rejält.
Tänk om fåglar flyger och sprider detta!?
Panik! De kan ta sig hur långt som helst och sprider skit som en godselmaskin på steroider!
Citera
2024-12-30, 22:20
Medlem
Detta går både antivaxxers och "det var bara en influensa"-folket igång på. Jag hoppas verkligen att ingenting sker för jag orkar inte höra den debatten igen.

Det är en influensa. Den kan bli farlig som spanska sjukan, Hongkong-influensan med flera. Den kan också bli förhållandevis ofarlig. Vi vet inte hur farlig den kan tänkas bli om mellanmänsklig smitta uppstår och det finns ingen anledning att stressa upp sig varesig man är rädd för framtida infektion eller vaccin. Ingen kommer tvinga dig att gå till jobbet, stanna hemma eller vaccinera dig.
Citera
2024-12-30, 22:29
Avslutad
En pandemi med Forssmed som socialminister. Det bådar inte gott
Citera
2024-12-30, 22:33
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/larmet-om-nya-fagelinfluensan-kan-orsaka-global-pandemi/

[b]

Global pandemi som COVID? Håller ni med? Dags att förbereda fram allt igen?
Är det 2025 som 2020? Vad säger fb experterna?

Citat:
Svenska Folkhälsomyndigheten skriver att de flesta som smittas av viruset drabbas av mildare influensaliknande symtom, men att det finns fall som lett till en dödlig utgång.*

Så vi ska stänga ner allt för en förkylning igen ?
Citera
2024-12-30, 22:38
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
"Svenska Folkhälsomyndigheten skriver att de flesta som smittas av viruset drabbas av mildare influensaliknande symtom, men att det finns fall som lett till en dödlig utgång. "

Alltså som vilken influensa som helst, inget märkvärdigt alls. Dessutom brukar virus bli mildare när de muterar…

Ungefär som Covid-19, de svaga kan drabbas hårt?

Det bästa är väl att så många som möjligt kavlar upp för att skydda de svaga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in