2024-12-29, 19:22
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Elon Musk är en sån person som skulle sälja sin mor för en tia. En lögnare ut i fingerspetsarna. Trump behöver va vaksam över denna sk allierade
Citera
2024-12-29, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkov
så du begriper alltså fortfarande inte att han givetvis var väldigt tydlig med exakt vad han menade under de resterande TVÅ JÄVLA TIMMARNA som han talade? Och att man kan ta presis vad fan som helst som sägs under 30 sekunder helt ur sin kontext och få det att låta dåligt? Du kommer alltså aldrig i hela ditt liv att komma till denna självklara insikt som du envisas?
Det räcker gott att lyssna vad som sägs i direkt anslutning till uttalandet. Men jag begär förstås inte att en sektmedlem som lider av svårartad konfirmeringsbias ska klara av detta. Personer dom du är i behov av terapi för att ta dig upp ur kaninhålet och bota ditt Trump Secterian Syndrome.
Citera
2024-12-29, 19:27
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Det låter därmed som att Elon och Vivek vann striden. Loomer, Bannon och MAGA-väljarna förlorade.

Trump säljer sig till högstbetalande.

Mest intressant är det (enligt mig) hur republikanerna har både kongress och senat, och så lyckas man börja gräla inbördes alleredan innan man ens tagit över !
Citera
2024-12-29, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Elon Musk är en sån person som skulle sälja sin mor för en tia. En lögnare ut i fingerspetsarna. Trump behöver va vaksam över denna sk allierade
Kaka söker maka.
Citera
2024-12-29, 19:31
Medlem
otellos avatar
Elon Musk visar gång på gång att han inte bryr sig om vanligt folk, för honom är människor en förbrukningsvara.
Citera
2024-12-29, 19:33
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Mest intressant är det (enligt mig) hur republikanerna har både kongress och senat, och så lyckas man börja gräla inbördes alleredan innan man ens tagit över !
Det beror ju på att Elon och Trump är två herrar med storhetsvansinne och mundiarré. Om dom bara höll käften så skulle allt flyta på utan problem.
Citera
2024-12-29, 19:45
Medlem
Han har ju visat hur arbetarefientlig han är tidigare.
Citera
2024-12-29, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Trump vill slänga ut invandrarna, som han påstod åt husdjur, i Springfield. De är legala invandrare.
Det är ingen skämt eller hemlighet att voodoo negrerna gillar att ha sina ritualer där man "offrar" djur som tex katter och hundar.
Och att man dessutom äter dom är helt normalt i deras land där dom inte har samma tillgång till mat som folk är vana vid i USA.

Det är ingen nyhet, ingen rasism och ingen konspiration eller någonting konstigt med det.
Men passar det in i ett civiliserat samhälle? Nej.
Det är inget konstigt eller fel med att vilja kasta ut folk uppför sig som apor och inte kan integreras på ett bra sätt.
Senast redigerad av Tarkov 2024-12-29 kl. 19:50.
Citera
2024-12-29, 19:51
Medlem
Oligarken Musk konstaterar krasst att dessa efterblivna MAGA-människor har gjort sitt och röstat fram sprattelgubben Trump och nu behövs de inte. Nyttiga idioter helt enkelt men inga man har användning för när man ska bygga elbilar eller raketer.
Senast redigerad av HalHandyman 2024-12-29 kl. 20:20.
Citera
2024-12-29, 20:07
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Det beror ju på att Elon och Trump är två herrar med storhetsvansinne och mundiarré. Om dom bara höll käften så skulle allt flyta på utan problem.
Jag håller verkligen med dig! Snacka om att köra herren på täppan med hela världen som täppan.

Hela mina flöden och nyheter bara öser på med "Musk Musk Musk" Det är sjukt tröttsamt!!
Citera
2024-12-29, 20:17
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ja, jag tror vi kommer se mer av den varan på olika sätt.

De två mega-egona Trump och Musk lär ryka ihop snart.
Citera
2024-12-29, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jezebel82
Hahahah va?
Ok men da kan vi saga att vita har sex med sina husdjur.
Som vanligt när det är brist på både eget fritt och kritiskt tänkande och egna vettiga argument så slänger man bara ur sig något random om "vita" som någon typ av sista ordet lek..

Du har antagligen inte den blekaste aning att Voodoo är en folkreligion som härstammar från Afrika och praktiseras på Haiti i Västindien och vad det innebär att utföra deras ritualer som exempelvis ett djuroffer. Som innebär ett offer av livgivande energi som en del av tillredningen av helig mat. Traditionellt offras olika djur till olika andar..

Men den verkligheten och sanningen är givetvis omöjlig att få in i skallen om man är en Svensk papegoja som inte förmår att tänka en egen tanke utan blint måste ta negrer och araber i försvar till varje pris oavsett vad dom hittar på för dumheter....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in