2024-12-29, 11:29
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jag säger det för att Simon Olsson var en av seriens klart bäste spelare i Elfsborg. Och gör att jag tittar på fler lag än mitt egna. Och gör att Bosse är trötten.
Jag kollar också på fler lag men jag kan inte minnas honom även om ditt liv stod på spel. Har du koll på honom efter allsvenskan?
Citera
2024-12-29, 11:46
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Jag kollar också på fler lag men jag kan inte minnas honom även om ditt liv stod på spel. Har du koll på honom efter allsvenskan?
Efter allsvenskan? Varför skulle jag det? Det har inte Bosse heller.
Citera
2024-12-29, 11:49
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Efter allsvenskan? Varför skulle jag det? Det har inte Bosse heller.
För att du uttalar dig som det. Hur kan han vara värd 20+ när du inte sett honom spela senaste åren? Bosse har koll på allt!
Citera
2024-12-29, 12:08
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
För att du uttalar dig som det. Hur kan han vara värd 20+ när du inte sett honom spela senaste åren? Bosse har koll på allt!
Det är ingen ung oberäknelig talang vi snackar om. Det är en etablerad vuxen spelare. Så länge han inte dragit trippla korsband kommer han dominera allsvenskan. Tycker egentligen MFF borde gå in och kapa värvningen.
Citera
2024-12-29, 13:26
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Vem är de som ljugit för luffarna att de ska få 3 miljoner för Paulos oavsett vad han säljs för? Groningen hade alltså gått med ännu mer - om man sålt för under 3 mille. Låter helt osannolikt och om det nu skulle stämma så är det en sportchef som aldrig igen ska bli anställd.
Citera
2024-12-29, 13:32
Medlem
Jävlar vad luffarna är bittra över Paulos övergången. Trots att man inte bryr sig och att han är en sopa. Komiskt.
Citera
2024-12-29, 13:54
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Vem är de som ljugit för luffarna att de ska få 3 miljoner för Paulos oavsett vad han säljs för? Groningen hade alltså gått med ännu mer - om man sålt för under 3 mille. Låter helt osannolikt och om det nu skulle stämma så är det en sportchef som aldrig igen ska bli anställd.

Hade han sålts för 1 miljon hade Groningen betalat aik 3 miljoner eller tänk om de sålt honom för 100 miljoner så skulle aik fortfarande få 3 miljoner. Gnagarlogik.
Citera
2024-12-29, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Hade han sålts för 1 miljon hade Groningen betalat aik 3 miljoner eller tänk om de sålt honom för 100 miljoner så skulle aik fortfarande få 3 miljoner. Gnagarlogik.

Alla sväljer det också. Instant försvarsmekanism att man tjäna massa pengar på honom så då var skadan mindre.
Citera
2024-12-29, 16:02
Medlem
trazkeis avatar
Så MFF är ute efter Ken Sema? Ouch.
Citera
2024-12-29, 16:49
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.Canis.Majoris
Inte Jardel Kanga då? Presterade något i hästväg för några år sedan i BP.
Fortfarande obegripligt att han presenterades som Maradona när han fick göra 9 minuter när serien redan var avgjord. Lite samma med Clemmensen som fick en ambitiös video utan att direkt motsvara det på plan den här säsongen.
Citera
2024-12-29, 16:49
Medlem
trazkeis avatar
Nu tror jag inte det sker. Men OM Newcastle får 2 miljarder kr för Isak som dom surrar att dom vill ha. Hur mycket pengar innebär det för AIK? 100 miljoner kr?
Citera
2024-12-29, 17:21
Medlem
Citat:
Nu tror jag inte det sker. Men OM Newcastle får 2 miljarder kr för Isak som dom surrar att dom vill ha. Hur mycket pengar innebär det för AIK? 100 miljoner kr?

3 miljoner kanske? Groningen klasulen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in