2024-12-28, 23:47
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Är detta bekräftat av nån annan...? Skulle vara mycket förvånande. Efter Anjo har Simon känts som den paret har hatat mest. Visst, Rask också, men honom tar de inte riktigt på allvar.
Nej, bara av honom själv, förmodligen ett skämt. Men det kan bli kul, han är bra på det.
Citera
2024-12-28, 23:51
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Varför gör han inget åt sina attitydproblem??? För det är ju helt uppenbart att han har det.

Han har uppenbarligen dålig impulskontroll. Vill kanske inte skälla inför dottern, men ser svart och kan inte behärska sig när det det brinner i huvudet. Det är något han måste erkänna för sig själv och söka hjälp för.

Jag har också separerat från mina barns mamma och kunde bli väldigt irriterad innan vi lyckats flytta isär, men jag tog alltid ut henne i ett annat rum och diskuterade med sänkt röst när vi var oense om något som t.ex. gällde uppdelningen. Det gjorde också att vi kunde lösa saker. Mina barn behövde aldrig höra våra gräl. Hade jag skrikigt "hora" och andra välanvända Chrippa-ord hade vi inte kommit nånstans.
Citera
2024-12-28, 23:52
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag håller med dig där att de blir väldigt dubbelmoral när de tycker han var en fantastisk pappa men de kändes som hela han ändrades när han träffade Linnea
Hans tidigare beteenden kom fram till ytan och extrapolerades med ännu mer droger, testo, förvillning, han fick leva ut sitt destruktiva leverne med Hinken.

För ett år sen hade Hinken ett mål, att förstöra Kräftans liv och se till att Kräftan och Julia förlorade vårdnaden om Chloe.

Hon har nästan nåt sina mål nu.
Citera
2024-12-28, 23:55
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Jag har också separerat från mina barns mamma och kunde bli väldigt irriterad innan vi lyckats flytta isär, men jag tog alltid ut henne i ett annat rum och diskuterade med sänkt röst när vi var oense om något som t.ex. gällde uppdelningen. Det gjorde också att vi kunde lösa saker. Mina barn behövde aldrig höra våra gräl. Hade jag skrikigt "hora" och andra välanvända Chrippa-ord hade vi inte kommit nånstans.
Så gör vuxna människor. Dessa är inte vuxna. Bara att se alla sjuka saker han sagt och gjort.
Citera
2024-12-28, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Är detta bekräftat av nån annan...? Skulle vara mycket förvånande. Efter Anjo har Simon känts som den paret har hatat mest. Visst, Rask också, men honom tar de inte riktigt på allvar.

Det var vad e problemet som la upp det på sin story på Instagram.
Citera
2024-12-28, 23:58
Medlem
Storanglarens avatar
Prime Crime har lagt upp en grej om Chrippa och hans reseförbud...

https://www.youtube.com/shorts/5L3VVf24lZk
Citera
2024-12-28, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Herregud så lilla flickan är kvar i den här jävla cirkusen.. Vad har vi socialtjänsten till igentligen?
Är dom både blinda & döva??
Hoppas att socialtjänsten gör en placering på barnet snarast...
Hon behöver på vara ett barn & få trygghet & kärlek...

Vi får helt enkelt vänta tills förvaltningsrätten eller tingsrätten tar ett beslut.
Citera
2024-12-29, 00:01
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vi får helt enkelt vänta tills förvaltningsrätten eller tingsrätten tar ett beslut.
Förvaltningsrätten tar normalt beslut om det. Men det handlar inte om Kräftan ändå, han är ute ur bilden.
Chloe finns inte för honom, uppenbarligen.
Citera
2024-12-29, 00:07
Medlem
Taebbans avatar
Jag kan bara önska Linnea all lycka till på arbetsmarknaden. Lär inte finnas någon arbetsgivare som vill anställa en person som henne. Hon är säkert duktig på mycket, men den negativitet och uppmärksamhet hon har dragit på sig gör det lätt för arbetsgivaren idag att välja bort henne, framför andra sökande.

Inte ens donken kommer vilja ha henne.
Citera
2024-12-29, 00:20
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Varför gör han inget åt sina attitydproblem??? För det är ju helt uppenbart att han har det.

Han måste själv komma till insikt med det. Han tycker väl själv att han inte har problem utan det är andra som har det.
Han kanske får tid att fundera nu under fängelse tiden?
Citera
2024-12-29, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Hans tidigare beteenden kom fram till ytan och extrapolerades med ännu mer droger, testo, förvillning, han fick leva ut sitt destruktiva leverne med Hinken.

För ett år sen hade Hinken ett mål, att förstöra Kräftans liv och se till att Kräftan och Julia förlorade vårdnaden om Chloe.

Hon har nästan nåt sina mål nu.

Ja de har hon verkligen gjort, bara genom att ta bort hans youtube så tycker jag att hon satte ribban där vad nästa steg är
Citera
2024-12-29, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det var vad e problemet som la upp det på sin story på Instagram.

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror han ska intervjua sig själv som Linnéa. Lär bli hysteriskt kul.

Jo, jag tänker samma, att han drar på sig en blond peruk och tramsar. Blir hon intervjuad ligger nog cluee närmare till hands.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in