2024-12-26, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Brottet våldtäkt är gammalt, men det har tillförts nya handlingar att ingå i brottet, och det gjordes under sossetiden, stränga sexuallagar hör vänstern och feminismen till. Borgliga är mer tveksamma till stränga lagar inom sex och prostitution. Även om enskilda borgliga ledamöter tar till orda i frågan.

Som det är just nu så är det bara M och SD som lyder Sara. Kommunisterna gör det inte, vad beror det på?

Jag tror Sara sitter på ett jävla ess i rockärmen som kan bli svettigt för dom som vill stänga ner hennes bebis Dumpen.

Vi kör hela vägen in i kaklet vilket är Dumpens slogan och stämningar, anmälningar mm biter inte på dessa människor då dom vet bättre.
Det är en klockren inställning Dumpen-folket har.

Alla är emot påsättning av barn så klart men det finns ju lagstiftning redan.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2024-12-26 kl. 20:03.
Citera
2024-12-26, 22:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det var åldersgränsen jag avsåg.
Och jag avsåg brottets straffgrad, den har höjts för två decennier sedan. Och Benämningen har ändrats.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-12-26 kl. 22:30.
Citera
2024-12-26, 22:47
Medlem
Citat:
Och jag avsåg brottets straffgrad, den har höjts för två decennier sedan. Och Benämningen har ändrats.
Inte för det brottet. Det var samma i mitten på 1800-talet.
Citera
2024-12-26, 23:13
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Inte för det brottet. Det var samma i mitten på 1800-talet.
Och vad var straffet för att ligga med underårig i mitten av 1800 talet? Och det kallades antagligen för otukt.
Citera
2024-12-26, 23:50
Medlem
Citat:
Och vad var straffet för att ligga med underårig i mitten av 1800 talet? Och det kallades antagligen för otukt.

Vad fan alla knullade/pullade i högstadiet. Sara och Patrik behöver lite hjälp på den fronten. Nån snuskhumhummer som mattelärare tittade kanske lite djupt i snygga Monkans urringning men han har noll chans.
Samtliga grabbar i högstadiet ville tuttknulla henne vad jag minns.

Dumpen presenterar efterblivna hundlortar som har noll chans men det är dessa vi ska vara rädda för, ok.

Om Dumpen säger det så.

När jag var fjorton och fick stoppa in den första gången så fanns inget behov av att ringa Saras heta linje , jag ringde kompisarna och skröt. Mår hur bra som helst idag.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2024-12-27 kl. 00:13.
Citera
2024-12-27, 00:08
Medlem
Stöd Dumpen Och Fånga En Pedofil På Köpet.
Citera
2024-12-27, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intuitionisten
Stöd Dumpen Och Fånga En Pedofil På Köpet.

Det förefaller mig vara idiotiskt att koncentrera sig på pedofiler – då de tillhör en minoritet av förövare mot barn...
Citera
2024-12-27, 02:28
Medlem
Satt och lyssnade på Aschberg ringer Dumpen-Sara. Sara är på hugget angående självmorden bland gäddorna. ”Den här bedömningen, hur gör du den?”. Det var coolt frågat och sinnessjukt kul. Sara utan utbildning som doktor kan ändå svara, helt underbart.
Jag saknar henne mer än min ungdomskärlek, Sara ojoj.

Det ska vara läkare som gör den bedömningen men Sara kan tydligen göra det också. Sara blev rejält bortgjord i telefonsamtalet och jag tycker faktiskt synd om henne.

Jag tror faktiskt att Dumpen gjort sitt och Sara och Patrik skickas ut i vanliga jobb. Saras telefon stannar i omkläddesrummet.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2024-12-27 kl. 02:38.
Citera
2024-12-27, 11:07
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vad fan alla knullade/pullade i högstadiet. Sara och Patrik behöver lite hjälp på den fronten. Nån snuskhumhummer som mattelärare tittade kanske lite djupt i snygga Monkans urringning men han har noll chans.
Samtliga grabbar i högstadiet ville tuttknulla henne vad jag minns.

Dumpen presenterar efterblivna hundlortar som har noll chans men det är dessa vi ska vara rädda för, ok.

Om Dumpen säger det så.

När jag var fjorton och fick stoppa in den första gången så fanns inget behov av att ringa Saras heta linje , jag ringde kompisarna och skröt. Mår hur bra som helst idag.
Jag tror du har helt rätt Gippo. Jag ville också åt Monkan men hade siktat in mig på f****n, jag mår också bra Monkan ännu bättre.

Men vi har ju haft fel förut och Sara rätt.
Citera
2024-12-27, 21:10
Medlem
Citat:
En annan sak, det är vanligare med självmord bland de som har anhöriga som gjort det. Så Dumpen de själva kan bidra med barn som tar sitt liv, fakta. Stäng karusellen nu.

1. Källa på det?
2. Har förvisso ändå ingen relevans eftersom risken för självmord inte får hindra ansvarsutkrävande. Tror du domstolen låter bli att döma för att brottslingens anhöriga självmordshotar? (exempel på ansvarutskrävande från myndigheter) Ska du låta dig bli utnyttjad och behandlad hur som helst för att någon självmordshotar? (exempel på privat ansvarsutkrävande).
Citera
2024-12-27, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Här kan nog åldern vara en avgörande faktor. Jag tror definitivt att barn i 7-8 års åldern får bestående trauman .
Dock mer tveksamt angående fjortisar såvida inte tvång och våld förekommit.

Du kan ju åka till valfri BUP-mottagning och fråga.
Kan intyga att det är ganska vanligt att minderåriga med dålig självkänsla lätt känner sig sedda och älskade av äldre som kontaktar dem och det är också ganska vanligt att de låter sig utnyttjas som del i självskadebeteende. Deras självförakt ökar och sjukdomsbilden förvärras så jo, de skadas.
Citera
2024-12-27, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
1. Källa på det?
2. Har förvisso ändå ingen relevans eftersom risken för självmord inte får hindra ansvarsutkrävande. Tror du domstolen låter bli att döma för att brottslingens anhöriga självmordshotar? (exempel på ansvarutskrävande från myndigheter) Ska du låta dig bli utnyttjad och behandlad hur som helst för att någon självmordshotar? (exempel på privat ansvarsutkrävande).

Du likställer alltså dumpen med en domstol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in