2024-12-28, 18:18
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Gör Paulos mer eller mindre än 10 poäng nästa säsong, tror du?
Jag tror han gör färre.

Jag tror det här kommer avslöja det mesta om ditt fotbollskunnande. Men vi får se.

Jag tror han kommer göra fler.
Citera
2024-12-28, 18:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Jag tror det här kommer avslöja det mesta om ditt fotbollskunnande. Men vi får se.

Japp det är skönt att veta att du har stenkoll på allt hela tiden!

Allt från alla klubbarnas ekonomi till hur bra spelarna är i olika klubbar.
Citera
2024-12-28, 18:28
Medlem
Valvantos avatar
Riktigt fin värvning tror jag OM han får hålla sig relativt skadefri. Extra fint när man ser gnagare på twitter skriva att han är för dyr och dålig samtidigt som man plockar in en HTFF-reject på korttidskontrakt.

God fortsättning!
Citera
2024-12-28, 18:30
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Tittar man på trupperna just nu känns det definitivt som att båda titlarna nästa år fördelas över dom 3 klubbarna på något vis.

Ni behöver få in ett par värvningar i försvaret, får ni till det blir ni helt klart att räkna med.

Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Känns dyrt, och orolig för Kaboré, glider han ur våra händer?

Kaboré har varit 18 i en vecka och spelar 9a. Paolos spelar till vänster.
Citera
2024-12-28, 18:37
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Problemet är att ni är en klubb byggd på hat. Detta fostrar lydnad i korta loppet men inte lojalitet i långa loppet. Därför är era spelare så benägna att spela för era värsta rivaler.
Otippat att trådens största apa skulle kissa på sig av glädje över att RoddBull "gör en DIF". Dessvärre blir ni inte mindre identitetslösa asätare bara för att Bajen går i era fotspår, precious. Ni är fortfarande lika patetiska oavsett om lillasyster gör er sällskap i skamvrån eller ej.
Citera
2024-12-28, 18:37
Avstängd
Londons avatar
Citat:

”Ditt fotbollskunnande”. Oerhört tröttsamt.

Men i sak då (”fotbollskunnande”), hur många mål gissade du att Hümmet skulle leverera i DIF 2024? +20 alla turneringar?

Är det fortfarande ett skämt att Lucas Bergvall köptes för 10 mkr och fick den mediala uppmärksamhet han fick jämfört med er supertalang… vad han nu heter igen? Kommer ärligt talat inte ihåg. Vet att det skulle kunna vara typ Diamondis eller Glorius typ men det är det inte. Du vet vem jag menar.
Citera
2024-12-28, 18:43
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London

Men i sak då (”fotbollskunnande”), hur många mål gissade du att Hümmet skulle leverera i DIF 2024? +20 alla turneringar?

Är det fortfarande ett skämt att Lucas Bergvall köptes för 10 mkr och fick den mediala uppmärksamhet han fick jämfört med er supertalang… vad han nu heter igen? Kommer ärligt talat inte ihåg. Vet att det skulle kunna vara typ Diamondis eller Glorius typ men det är det inte. Du vet vem jag menar.

Vet inte om jag sade något om Hümmet, men om jag gjorde det så var det absolut inte att han var en värdelös spelare så som Skraprättaren försökt proklamera i 10 talet inlägg om Paulos vid det här laget.

Divine Teah sålde vi till Slavia Prag för närmare 50 miljoner med bonusar, trots att han inte hunnit spela allsvenskt än.
Att han var en supertalang kommer dock inte från mig, utan från diverse media. Tror han var listad som topp 15 i sin årskull när han var 16, men det betyder inte nödvändigtvis att han är något att ha när han är 20...eller så är han det. Vi får se.
Citera
2024-12-28, 18:44
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Ni behöver få in ett par värvningar i försvaret, får ni till det blir ni helt klart att räkna med.

Kaboré har varit 18 i en vecka och spelar 9a. Paolos spelar till vänster.
Tror mer vi behöver struktur än värvningar. Zecevic/Hammar ett fint mittbackspar, Lundkvist är en fin vänsterback. Är väj högerbacken som är ett frågetecken även om jag faktiskt tror att Julius Lindberg kan bli bra där.
Citera
2024-12-28, 18:45
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London

Denna du menar?

(FB) Isak Vural, nästa superstjärna?

Citera
2024-12-28, 18:51
Avstängd
Londons avatar
Citat:
Vet inte om jag sade något om Hümmet, men om jag gjorde det så var det absolut inte att han var en värdelös spelare så som Skraprättaren försökt proklamera i 10 talet inlägg om Paulos vid det här laget.

Divine Teah sålde vi till Slavia Prag för närmare 50 miljoner med bonusar, trots att han inte hunnit spela allsvenskt än.
Att han var en supertalang kommer dock inte från mig, utan från diverse media. Tror han var listad som topp 15 i sin årskull när han var 16, men det betyder inte nödvändigtvis att han är något att ha när han är 20...eller så är han det. Vi får se.

Tror inte du skrivit något om Hümmet. Hade du haft ”fotbollskunnande” så kanske man hade kunnat hitta en rad om honom?

DIVINE! Tack Ja, jävlar vad lack du var över Bergvall ”som inte visat något” när hela Afrikas största talang inte fick någon uppmärksamhet i svensk media öht

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Denna du menar?

(FB) Isak Vural, nästa superstjärna?

Han också ja
Citera
2024-12-28, 22:25
Moderator
Ancistruss avatar
Jag har sett en del skriverier om Matias Siltanen från KuPS som beskrivs som en supertalang och kommande stjärna. Djurgården, och möjligen även andra klubbar, är tydligen väldigt intresserade av honom.

Är lite förvånad över att så många tycks ha en uppfattning om honom, tror aldrig jag träffat någon som fölt den finska ligan, inte ens finnarna själva verkar ju göra det...

Men till min fråga, har någon här verligen sett honom och kan ge ett omdöme? Är han bra, vilka styrkor och svagheter har han, räcker han för allsvenskan, är han en supertalang, eller är det kanske mest överdrivna förhoppningar?
Citera
2024-12-29, 01:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Jag har sett en del skriverier om Matias Siltanen från KuPS som beskrivs som en supertalang och kommande stjärna. Djurgården, och möjligen även andra klubbar, är tydligen väldigt intresserade av honom.

Är lite förvånad över att så många tycks ha en uppfattning om honom, tror aldrig jag träffat någon som fölt den finska ligan, inte ens finnarna själva verkar ju göra det...

Men till min fråga, har någon här verligen sett honom och kan ge ett omdöme? Är han bra, vilka styrkor och svagheter har han, räcker han för allsvenskan, är han en supertalang, eller är det kanske mest överdrivna förhoppningar?
Det blir intressant när Sveriges största klubb är sugen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in