2024-12-28, 15:37
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vi lurade Groningen duktigt när vi sålde Abraham men det begriper du inte
Gör Paulos mer eller mindre än 10 poäng nästa säsong, tror du?
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-12-28 kl. 16:10.
Citera
2024-12-28, 15:58
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Ändå kul hur man fungerar som supporter. En lika gammal/ung Abraham med bättre CV än Hofvander anses för dålig för er medan Hofvander anses vara en spännande värvning.
Ingen har på allvar hävdat att Paulos är för dålig för AIK.
Citera
2024-12-28, 16:15
Medlem
bananjuices avatar
Keff agent, skadehistorik och klubbhistoria. Förtroendet för sportsliga ledningen är dock så jävla stort hos mig att jag inte tvivlar på att han kommer att göra det bra för Bajen.
Citera
2024-12-28, 16:54
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Keff agent, skadehistorik och klubbhistoria. Förtroendet för sportsliga ledningen är dock så jävla stort hos mig att jag inte tvivlar på att han kommer att göra det bra för Bajen.
Lägg till att han egentligen bara har två lyckade säsonger i karriären, och att det blev ett magplask i ett av dom sämre lagen i Holland. Med detta sagt tror jag dessvärre att han är på uppgång, har mognat, och kommer utvecklas om han lyckas hålla sig skadefri. Som Judas hoppas jag naturligtvis att han blir fotbollsinvalid efter första träning. Att hinna med ett CV som stavas AIK, IFK Göteborg och Hammarby trots sin förhållandevis ringa ålder är naturligtvis inget annat än äckligt. En ryggradslös och svag människa helt enkelt.
Citera
2024-12-28, 17:46
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Skulle tippa på mitten/botten i ekonomi ligan. Ser allt annat än ljust ut.
Egna kapitalet växer inte i Mordor!
Citera
2024-12-28, 17:48
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Lägg till att han egentligen bara har två lyckade säsonger i karriären, och att det blev ett magplask i ett av dom sämre lagen i Holland. Med detta sagt tror jag dessvärre att han är på uppgång, har mognat, och kommer utvecklas om han lyckas hålla sig skadefri. Som Judas hoppas jag naturligtvis att han blir fotbollsinvalid efter första träning. Att hinna med ett CV som stavas AIK, IFK Göteborg och Hammarby trots sin förhållandevis ringa ålder är naturligtvis inget annat än äckligt. En ryggradslös och svag människa helt enkelt.
Problemet är att ni är en klubb byggd på hat. Detta fostrar lydnad i korta loppet men inte lojalitet i långa loppet. Därför är era spelare så benägna att spela för era värsta rivaler.
Citera
2024-12-28, 17:59
Medlem
JunkerWolands avatar
Gnaget är väl typ Söderfamilys farmarklubb nuförtiden.
Citera
2024-12-28, 18:05
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JunkerWoland
Gnaget är väl typ Söderfamilys farmarklubb nuförtiden.
Mycket mittenlags-känsla över gnaget just nu. Långt efter de "5 rika".
Citera
2024-12-28, 18:09
Avstängd
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Problemet är att ni är en klubb byggd på hat. Detta fostrar lydnad i korta loppet men inte lojalitet i långa loppet. Därför är era spelare så benägna att spela för era värsta rivaler.

Haha. Du väntar till 28:e dec för att komma med årets och forumets mest insiktsfulla inlägg?

Majsan, Mellberg, Milosevic, JG, 2LAX9 och Pavey är nog säkert alla svärmorsdrömmar. Mårten Gås är dock fortsatt inte en röd dag.

God fortsättning!
Citera
2024-12-28, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
...på tvåårs kontrakt...

Tomt i kassan någon?

Lite märklig värvning, men ännu märkligare kontrakt.
Citera
2024-12-28, 18:16
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Gör Paulos mer eller mindre än 10 poäng nästa säsong, tror du?

Jag tror han gör färre.

Citat:
Mycket mittenlags-känsla över gnaget just nu. Långt efter de "5 rika".

Tänk om du kunde fokusera mer på din egna klubb. Du är lika beroende av att skriva om oss som Kukräven är.
Citera
2024-12-28, 18:17
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Tänk om du kunde fokusera mer på din egna klubb. Du är lika beroende av att skriva om oss som Kukräven är.
Usel comeback
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in