2024-12-28, 14:28
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det är inte Ingrosso som blivit tagen.

I made it.
https://ibb.co/qjjkBmG

Nej, men med tanke på att tidningarna skrev så mycket om Chrippa tidigare och även frågade skansen Jonas när han blev biten av kopparödlan så är det konstigt att ingen tidning har skrivit något om han nu har blivit gripen.
Citera
2024-12-28, 14:28
Medlem
Tydligen blev Chrippa gripen efter att luggen hade taggat hotellets bar på sociala medier. Om det stämmer eller inte vet jag inte.
Citera
2024-12-28, 14:29
Medlem
frasons avatar
Barnen väntar, kommer dom sitta där och häcka i flera år med samma fråga varje dag?
https://ibb.co/4dwzSX8
Citera
2024-12-28, 14:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo
Kollade tillbaka på en stream gjord för 3 veckor sen, då har hon ikon med "svärdet" eller vad de liknar och en grön "stjärna" och sitt anv.namn... alltså MOD.. på HANS KICK.
Ja det är min poäng.
Det påstod att Linnea var mod på twitch = Linneas sida.
Kommentaren där någon skrev att chrippa var gripen var skriven på kick.
Så min poäng var att hon var mod på kick och därför var kommentaren om Chrippas gripande inte ifrån Linnea eftersom den inte hade någon mod symbol.
Citera
2024-12-28, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja det är min poäng.
Det påstod att Linnea var mod på twitch = Linneas sida.
Kommentaren där någon skrev att chrippa var gripen var skriven på kick.
Så min poäng var att hon var mod på kick och därför var kommentaren om Chrippas gripande inte ifrån Linnea eftersom den inte hade någon mod symbol.

Ja exakt, för jag såg att ngn kommenterat att denna såg fel och att de inte var självaste L som skrivit på C's kick =) jag hänger med.
Citera
2024-12-28, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Om det är så så lär det bli dyrt för Chrippa för en förundersökning får inte kosta hur mycket som helst.

Blir intressant att se vad kalaset kommer kosta i slutändan.
Citera
2024-12-28, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
Tydligen blev Chrippa gripen efter att luggen hade taggat hotellets bar på sociala medier. Om det stämmer eller inte vet jag inte.

Isåfall borde väl den här Luggen få Danjals 100 000?
Citera
2024-12-28, 14:42
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex

Haha lätt!
Citera
2024-12-28, 14:48
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ne verkligen inte, man kan inte anmäla folk till höger och vänster det är väldigt olagligt.

Varför skulle jag få anmäla i tid och otid utan belägg? Bara för jag tycker det hade varit kul om någon med kunskap granskade resterande nu när en eventuellt åker dit. Då menar jag granskar allt offentligt som skall går att granska hos personer som driver näringsverksamhet.
Det är aldrig olagligt att anmäla folk. Du anmäler en misstanke sen är det upp till åklagaren. Kör på !
Citera
2024-12-28, 14:51
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Det är aldrig olagligt att anmäla folk. Du anmäler en misstanke sen är det upp till åklagaren. Kör på !
Det beror på
Citat:
Falsk tillvitelse är en variant av falsk anklagelse i Sverige, vilket är ett brott enligt brottsbalkens 15:e kapitels 7:e paragraf. Den som utan riktiga grunder anmäler annan för brott hos polismyndighet eller annan myndighet kan dömas upp till två års fängelse eller, om brottet är ringa, till böter eller fängelse i högst sex månader.
Citera
2024-12-28, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex

Vem är den där luggen? Insta-profil? Länk?

Hysterisk roligt om de vore så för övrigt
Citera
2024-12-28, 14:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Vem är den där luggen? Insta-profil? Länk?

Hysterisk roligt om de vore så för övrigt
Han är en kompis till chrippa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in