2024-12-28, 14:23
Medlem
vilken är det ? budget eller lyx

själv inte provat så många olika senaste åren

mest handlat på aladdin, god pizza hyffsat pris
men bedrövlig toa ,nedgången lokal, gapiga babbeluringar men spelar kanske ingen roll om man tar med sig pizzan hem
Citera
2024-12-28, 14:33
Medlem
StorKokoss avatar
vad spelar det för roll om toan är äcklig hur god pizzan är? Tillverkar de pizzan på toan eller? Äter du den på toan?
Citera
2024-12-28, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorKokos
vad spelar det för roll om toan är äcklig hur god pizzan är? Tillverkar de pizzan på toan eller? Äter du den på toan?

haha nja för att se hur hygienen är i köket kan man titta på hur det ser ut på toan är toan väldigt äcklig kan man ta för givet att det inte är så hygieniskt i köket
Citera
2024-12-28, 15:15
Medlem
StorKokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
haha nja för att se hur hygienen är i köket kan man titta på hur det ser ut på toan är toan väldigt äcklig kan man ta för givet att det inte är så hygieniskt i köket
Kanske men bör det ändå ha relevans i TS fråga? Jag varit på många sunk som haft jävligt god mat med toaletter man vill bara kräkas men antar de inte tillverkar maten där?
Citera
2024-12-28, 15:56
Medlem
DanskebankEus avatar
Athenas på torget är bäst
Citera
2024-12-28, 15:59
Bannlyst
Citat:
vilken är det ? budget eller lyx

själv inte provat så många olika senaste åren

mest handlat på aladdin, god pizza hyffsat pris
men bedrövlig toa ,nedgången lokal, gapiga babbeluringar men spelar kanske ingen roll om man tar med sig pizzan hem

Artut gör bäst pizza i Östersund.
Jag gillar Pizzaland och La Fabrica också.
Senast redigerad av Ririton 2024-12-28 kl. 16:15.
Citera
2024-12-28, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DanskebankEu

Vad tycker du om Artut i jämförelse?
Citera
2024-12-28, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanskebankEu

ja de hade förut väldigt goda pizzor men ganska dyra ,undrar om de lyckats sålt restaurangen blev väl till salu för 4 år sen
Citera
2024-12-28, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ririton
Vad tycker du om Artut i jämförelse?

efter jag flyttat för 2 år sen fick jag Artur som närmaste pizzeria köpte en pizza med lite ovanliga billiga ingredienser men inget kött kostade 155 kr tyckte det var ganska dyrt ock har inte återvänt
Citera
2024-12-28, 16:58
Bannlyst
Citat:
efter jag flyttat för 2 år sen fick jag Artur som närmaste pizzeria köpte en pizza med lite ovanliga billiga ingredienser men inget kött kostade 155 kr tyckte det var ganska dyrt ock har inte återvänt

Äter du inte kött?
Citera
2024-12-28, 19:55
Medlem
OneTaps avatar
finns ingen god pizza i den hålan :P åk till sundsvall o käka på pizzeria marco polo där snackar vi kvalitets pizza =)
Citera
2024-12-28, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
finns ingen god pizza i den hålan :P åk till sundsvall o käka på pizzeria marco polo där snackar vi kvalitets pizza =)

Testat Artut?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in