2024-12-28, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C189
Kan han motbevisa något med konkreta bevis för en gångs skull så hade han gjort det, och även passat på att lägga till något i stil med ”nu ser ni att ni inte kan lita på informationen som dessa kreatörer går ut med”. Kan han dessutom få bort 10st valfria videos på köpet så är det solklart.

Uppmärksamheten drar han bara tillbaka till sig igen genom att göra en video om dessa falska nyheter som dem går ut med, och så är det igång igen.
Jag säger bara att han inte hade gjort det för att få bort videos, då han älskar uppmärksamhet vilket är väldigt tydligt. Jag förnekar inte gripandet. Så fort det blir tyst om honom då gör han någon video eller story.
Citera
2024-12-28, 12:00
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Ditt önsketänkande kan du glömma.
Den enda av oss som har massa önsketänkande om Chrippa är du.
Citera
2024-12-28, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
I så fall kan ju Chrippa gå ut efter 12 och säga att han inte sitter. Dels får han en massa uppmärksamhet, och dels har A kvar sina videos.

Är dock lite inne på att inte heller det händer.
Jag förnekar inte gripandet. Jag tror chrippa får ganska mycket uppmärksamhet nu också om han skulle vara en fri man pratas väldigt mycket om honom just nu.
Citera
2024-12-28, 12:01
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Den enda av oss som har massa önsketänkande om Chrippa är du.

Att han åker in där han hör hemma ja. Men ni önskar ju att allt var ett prank så ni kan fortsätta försvara pajasen för det är det enda ni gör dag ut och dag in.
Citera
2024-12-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Menar han får ALLT material. En nyhet kommer chocka alla totalt.

Det ser jag fram emot! Behövs lite mer content nu efter julhelgen.
Citera
2024-12-28, 12:08
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Sant, Chrippas farsa kan ta över nu och hjälpa sin blivande svärdotter. Dom är ju ändå förlovade! Några barnbarn är nog inte att räkna med, Chrippas pungkulor är som små ärtor efter all testo han har tryckt i sig.

Men du har rätt i att Chrippa är en sjuk människa och varit riktigt läskig/äcklig emot Julia. Men frågan är om inte Linnea har fungerat lite som en katalysator när det kommer till det där.

För när han blev frisläppt sist och var fri från Linnea så var han relativt sitt gamla jag, sen spårade det igen.

Menar inte att han inte var en idiot då, bara att idiotin spårade ut totalt ihop med Linnea. Om du förstår vad jag menar.

Förstår vad du menar, men Chrippa visste inte då om hinken skulle hålla sin story och sätta dit honom eller inte.

Därav snyftbreven till Jocke och Julia, när han kom ut och fick kontakt med hinken igen trampade han ALLA som försökt hjälpa honom rätt i ansiktet igen..

Det är sån han är, trampar man sin egen dotter i ansiktet kan man nog f-n göra vad som helst..
Senast redigerad av Gold94 2024-12-28 kl. 12:11.
Citera
2024-12-28, 12:11
Medlem
Citat:
Det ser jag fram emot! Behövs lite mer content nu efter julhelgen.

Verkligen, och nu när äntligen en Youtuber eventuellt kommer åka dit för skattebrott. Så borde någon kunnig här granska fler av dom. Det verkar som eko har börjat tröttna på influensers som inte fattar att dom bedriver en näringsverksamhet.

Är enligt mig den bästa formen av content när verkliga ekobrott blandas in deras värld. Blir extra spännande och intressant att följa då.
Citera
2024-12-28, 12:11
Medlem
Attityds avatar
Sådär, det som majoriteten väntat på. Bakom lås och bom.
En annan kreatör sade för längesedan att innan 2024 är slut, sitter Chrippa inne. Han fick rätt.

Tror han får sitta ett tag i Spanien då spanska maskineriet, pappersarbete osv. går långsamt
Citera
2024-12-28, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Förstår vad du menar, men Chrippa visste inte då om hinken skulle hålla sin story och sätta dit honom eller inte.

Därav snyftbreven till Jocke och Julia, när han kom ut och fick kontakt med hinken igen trampade han ALLA som försökt hjälpa honom rätt i ansiktet igen..

Det är sån han är..

Absolut, jag hoppas också att Julia och hans dotter slipper ha med honom att göra.

Oldie but goldie. Chrippa låter som ett tåg efter att ha snortat lite kokain.

https://youtube.com/shorts/BKqjBfl8JUw?si=oG6-jHBAnWnTn4Xl
Citera
2024-12-28, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Verkligen, och nu när äntligen en Youtuber eventuellt kommer åka dit för skattebrott. Så borde någon kunnig här granska fler av dom. Det verkar som eko har börjat tröttna på influensers som inte fattar att dom bedriver en näringsverksamhet.

Är enligt mig den bästa formen av content när verkliga ekobrott blandas in deras värld. Blir extra spännande och intressant att följa då.

Såklart ska alla som gör brott fällas för dessa, att du är en "influencer" betyder inte att du kan bete dig hur du vill.

Ingen förutom Kung Carl Gustaf är untouchalbe.
Citera
2024-12-28, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Sådär, det som majoriteten väntat på. Bakom lås och bom.
En annan kreatör sade för längesedan att innan 2024 är slut, sitter Chrippa inne. Han fick rätt.

Tror han får sitta ett tag i Spanien då spanska maskineriet, pappersarbete osv. går långsamt

Fint att se att traditioner betyder något för vissa, för Chrippas del så är det att sitta häktad över nyåret. Blir billigast så för honom. Kokain är dyrt!
Citera
2024-12-28, 12:26
Medlem
Citat:
Såklart ska alla som gör brott fällas för dessa, att du är en "influencer" betyder inte att du kan bete dig hur du vill.

Ingen förutom Kung Carl Gustaf är untouchalbe.

Ja precis, men det behövs i regel lite ledtrådar/tipps till eko innan någon åker dit eller granskas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in