2024-12-28, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vadå hopps han får möjlighet? Varför skulle Rask inte få sitta och göra filmer om saker som sker bakom kulisserna.

Rask har ju sagt och lovat att han har massa tophemlig information att gå ut med som han bara kommer gå ut med när Chrippa sitter bakom galler
Citera
2024-12-28, 11:47
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Borderline personlighetsstörning uppträder ofta tillsammans med bipolär sjukdom så det ena utesluter inte det andra.

Vilket fall så blev Chrippas förhållande med Linnea också hans fall. Chrippa var omtyckt där ett tag av den stora massan på youtube.

Tror hinken och kräftdjuret är på samma nivå men kräftdjuret är ett strå värre.

Extrem avundsjuka är farligt och kräftdjuret har varit avundsjuk på J i åratal!
Och bara titta på bevisen hur Chrippa behandlar folk runtomkring sig och framförallt sin egen dotter och mamman till hans barn, han är otäck bokstavligt talat!

Dröjer nog inte länge innan snyftbreven börjar fylla J:s brevlåda när han inser att loppet är kört och hinken kastar honom under bussen och grinar efter pengar och hjäääälp...

Varför frågar inte Chrippa sina föräldrar om hjälp? Han höjer dom till skyarna och dom kan väl inte vara fattiga eftersom Chrippa föraktar fattiga människor?
Citera
2024-12-28, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C189
A har gått ut på sin story och meddelat att han tar bort 10st valfria videos om kräftan går ut med en video på sin story och säger ”hej jag är inte gripen” innan 12:00 idag.

Ett erbjudande kräftan mer än gärna hade tagit, 15 minuter kvar, spännande.
Varför hade han tagit det? Han älskar uppmärksamheten dom ger honom. Jag tror inte han hade tagit erbjudandet oavsett om han var fri eller inte.
Citera
2024-12-28, 11:48
Medlem
Citat:
Jocke åker nog ner personligen och hjälper Linnea hem, han brukar vara snäll och hjälpa de trasiga kvinnorna som hans galenpanna till bror lämnar efter sig.
Har man pengar och en galen bror så är det inte mer än rätt att man betalar lite för alla hans misstag. Det ser om inte annat bättre utåt sett.

Nej nej nej, han borde verkligen inte ta i henne med tång ens. Hon får väl använda pengarna som säkerligen fanns i lägenheten när Chrippa blev gripen.

Hon var ju ändå ihop med en mångmiljonär. Alternativt suga av luggen för en biljett hem.

Bästa vore väl ändå att stanna kvar i Spanien och vara en stöttepelare till Chrippa i hans svåra stund.
Citera
2024-12-28, 11:49
Avstängd
Citat:
Vadå hopps han får möjlighet? Varför skulle Rask inte få sitta och göra filmer om saker som sker bakom kulisserna.

Menar han får ALLT material. En nyhet kommer chocka alla totalt.
Citera
2024-12-28, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Varför hade han tagit det? Han älskar uppmärksamheten dom ger honom. Jag tror inte han hade tagit erbjudandet oavsett om han var fri eller inte.

oavsett, så hade han kommit med bortförklaring.. i stil med "hade diarre, magsjuka deluxe a'la spanskfluga... hade ingen ork och eftersom du redan tjänat pengar på att lägga ut videos om mig så kan du behålla dom"...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vad för nyhet skulle chocka oss? Jag tycker man hört detta länge skulle ju komma massa första gången chrippa blev gripen julia kom och bara snackade trams. Berätta gärna mer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Tror hinken och kräftdjuret är på samma nivå men kräftdjuret är ett strå värre.

Extrem avundsjuka är farligt och kräftdjuret har varit avundsjuk på J i åratal!
Och bara titta på bevisen hur Chrippa behandlar folk runtomkring sig och framförallt sin egen dotter och mamman till hans barn, han är otäck bokstavligt talat!

Dröjer nog inte länge innan snyftbreven börjar fylla J:s brevlåda när han inser att loppet är kört och hinken kastar honom under bussen och grinar efter pengar och hjäääälp...

Varför frågar inte Chrippa sina föräldrar om hjälp? Han höjer dom till skyarna och dom kan väl inte vara fattiga eftersom Chrippa föraktar fattiga människor?

Sant, Chrippas farsa kan ta över nu och hjälpa sin blivande svärdotter. Dom är ju ändå förlovade! Några barnbarn är nog inte att räkna med, Chrippas pungkulor är som små ärtor efter all testo han har tryckt i sig.

Men du har rätt i att Chrippa är en sjuk människa och varit riktigt läskig/äcklig emot Julia. Men frågan är om inte Linnea har fungerat lite som en katalysator när det kommer till det där.

För när han blev frisläppt sist och var fri från Linnea så var han relativt sitt gamla jag, sen spårade det igen.

Menar inte att han inte var en idiot då, bara att idiotin spårade ut totalt ihop med Linnea. Om du förstår vad jag menar.
Citera
2024-12-28, 11:54
Medlem
Citat:

I så fall kan ju Chrippa gå ut efter 12 och säga att han inte sitter. Dels får han en massa uppmärksamhet, och dels har A kvar sina videos.

Är dock lite inne på att inte heller det händer.
Citera
2024-12-28, 11:56
Medlem
Citat:
Jag har bott i Spanien och maten där är verkligen skit. Och Engelska är de inte sugna på att prata.

Haha, passar bra för Chrippa kan inte heller snacka engelska. Han lär nog vilja komma till Sverige asap.
Citera
Medlem
C189s avatar
Citat:

Kan han motbevisa något med konkreta bevis för en gångs skull så hade han gjort det, och även passat på att lägga till något i stil med ”nu ser ni att ni inte kan lita på informationen som dessa kreatörer går ut med”. Kan han dessutom få bort 10st valfria videos på köpet så är det solklart.

Uppmärksamheten drar han bara tillbaka till sig igen genom att göra en video om dessa falska nyheter som dem går ut med, och så är det igång igen.
Citera
Medlem
Citat:

Det är snälla kamrater han har som kanske eventuellt ger han allt material.
Man blir väldigt nyfiken på den nyheten oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in