2024-12-28, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Snart gått 24 timmar utan livstecken från gaphalsen. Hur många timmar behöver skeptikerna till de ändrat åsikt? Ska vi säga 12 slaget nyår?

Linnea har ju gått ut med att Chrippa är gripen. Så det är ganska klarlagt, själv tvivlade jag inte en sekund när jag såg att du skrev för jag vet att din info är bra.
Citera
2024-12-28, 10:48
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
"Jag är ledsen att meddela..", det där ser ju ut som rent drivande.

Tror inte heller på det. Aldrig att Linnea skrivit det.

Sen kan han förstås vara gripen.
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Linnea bekräftar via sitt konto på hans kick att han är gripen av polisen.
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Linnea har ju gått ut med att Chrippa är gripen. Så det är ganska klarlagt, själv tvivlade jag inte en sekund när jag såg att du skrev för jag vet att din info är bra.
Enligt Linneas instagram är det INTE linnea som skrivit det där meddelandet på kick.
Hon bevisar på instagram varför meddelandet inte kan vara skrivet av henne.
Citera
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Snart gått 24 timmar utan livstecken från gaphalsen. Hur många timmar behöver skeptikerna till de ändrat åsikt? Ska vi säga 12 slaget nyår?

Det behövdes tydligen inte! Bekräftat av Linnea, då måste väl t o m galningarna här i tråden tro på det. Härliga tider! Kan nån göra om låten "Sommar i Sverige" till "Nyår i häktet"?
De blir ett nyår i häktet, igen
Ja ett nyår i häktet, igen
Plit angst å less, en tid med inre stress
De e nyår i häktet, för mig

Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Linnea bekräftar via sitt konto på hans kick att han är gripen av polisen.

Då kan vi börja nedräkningen till att hon kastar honom under bussen då.
Citera
2024-12-28, 10:50
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Det behövdes tydligen inte! Bekräftat av Linnea, då måste väl t o m galningarna här i tråden tro på det. Härliga tider! Kan nån göra om låten "Sommar i Sverige" till "Nyår i häktet"?
De blir ett nyår i häktet, igen
Ja ett nyår i häktet, igen
Plit angst å less, en tid med inre stress
De e nyår i häktet, för mig

Då kan vi börja nedräkningen till att hon kastar honom under bussen då.
Var lite källkritisk tack. "*** sa" är inte bevis.
Linnea har inte bekräftat att Chrippa blivit häktad.
Citera
2024-12-28, 10:50
Avslutad
Vill bara klargöra att LINNEAs familj inte skiter i henne, eller Chrippa. Bara för att dom inte är youtuber eller offentliga, och delar med sig av allt i sina liv, så betyder det inte att dom inte bryr sig.
Ni skulle kanske försöka sätt in er i deras situation istället? Dom har en dotter som i ETT ÅRS TID blivit jagad, förtalad, ljugit om och i övrigt blivit behandlad som skit av medelålders youtubers, deras följare och flashbackare
Är det ett liv ni skulle önska er dotter, syster, vän eller er själva
Chrippas val och handlingar är inte hennes att bära, ej heller hennes, eller Chrippas, familjers
Nu får vi se vad som händer 2025, faller en, faller alla...

Jocke, har du pratat med din fru??
Citera
2024-12-28, 10:51
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Var lite källkritisk tack. "*** sa" är inte bevis.
Linnea har inte bekräftat att Chrippa blivit häktad.

Han ÄR häktad, det vet vi ju. Dock i sin utevaro.
Citera
2024-12-28, 10:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vill bara klargöra att LINNEAs familj inte skiter i henne, eller Chrippa. Bara för att dom inte är youtuber eller offentliga, och delar med sig av allt i sina liv, så betyder det inte att dom inte bryr sig.
Ni skulle kanske försöka sätt in er i deras situation istället? Dom har en dotter som i ETT ÅRS TID blivit jagad, förtalad, ljugit om och i övrigt blivit behandlad som skit av medelålders youtubers, deras följare och flashbackare
Är det ett liv ni skulle önska er dotter, syster, vän eller er själva
Chrippas val och handlingar är inte hennes att bära, ej heller hennes, eller Chrippas, familjers
Nu får vi se vad som händer 2025, faller en, faller alla...

Jocke, har du pratat med din fru??

Har de köpt en biljett hem eller ringer hon Jocke idag?
Citera
2024-12-28, 10:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Han ÄR häktad, det vet vi ju. Dock i sin utevaro.
Jag sa bara att Linnea inte bekräftat det, så som folk påstår.
Citera
2024-12-28, 10:54
Medlem
Citat:

Hoppas han trycker bort samtalet. Linneas familj får betala hennes biljett hem. Hade inte gett den människan fem öre. Vilken sopa till kvinna.
Citera
2024-12-28, 10:55
Medlem
micke_mans avatar
Den riktigt stora vinnaren i det här dramat är ju linnea.hon lovade ju att förstöra chrippas liv.Nu ska han sitta länge i fängelse och blivit av med sin dotter,massa vänner och nästan hela sin släkt,Hade han inte gått tillbaka till linnea i januari hade han haft en chans att ordna upp sitt liv.
Citera
2024-12-28, 10:58
Medlem
Citat:

Nu har Chrippas största fans goldentie och dopy vaknat. Men jag tror Linnea kommer springandes till Jocke, det är klarlagt att Linnea var star-strucked när det kom till Jocke.

Sedan att hon valde Chrippa i slutändan var för att kunna vara nära honom. Detta sket sig efter att Linnea fick Chrippa häktad första gången.

Sen dess så har hon uppenbarligen haft kontakt och sökt kontakt hos Jocke bakom Chrippas rygg.
Chrippa har varit bra naiv och förhoppningsvis så kommer han till insikt efter ett par år inlåst på kåken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in