Citat:
Ursprungligen postat av
Colorgreenandpink
Och de som inte kan sköta sina grejer privat, det är just dessa jag har kritiserat
Med det har jag inte försvarat Chrippa.
Jag har bannat beteendet hos de som har läckt
Det här bör skötas bakom stängda dörrar.
Enligt mig.
Min förhoppning är att vad som än har hänt, vad folk än har gjort, så bör den här tråden begravas.
Vem som än eldar på den.
Chrippa är gripen.
Kan man ens mjölka mer?
Mjölkas och mjölkas. Det finns så klart ett intresse för vad som händer med Linnea, privat och rättsligt.
Och för Chrippas del så är det ju ett intresse när han kommer till Sverige, när rättegången ska ske, och att läsa förhudsundersökningen, att följa rättegången, att se åtalspunkterna, att följa rättegångens olika skeenden, straffet och var han kommer att få sitta.
Sen kanske Tomas plötsligt kommer in här och skriver om det nu är som du verkar mena att de läser här inne. Någon av dem kan plötsligt få för sig det.
Sen i sinom tid om och när han fått fängelsestraff och absolut inget händer honom så finns nog intresset kvar för Linnea. Eftersom hon kanske eller kanske inte stannar hos Chrippa så ska det också debatteras.
Som jag säger så är det svårt att stoppa in katten i säcken när den väl är ute. Men du går ju själv in hit och eldar på diskussionen så att tråden växer med fler och fler inlägg. Varför gör du det?