2024-12-28, 01:20
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Alla inblandade verkar bara bestå av ett gäng hycklande skithögar, bara olika nyanser av brunt.

Utöver det så dras en massa flugor till skiten, rätt underhållande att läsa allt trams och påhopp i tråden.

Fortfarande inte någon bekräftelse/bevis på att Chrippa är verkligen är gripen?

Finns inga bevis överhuvudtaget att Chrippa är gripen. Bara falska påståenden som vanligt.
Citera
2024-12-28, 01:21
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Alla inblandade verkar bara bestå av ett gäng hycklande skithögar, bara olika nyanser av brunt.

Utöver det så dras en massa flugor till skiten, rätt underhållande att läsa allt trams och påhopp i tråden.

Fortfarande inte någon bekräftelse/bevis på att Chrippa är verkligen är gripen?

Han är gripen gå vidare tack.
Citera
2024-12-28, 01:25
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram

Hur vet du det? Man är ju bra korkad om man blint tror på något en anonym användare på flashback påstår. Därför behövs bevis.
Citera
2024-12-28, 01:25
Medlem
Citat:
Det enda vettiga du har skrivit

Frågan är om du kan applicera den frågan till dig själv och ditt eget beteende?

Men det va välkommet att du för första gången kom med nåt vettigt

Heja dig!
Citera
2024-12-28, 01:32
Medlem
Citat:
Därför att nämnda användare alltid haft rätt sen dag 1 i denna tråden och denne har insyn.

Insyn i vadå? Känns mer som att vissa har mer än insyn, känns som att dom är direkt inblandade med tanke deras livliga beteende i tråden då och då.

Skulle inte förvåna mig om några skribenter som beter sig likadant i sitt sätt utrycka sina känslor som vissa youtubekratörer är just youtubekratörer.
Citera
2024-12-28, 01:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Finns inga bevis överhuvudtaget att Chrippa är gripen. Bara falska påståenden som vanligt.
Om han inte var gripen så hade han motbevisat det -- så det är bevis nog för mig.
Citera
2024-12-28, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du har försvarat Christofer rätt bra faktiskt här inne periodvis.
Eftersom folk har problem med läsförståelsen så har jag varit tydlig med hans grejer, samtidigt som jag har emotsatt mig drevet.

Jag tycker inte drevet har varit rimligt och jag avskyr folkdomstolar.

Jag står även på Paulo Robertos sida, att utsätta någon för fattigdom, drev och rent hat.

Jag backar från sådant

Där har jag varit i frågan om Chrippas situation.

Dessutom är jag av åsikten att familjeproblem bör ske bakom stängda dörrar.

Där har jag kritiserat hårt.
Citera
2024-12-28, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Eftersom folk har problem med läsförståelsen så har jag varit tydlig med hans grejer, samtidigt som jag har emotsatt mig drevet.

Jag tycker inte drevet har varit rimligt och jag avskyr folkdomstolar.

Jag står även på Paulo Robertos sida, att utsätta någon för fattigdom, drev och rent hat.

Jag backar från sådant

Där har jag varit i frågan om Chrippas situation.

Dessutom är jag av åsikten att familjeproblem bör ske bakom stängda dörrar.

Där har jag kritiserat hårt.

Men jag skrev ju till dig alldeles nyss att familjen själv måste få ta ställning om de vill lägga ut saker och även om de tar del av diskussioner på nätet. Det ansvaret är helt deras i mitt tycke.

Tomas kanske har insett nu att Julia är inte den enda som ljugit, även hans fina son har ljugit honom rakt upp i ansiktet och dessutom värdesatt en liten semester i stället för att dyka upp på lvu om hans eget barn. Tomas har fått land i verkligheten nu och det blir mer av den vanan snart.
Citera
2024-12-28, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men jag skrev ju till dig alldeles nyss att familjen själv måste få ta ställning om de vill lägga ut saker och även om de tar del av diskussioner på nätet. Det ansvaret är helt deras i mitt tycke.

Tomas kanske har insett nu att Julia är inte den enda som ljugit, även hans fina son har ljugit honom rakt upp i ansiktet och dessutom värdesatt en liten semester i stället för att dyka upp på lvu om hans eget barn. Tomas har fått land i verkligheten nu och det blir mer av den vanan snart.

Och de som inte kan sköta sina grejer privat, det är just dessa jag har kritiserat

Med det har jag inte försvarat Chrippa.
Jag har bannat beteendet hos de som har läckt

Det här bör skötas bakom stängda dörrar.

Enligt mig.

Min förhoppning är att vad som än har hänt, vad folk än har gjort, så bör den här tråden begravas.

Vem som än eldar på den.

Chrippa är gripen.

Kan man ens mjölka mer?
Citera
2024-12-28, 01:53
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om han inte var gripen så hade han motbevisat det -- så det är bevis nog för mig.

Av vilken anledning skulle han behöva motbevisa det överhuvudtaget 🤔 Finns ingen fakta alls att han skulle vara gripen.
Citera
2024-12-28, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Och de som inte kan sköta sina grejer privat, det är just dessa jag har kritiserat

Med det har jag inte försvarat Chrippa.
Jag har bannat beteendet hos de som har läckt

Det här bör skötas bakom stängda dörrar.

Enligt mig.

Min förhoppning är att vad som än har hänt, vad folk än har gjort, så bör den här tråden begravas.

Vem som än eldar på den.

Chrippa är gripen.

Kan man ens mjölka mer?

Mjölkas och mjölkas. Det finns så klart ett intresse för vad som händer med Linnea, privat och rättsligt.

Och för Chrippas del så är det ju ett intresse när han kommer till Sverige, när rättegången ska ske, och att läsa förhudsundersökningen, att följa rättegången, att se åtalspunkterna, att följa rättegångens olika skeenden, straffet och var han kommer att få sitta.

Sen kanske Tomas plötsligt kommer in här och skriver om det nu är som du verkar mena att de läser här inne. Någon av dem kan plötsligt få för sig det.

Sen i sinom tid om och när han fått fängelsestraff och absolut inget händer honom så finns nog intresset kvar för Linnea. Eftersom hon kanske eller kanske inte stannar hos Chrippa så ska det också debatteras.

Som jag säger så är det svårt att stoppa in katten i säcken när den väl är ute. Men du går ju själv in hit och eldar på diskussionen så att tråden växer med fler och fler inlägg. Varför gör du det?
Citera
2024-12-28, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han är gripen nu! Torrveija 13.30.

Spelet är slut.

Cuach me if you can. Världens bästa pappa.

Söder om Alicante. Var det inte snack om att Luggen höll till i Alicante?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in