2024-12-22, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Må så vara men hon är riktigt ful. Äckligt att hon ligger runt utan kondom också.
Umadbro? Jag tycker inte att hon är ful. Sexig med rejäl bakdel. Kondomfrågan är alltid kontroversiell, men faktum kvarstår att många torskar efterfrågar sex utan. Det är väl upp till var och en. Jag tycker inte att det är värt risken att köra på utan mössa.
Citera
2024-12-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FingalFuling
Umadbro? Jag tycker inte att hon är ful. Sexig med rejäl bakdel. Kondomfrågan är alltid kontroversiell, men faktum kvarstår att många torskar efterfrågar sex utan. Det är väl upp till var och en. Jag tycker inte att det är värt risken att köra på utan mössa.

Nä. Fläskig tjej med dåligt ansikte, du får bättre när krogen stänger om du inte är helautistisk.
Citera
2024-12-23, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Nä. Fläskig tjej med dåligt ansikte, du får bättre när krogen stänger om du inte är helautistisk.
Jag tror att det finns många som inte delar din uppfattning tex de som skrivit i hennes gästbok på RS. Jag tycker att hon är fin, sexig, trevlig och ger helt otroliga avsugningar. Men smaken är som baken.
Citera
2024-12-23, 11:17
Medlem
Citat:
Men smaken är som baken.

Ja, så är det ju. Men sen ska man komma ihåg att tjejerna faktiskt kan ta bort negativa kommentarer.
Citera
2024-12-23, 18:02
Medlem
Citat:
Jag tror att det finns många som inte delar din uppfattning tex de som skrivit i hennes gästbok på RS. Jag tycker att hon är fin, sexig, trevlig och ger helt otroliga avsugningar. Men smaken är som baken.
Så hemskt varken ful eller något många av de utländska tjejerna ser betydligt sämre ut redan på bilden i annonsen.
Citera
2024-12-27, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzoni
Är det någon som har träffat Hanna 54 år Täby som annonsera på happy?

Träffade henne igår. Allt stämmer - bilder, ålder. Kan varmt rekommendera en träff.
Citera
2024-12-27, 21:56
Medlem
Alis eller Larya?
Är sugen på att träffa båda, vilken av dem skulle ni "satsa på" (hehe) som första kort.
Har läst att många rekommenderar en trippel, men tänkte ta det som steg 2.
Citera
2024-12-28, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
Träffade henne igår. Allt stämmer - bilder, ålder. Kan varmt rekommendera en träff.
Tusenfalt tack för det! En egen fråga angående henne, hon skriver att hon gör cim på sin sida, vet du möjligvis ifall det stämmer?
Citera
2024-12-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis

Också intresserad av att träffa henne. Skriv gärna en recension om det möte!
Citera
2024-12-29, 14:19
Medlem
Jag fattar inte att det är så många annonser på RE där varken tjejens längd eller vikt är utskrivna. Dessutom så är recensioner inaktiverade, va fan är det som händer?
Citera
2024-12-29, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av figgefisk
Tusenfalt tack för det! En egen fråga angående henne, hon skriver att hon gör cim på sin sida, vet du möjligvis ifall det stämmer?

Hon gör det, säger att det är en av hennes favoriter.
Citera
2024-12-29, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikk288
Också intresserad av att träffa henne. Skriv gärna en recension om det möte!

Enkel att ta kontakt med, fint ställe och trevlig att prata med. Inget att klaga på ang. sexet. Tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in